***Helmikuun Helmet*** vko 7

Onnea Annon synttäripojalle! =) :flower: Nyt sitten jännätään ehtiikö toinen samanmoinen samalle päivälle... :D

Mä pistin itseni oma-aloitteisesti nettibanniin kunnes saan tämän kämpän järjestykseen. :kieh: Pientä lipsumista ei lasketa. :D
 
:wave: Koko asiat puhuttanut. Pakko kyllä vielä kommentoida siihen. Meillä kaikki ollut pieniä 1-vuotiaana. Esikko ollut 9.2kg ja 75cm, suurin lapsista. Nyt 9 vuotiaana 134cm ja 25kg, eli aika normaalin pituinen. Keskimmäinen ollut vuosikkaana 8.2kg ja 71cm, nyt 6 v ja pituutta huimat 112cm ja 17kg. Kuopuksesta odotan et aika samankokoinen tulee kuin toisestakin tytöstä. Me ollaan saatu kuulla aina kuin pieniä meijän lapset on, mut ei voi isoja odottaakkaan kun vanhemmat ei ole isoja. Jokainen kasvaa omilla käyrillä, eikä onneksi tarvi olla samasta muotista tehtyjä :D Itse olen ollut 6 vuotiaana pikkukoululaisena n. 108 cm pitkä ja hyvin oon pärjännyt tähän asti, enpä kolauttele päätäni mihinkään :LOL:
 
Ei ollu hyvä leffa, kun nukahdin puolen tunnin jälkeen...

Kerhosta just tultiin ja poika nukkuu nyt. Illalla mennään kyllä ajeleen meidän sijaisautolla :LOL: Ja mua ahdistaa kun te puhutte siivouksesta. Meillä pitää kahlata täällä p:ssa....pitänee tänään siis myös siivota :whistle:

Koko asiaan: meillähän on kans pienikokoinen poika. Ei haittaa mua, kun tiedän, että on terve. Mutta alkaa mua aina vähän harmittaan, kun sitä ihmetellään esim. joka kerta kerhossa jne. En minäkään taivastele muiden pitkiä/paksuja lapsia... Antaa lapsen olla sen kokoinen kun on, en mä sitä voi venyttää :/ Kaverillani on muuten samankokoiset ja -ikäiset pojat (kun meidän poika siis) ja ei niiden kokoa ihmetellä koskaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä en myöskään osaa hiljaa tapella... :x
Sama vika Rahikaisella juuh :whistle: :ashamed: :D No eipä naapurit kuole tylsyyteen ainakaan :saint: Pitää sitä niilläki vähä ohjelmaa olla :p

Tosin nää riidan aiheet vois olla vähä järkevämpiä joskus :kieh: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä en myöskään osaa hiljaa tapella... :x
Sama vika Rahikaisella juuh :whistle: :ashamed: :D No eipä naapurit kuole tylsyyteen ainakaan :saint: Pitää sitä niilläki vähä ohjelmaa olla :p

Tosin nää riidan aiheet vois olla vähä järkevämpiä joskus :kieh: :headwall: :LOL:
Mun mielestä on parempi, että ei OLE "oikeita" syitä tapella. Mielummin tappelen tyhmistä syistä...ei oo ainakaan isoja "ongelmia". Ymmärsitkö :xmas: :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä en myöskään osaa hiljaa tapella... :x
Sama vika Rahikaisella juuh :whistle: :ashamed: :D No eipä naapurit kuole tylsyyteen ainakaan :saint: Pitää sitä niilläki vähä ohjelmaa olla :p

Tosin nää riidan aiheet vois olla vähä järkevämpiä joskus :kieh: :headwall: :LOL:
Mun mielestä on parempi, että ei OLE "oikeita" syitä tapella. Mielummin tappelen tyhmistä syistä...ei oo ainakaan isoja "ongelmia". Ymmärsitkö :xmas: :$
Juu ymmärsin...ja totta kyllä =) :wave:
 
