Pitkästä aikaa... Ja sitten tökkii |O :headwall:
Siruko Pähkäilit joululahjoja pienelle budjetille. Olen itse ottanut tavaksi viedä vanhemmille, anopille ja sisaruksille jotain "itsetehtyä". En ole mikään käsityöihminen, joten ei mitään sellaista, vaan olen ostanut ihan tarjouskoreja tms. ja täyttänyt ne kaupan tai itsetehdyillä jouluherkuilla. Itse leivottu joulukakku on ollut aina mieluinen joululahja, lisäksi on voitu viedä jokin kynttilälyhty tm.koriste esim kakun keskellä, ja kauniisti sellofaaniin käärittynä.
Viime vuonna ostettiin kirkon ulkomaanavun lahjakortteja (n.5e/kpl) ja lahjoitettiin niillä vuodevaatteita orpokotiin, kuokka ja siemeniä afrikkaan tms. Musta on typerää laittaa rahaa tarpeettomiin, väkisin keksittyihin joululahjoihin ja antaa ne ihmisille, joilla jo on kaikkea.
Tänä vuonna ajattelin laittaa korin täytteeksi enkelin eväspussin joulukahvit tai -karkit ja tulitikut ja jotain lasten tekemää (koristeltuja pipareita ehkä).
Hissukka valitteli, että olo on kuin viimeisillään. Mulla on kans, vaikka ei kovasti mahaa ole, mutta kovaa painetta alamahalla, ja reisiin juilii aivan kuin loppuraskaudessa aiemmin. Jalat on kipeät painamisesta, ja alaselkäsäryt vaivaa. Tuntuu, että työpäivän jälkeen ei jaksa yläkerran portaita nousta
Lantion luut ja liitokset kai löystyy, ja mieskin illalla kuuli, kun sängystä nousin vessaan (pitää muuten ravata kymmeniä kertoja yössä
) kuinka lonkkanivel tai joku paukahti. Nyt tuntuu, ettei millään jaksa loppuraskautta :ashamed: Ja jäljellä olevat 7 työviikkoa tuntuu ikuisuudelta...