***Helmikuun Helmet*** vko 7

Tää on ollu NIIN pas** päivä pitkästä aikaa, ettei tosi :headwall: :headwall: :headwall: Ja kaiken kukkuraksi autosta oli toinen takarengas puhki :saint: Nyt siel on sit yks kesätassu alla :/ Jooh...no penskat on sängyissää, et eiköhän tää tästä iloksi muutu :D :kieh:
 
Iltaa!

Musta on perhe-elämän myötä tullu marttyyri-nalkuttaja ennen olin siis lähinnä ovien paiskoja ja suuttuessani saatoin lähteä tuulettumaan. :whistle: Mutta nykyään musta tuntuu, etten suuttuessani raaski jättää lapsia ukon kanssa ja sitten ei oikeen viiti niitä sotkea mukaan riitaan ja pakata autoon. Niin että nalkutan ja leikin marttyyriä. :headwall: :headwall:
 
:wave:
Väsyttää ja nälkä ja palelee
ja kaiken kukkuraksi täällon käyny joku vesisuihkumies ja vaihtanu meitin suihkuun ihan laiskan suihkujutun, mukamas energiansäästöä mut mitä hyötyä ku nyt siellä saa olla puolet kauemmin :kieh: :/ Mut jotain hyvääkin, keittiössä on ny semmonen nivelsuutin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mua pyörryttää... :headwall:

*niskat ihan jupatissa* :/
Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan :eek: johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaa :p :D

*muoks. siis kun on mennyt makuulleen... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mua pyörryttää... :headwall:

*niskat ihan jupatissa* :/
Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan :eek: johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaa :p :D

*muoks. siis kun on mennyt makuulleen... :/
Täällä samaa juttua...en oo aatellukaan, et niskoista vois olla :whistle: :/
 

Yhteistyössä