Huomenta kaikille!
Vaivainen olo on täälläkin jo!
Vielä pitäs tämä asunto saada myytyä ja muutettua uuteen ennen laskettua.
Voi että tuli paha mieli viikonloppuna anoppilassa.Tämä mun viides raskaushan oli täysi yllätys ja anoppi oli siitä miehelle ilkeästi huomautellut mm. että HÄN ei enää jaksa!!
Ja mukulat ei todellakaan ole olleet siellä paljoa hoidossa,vielä viety yhtä kerrallaan ettei anoppi vaan rasitu!!Miehen siskon penskoja hoiti aikonaan joka viikonloppu!!Noiden kommenttien takia en sitten ole viittiny edes mennä sinne,kun en ole ihminen joka vaan miellyttääkseen tekis tollasta.Nyt sitten viikonloppuna kävästiin siellä,niin olo oli kuin näkymättömällä..kukaan ei sanonu mulle sanaakaan!!!Olin kuin ilmaa!!
silti anoppi oli aiemmin valitellu miehelle kun en ole käynyt!!Ei helvetti!Taidan olla viemättä mukuloita sinne
taas pariin kuukauteen,ettei vaan rasitu! :kieh: sit se soittelee miehelle ja ihmettelee kun ei viedä lapsia sinne! :headwall:
Mää en oikeesti jaksa tollasta,oon kestäny tota jo yli kymmenen vuotta niin ei vaan enää jaksais!!
Eniten tulee paha mieli lasten puolesta!
Tietty sitä kaipais itekkin hieman tukea,kun tää raskaus on ollu vaikeempi kuin edelliset ja vielä kun oli täys yllätys...tai kai ihmiset sit kelaa,että kun on viides "niin menee siinä rutiinilla" tmv.Oman äitini kanssa en ole vuosiin ollut tekemisissä,isästäni ei ole kuulunut 20 vuoteen mitään
Noh,onneksi on muutamia ystäviä tossa,mutta kuitenkin
on tunne että olen ihan yksin tämän raskauteni kanssa.Tuntuu että vieraat ihmisetkin on kiinnostuneempia kuin miehen suku,vieraat kyselee koska la jne.,mutta näille olen kuin ilmaa!!
Sori tämä valitusvirsi,mutta tekipä hyvää naputella pari kirjasinta melkeen rikki! =)