***Helmikuun Helmet*** vko 7

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mua pyörryttää... :headwall:

*niskat ihan jupatissa* :/
Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan :eek: johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaa :p :D

*muoks. siis kun on mennyt makuulleen... :/
Täällä samaa juttua...en oo aatellukaan, et niskoista vois olla :whistle: :/

En miekää tiiä johtuuko siitä vai heittääkö päässä ihan muuten vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mua pyörryttää... :headwall:

*niskat ihan jupatissa* :/
Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan :eek: johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaa :p :D

*muoks. siis kun on mennyt makuulleen... :/
Täällä samaa juttua...en oo aatellukaan, et niskoista vois olla :whistle: :/

En miekää tiiä johtuuko siitä vai heittääkö päässä ihan muuten vaan :D
Osittain ainaki täällä myös tota jälkimmäistä :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla on normaalistikin niin alhaiset rr-arvot, että mua huimaa/pyörryttää usein...hassua kun joskus vaikka kävellessä tuntuu siltä, että pää tekis sellaisen kiekan :eek:
Mulla pyörrytää tosi useesti kun nousee seisomaan...eilen just RR katottiin mut ihan ok oli...olisko ollu 111/80 :whistle:
 
No kun meillä ei voi kehua puhumislahjoilla (vielä varmaan moneen vuoteen...)
niin kehun sitten, kuinka fiksu mun poika on: kun nostan pinnasängystä, niin sanon, että jätetään tutti, niin tiputtaa sen sänkyyn. Joskus tiputtaa sen pyytämättäkin.

Hakee myös sen sieltä sängystä jos ilmenee tarvetta...
 
Onnittelut Annon pojalle! :flower:
Mistä tulikin mieleeni, että Annoahan ei oo täällä hetkeen "näkyny" vai? Kävin tarkistamassa odotuspuolelta ja on vissiin supistellu ihan kunnolla tänään??? *en oo utelias, vaan tiedonhaluinen* :snotty: :LOL:

Tsemppiä Annolle, jos oot tositoimissa! :wave: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
No kun meillä ei voi kehua puhumislahjoilla (vielä varmaan moneen vuoteen...)
niin kehun sitten, kuinka fiksu mun poika on: kun nostan pinnasängystä, niin sanon, että jätetään tutti, niin tiputtaa sen sänkyyn. Joskus tiputtaa sen pyytämättäkin.

Hakee myös sen sieltä sängystä jos ilmenee tarvetta...
110% peesi :D :LOL:
Eikä meilläkään siis puhuta... :p
 
Meillä muute osataan laskeutua sängystä alas :eek:
Sen taidon näyttivät tänää iskän kanssa, poju konttaa sängynreunalle kääntyy pyllyeellä ja humpsahtaa lattialle :heart: Yksin kyllä vielä uskolla jättää sitä sängyltä pois tulemaan mutta hienosti kyllä menee :D
 
Saanukka :flower: siitäkin taidosta

Meillä tuo sängyltä alastulo on osattu aika kauan jo...hmm..yli kuukausi...mut siitä veikat saa pisteet kotiin, kun kärsivällisesti opettivat...ja neiti vihdoin oppi :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Saanukka :flower: siitäkin taidosta

Meillä tuo sängyltä alastulo on osattu aika kauan jo...hmm..yli kuukausi...mut siitä veikat saa pisteet kotiin, kun kärsivällisesti opettivat...ja neiti vihdoin oppi :D :heart:
Mä en oo edes opettanut...tosin meillä on niin korkea sänky, että ei varmaan ihan heti kannatakaan, mielummin vaikka sohvalta. paitsi sekin on kyllä normia korkeempi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Saanukka :flower: siitäkin taidosta

Meillä tuo sängyltä alastulo on osattu aika kauan jo...hmm..yli kuukausi...mut siitä veikat saa pisteet kotiin, kun kärsivällisesti opettivat...ja neiti vihdoin oppi :D :heart:
Mä en oo edes opettanut...tosin meillä on niin korkea sänky, että ei varmaan ihan heti kannatakaan, mielummin vaikka sohvalta.
On toiki silleen, et sängyn yläreuna melkeen leuankorkeudella =) Mut kertaakaan ei oo tippunu :flower:
Aika kauan menee enneks ite ylettää kiipeemään :LOL:
 

Yhteistyössä