:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Nyt kun kone alko toimia, niin mun aivot jumittaa, joten taidan painua petiin. :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Nyt kun kone alko toimia, niin mun aivot jumittaa, joten taidan painua petiin. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä aloin kirjoittaan tähän kommenttiin sellaista analyysiä ja pohdintaa, että piti peruuttaa koko viestiAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Oilsko vähän hauskaa, jos annon muksuille tulis sama syntymäpäivä. =)
Noh?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08::headwall: :headwall: :headwall:
Pitäs kyl mennä joo...isännyskin kohta tulloo..Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Kaikki näköjään lähtee... :wave:
:hug: Nuo korvatulehdukset on hanurista... meillä tulee perjantaina 3 viikkoa siitä kun pojalla todettiin kolmas, kolmen kuukauden sisään. Ja ihan sellainen tunne että jotain siellä muhii vieläkin/taas. :kieh: Yöt on olleet niin risaisia, ja viime yönä kun annoin Panadolia niin piiiitkästä aika vetäisi 6 tunnin unipätkän siihen päälle. :/ Maanantaina olisi 1-vuotisneuvola, jos siellä pyytäisi terkkaria kurkkaamaan korviin. Me ollaan käyty kanssa yksityisellä noista korvista, sillä lääkärillä on tympanometri mihin mä luotan enemmän kuin korvalamppuun, ja luotan siihen lääkäriinkin enemmän kuin terveyskeskuksen vastaaviin... vaikka on nekin ihan ok.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me mennään klo 12 korvalääkärille...olipa muuten luxusta kun soitti ajan ja kysyttiin vaan kelle haluat, ei tarvinu luetella mitää oirelistaa ja valittaa/liiotella yhtään. Tietty maksan itse, mutta silti! Tyhmät kun ei alusta asti olla sinne menty. Jos nyt on korvatulehdus, niin onkin sitten jo 4. 4kk sisällä :headwall:
Meillä kontataan vasta ja noustaan polviseisontaan..Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::wave:
Taitoja olette pähkäilleet... =) Tyty osaa myös tulla sujuvasti sohvalta ja sängyltä peppu edellä alas, menee myös toiseen suuntaan eli kiipeää kuin pieni apina sohvalle ja siellä sit onnellisena jamittaa. Sanoja on ne jo aika pitkään olleet äiti ja iti ja vähän kiikunkaakun ollaan sanooko anna. Ja kun neidillä on nälkä, menee kolisuttelemaan tuoliaan ja sanoo hamham! :heart:
Meette nyt siis yksityiselle? Kannattaa käydä koko "sairaskertomus" läpi ja kysellä putkista... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Jos nyt on korvatulehdus, niin onkin sitten jo 4. 4kk sisällä :headwall: