***Helmikuun Helmet*** vko 7

Onnittelut Jahven typykälle! =) :flower:

Päräytettiin tänään miehen kanssa extempore Vantaalle Ikeaan ja Jumboon ja sit Tuusulaan kavereille kylään. Haettiin vähän pikkusälää lastenhuoneeseen ja pojalle ostettiin Jonathanin välikausitakki ja housut kun löytyi niiin ihana oranssi takki ja ruskeat housut :p :D pakko oli saada kun sai pojalle jotakin muuta kuin iänikuista sinistä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ievan neitikin näytti olevan samoissa mitoissa...muutaman sentturoisen pidempi =)
Justiinsa katsoin, että ovatpas nuo meidän neidit samankokoisia! :heart: Painossa vain 10g eroa ja pituudessakin 2cm, pipokin taisi olla suht samankokoinen. :) (Tonne listaan voisi muuten meidänkin kohdalle laittaa viimeisen mitan eteen pipo. :p )

Onnea päivänsankarille! :flower: Onko teillä juhlat sitten ensi viikonloppuna?
 
[quote="babygirl] Esikoinen on jo 8v ja pituutta on nyt 116cm eli hän on keskikokoisen 6-vuotiaan kokoinen ja kakkonen muutaman viikon kuluttua 6v. ja hänellä on pituutta 105cm eli on keskikokoísen 4-vuotiaan kokoinen. [/quote]

Meidän 6-vuotias on 124 cm, mutta on tosiaan aina kasvanut lähellä +2-käyrää. Neiti taas menee melkein -2-käyrällä. Mutta mua ei kyllä huolestuta kumpikaan.

Ja musta pienikokoisen pojat on sööttejä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onnea päivänsankarille! :flower: Onko teillä juhlat sitten ensi viikonloppuna?
Perjantaina (ja sunnuntaina) juhlitaan sitten 1- ja 11-vuotiaita, kuopusta ja esikoista :heart: :flower:
Teillä onkin sitten valtaisat juhlat kun on kaksi sankaria =) . Meillä juhlitaan lauantaina ja ehkä sitten sunnuntaina saattaa joku vielä poiketa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Onnea päivänsankarille! :flower: Onko teillä juhlat sitten ensi viikonloppuna?
Perjantaina (ja sunnuntaina) juhlitaan sitten 1- ja 11-vuotiaita, kuopusta ja esikoista :heart: :flower:
Teillä onkin sitten valtaisat juhlat kun on kaksi sankaria =) . Meillä juhlitaan lauantaina ja ehkä sitten sunnuntaina saattaa joku vielä poiketa... :D
Meilläkin pääsynttärit perjantaina...sunnuntaina tulee sitten kummit (samat molemmilla) :D
Osaiskohan sitä enää ees vaan yhdelle synttäreitä järkkää... :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuutko jaffe jelppimään mua siivouksessa. Tuu vaik mulle työnjohtajaksi! :p |O :xmas:
Etkö oo noudattanu mantraa :wave: :LOL:

Mulla olis huomenna vuorossa koko kämpän pikaimurointi...jos teet aina samat ku mie? :D :wave: :p
Vähä tuli lipsuttua...mutta vaan viitenä päivänä :whistle: . Miten tuo siivous ei yhtään huvita... |O *haluu siivousviruksen* :LOL:
 
Mut tää lähtis oikeesti maate...joutuu vissiin aamusta lähtä kaupunkiin asti...ettii esikolle JÄÄKIEKKOKYPÄRÄÄ :headwall: :headwall: :headwall:
Sen verta harvinainen, et saa nähä löytyykö...edes netistä tilaamalla...no toivossa on hyvä elää. Kuulemma Pasaatin urhailukaupassa VISSIIN oli sellanen ollu joskus 2kk sitte :whistle: :headwall: :LOL: :LOL: Mennään kahtoo....mitäpä sitä ei lastensa eteen :saint: :LOL:
Synttärilahjaksi tulis ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Tuutko jaffe jelppimään mua siivouksessa. Tuu vaik mulle työnjohtajaksi! :p |O :xmas:
Etkö oo noudattanu mantraa :wave: :LOL:

Mulla olis huomenna vuorossa koko kämpän pikaimurointi...jos teet aina samat ku mie? :D :wave: :p
Vähä tuli lipsuttua...mutta vaan viitenä päivänä :whistle: . Miten tuo siivous ei yhtään huvita... |O *haluu siivousviruksen* :LOL:
Hyvä viruksen tartuttaja on, ku kattelee kaikkia sisustus yms sivustoja vaikka netistä...kun niissä on aina niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin siistejä asuntoja...*huoh* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut tää lähtis oikeesti maate...joutuu vissiin aamusta lähtä kaupunkiin asti...ettii esikolle JÄÄKIEKKOKYPÄRÄÄ :headwall: :headwall: :headwall:
Sen verta harvinainen, et saa nähä löytyykö...edes netistä tilaamalla...no toivossa on hyvä elää. Kuulemma Pasaatin urhailukaupassa VISSIIN oli sellanen ollu joskus 2kk sitte :whistle: :headwall: :LOL: :LOL: Mennään kahtoo....mitäpä sitä ei lastensa eteen :saint: :LOL:
Synttärilahjaksi tulis ;)
Onks se joku superkypärä mestarimaalintekijälle? =) Nyt teidän maalitykkien salaisuus paljastu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mut tää lähtis oikeesti maate...joutuu vissiin aamusta lähtä kaupunkiin asti...ettii esikolle JÄÄKIEKKOKYPÄRÄÄ :headwall: :headwall: :headwall:
Sen verta harvinainen, et saa nähä löytyykö...edes netistä tilaamalla...no toivossa on hyvä elää. Kuulemma Pasaatin urhailukaupassa VISSIIN oli sellanen ollu joskus 2kk sitte :whistle: :headwall: :LOL: :LOL: Mennään kahtoo....mitäpä sitä ei lastensa eteen :saint: :LOL:
Synttärilahjaksi tulis ;)
Onks se joku superkypärä mestarimaalintekijälle? =) Nyt teidän maalitykkien salaisuus paljastu. :D
Se on tietyn mallinen :whistle:
Nyt sillä on kuulemma sellanen kananmuna-mallinen POTTA...jota ei voi enää käyttää.... :headwall: :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä