*hakee sanakirjan* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Harkkarinki löysin, mut taitaa olla jätkälle väärän merkkinen :headwall: :headwall:
*hakee sanakirjan* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Harkkarinki löysin, mut taitaa olla jätkälle väärän merkkinen :headwall: :headwall:
Harkkari=hartiasuoja=rintapanssari=rintsikka jne...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee sanakirjan* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Harkkarinki löysin, mut taitaa olla jätkälle väärän merkkinen :headwall: :headwall:
En tiiä mut samaa vikaa täällä...ja kun noita kypäriä etin eiemmin, ni tosi monessa jätti kuvan näyttämättä jne... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä tökkii kaikki palstat :headwall: :headwall: Onkohan tää kone hajoomassa..... :headwall: :headwall:
saitko järjen takas?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave:
Kyllä tää täs pikkuhiljaa ku penskat nukahtiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:saitko järjen takas?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave:
samoin, pitäs taas raahautua jumpalle....Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua pyörryttää... :headwall:
*niskat ihan jupatissa* :/
Mulla särkee silmiä ja päätä. Vähän helpottanu kun oon noit laseja pitäny... :headwall: :/Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua pyörryttää... :headwall:
Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua pyörryttää... :headwall:
Täällä samaa juttua...en oo aatellukaan, et niskoista vois olla :/Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tuosta tuli mieleen että mulla on pyörryttäny ny parina iltana ku oon menny nukkumaan johtunee vissii just ku on niskat jumpparassa.. Saiskosha illalla hierontaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mua pyörryttää... :headwall:
*muoks. siis kun on mennyt makuulleen... :/