Meilläkin riidellään harvoin, mut sitten kun riitely aloitetaan annetaan(minä annan) tullakkin kunnolla, puhistetaan sitten kerralla ilma. Meillä mies on vielä semmonen lehmänhermoinen eikä hermostu koskaan, että mua semmonen raivostuttaa sillon kun MINÄ haluan riidellä. :D Mut siis joo riitely tekee hyvää aina välillä, ja ihan niinkuin helmis sanoi, mielummin turhasta kuin et ois jotain tosi isoja ja painavia asioita :whistle:
 
Riitelyä juuh täällä myös :headwall: tai no lähinnä mä oon pettynyt tohon mieheeni ja se onkin pitkä tarina ja toinen on niiiin nolona :ashamed: minä laitan välillä vettä myllyyn ja hämmennän :whistle:

onnitteluita taas päivänsankareille!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:

Ruoka porisee hellalla...muusia ja makkaraa paistettuna pannulla...

Nyt pitää mennä laittamaan lastenohjelmia lapsille..

Jepsu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:
Riitelyä juuh täällä myös :headwall: tai no lähinnä mä oon pettynyt tohon mieheeni ja se onkin pitkä tarina ja toinen on niiiin nolona :ashamed: minä laitan välillä vettä myllyyn ja hämmennän :whistle:
Tää on mun lemppari silloin ku täällä riidellään :saint: :whistle: :ashamed:
 
Onnittelut Annon pojalle ja myöhästyneet onnittelut Jahvetin tytölle :flower:

Meillä myös tyttö pienemmästä päästä (1v - 72,5cm ja 8140g), mutta minulle ei ole tullut vastaan mitään tavallisuudesta poikkeavia ihmettelyjä. Siis tietysti ihan normaaleja, onpa pieni ym. mutta ei mitään sellaista että olisi yhtään haitannut minua. Poika kasvoi ihan toiseen tahtiin ja silloin tuli monesti toteamuksia, että näyttää ainakin syöneen hyvin ym. mutta eivät nekään koskaan tuntuneet minusta mitenkään tavallisuudesta poikkeavilta kommenteilta. Jotenkin tuntuu, että itsekin tuota kokoa tulee katsottua ja niistä asioista keskusteltua kerhoissa ja puistoissa.

Meillä mies on nyt ollut kaksi päivää sängyn pohjalla vatsakipujen takia. Ei oksennusta ja kuumettakin vain tosi vähän, mutta vatsa tosi kipeä. Niin että on ollut pystyssä ihan vain muutaman kerran tänäänkin, yhteensä muutamia minuutteja. Onneksi ei ole muilla vastaavia oireita. Jos olisimme molemmat tuossa kunnossa, niin olisi varmaan tosi kivaa selvitä lasten kanssa. Eilen kommentti oli, että ikinä ei ole ollut näin huono olo. Lapsille tietysti kaikkein viimeiseksi toivon mitään tuollaista.

Kerhossa oli tänään valokuvaus. Pojan kuvaus onnistuu yleensä ihan ok, mutta sisaruskuvassa ei tytöltä tainnut tulla yhtään hymyä. Ja tytön yksittäiskuvat olivat haaste, kun ei tyttö suostu istumaan paikallaan, ei sitten millään. Suurin osa on sitten jotain konttauskuvia... Karkaamiseen onneksi liittyy sitten naurua, niin ainakin ilme on iloinen ;)
 
Oon toistatuntia kaivanu esikolle kypärää nettikaupoista :headwall: :headwall: Alko päätä ja silmiäki särkee niin tautisesti, et piti silmälasitki kaivaa naftaliinista |O :LOL: :LOL:
Vähänks outoo...töissä oon näitä viimeeks käyttäny ja viimeks oon töissä ollu....ööö...elokuussa -07 :D Pitäs varmaan nääkin päivittää ennen töihinmenoa =)
mut kypärä löyty...tarjouksessa 97e (ovh 125e) :snotty: Harkkarinki löysin, mut taitaa olla jätkälle väärän merkkinen :headwall: :headwall: Joops...pitänee illalla esitellä jätkälle noi, jospa saatas tilausta vetämään ja mahollisesti ehtis perjantaiksi jo tänne :xmas:
 

Yhteistyössä