Tuttemui, mistäs sun verkkokapan löytää?
Kai täällä sen verran saa mainostaa
Perhepedistä sen verran, että koskaan en oo viereen nukuttanu, enkä nukuta!
Kuopus nukkuikin
3 viikkoisesta asti yöt läpeensä, n. klo 23-07...että ihan mukavasti
Ja vikka pullolla olenkin kaikki syöttänyt, niin en ole niitä nousemisia yms kokenut raskaina, joten samalla linjalla jatketaan nytkin =) Sitten, kun omin jaloin köpöttää, niin saa perhepetiin tulla...jos sekaan sopii
Ahdasta on jo nyt...5 nuppia, 160cm sänky |O
Goldy, ohhoh, jos tosiaan täti alkaa paasata jostain 7 kilon tulosta!! Huhhuh...mitähän se olis tuumanu mulle, kun viimeksi tuli +30kg!!!
koskaan ei oo kukaan painontulosta poikkipuolista asiaa sanonu ja hyvä niin
Se kun on mun asia mitä mm. suuhuni laitan
Nytkin jo +10kg...osin tosin myös sen takia, kun ei pääse liikkumaan... :/
Musta myös tuntuu, että tää
Tyyppi asustelee poikittain tuolla masussa, koska ihan samalla tuntuu, kuin tuosta edellisestä, joka asusteli poikittain reippaasti yli rv 30. Kääntyi kyllä itsestään.
Mutta huomenna on neuvolalääkäri, niin sitten sen tietää miten on =)
Kamalasti vihloo tuonne alakertaan, emättimeen johonkin sisälle ja alavatsaa vihloo...supisteleekin aika ajoin. Pelkään pahaa, että kohdunsuulla ei kaikki ole enää niinkuin pitäisi :ashamed: Pelottaa, mitä se lääkäri sieltä "löytää"
Välimallin kanssa käytiin lääkärissä tänään ja herralla on
enterorokko, onneksi ei sen kummempaa. Sanoi, että huomenna voi kouluunkin mennä, jos ei kuume enää nouse, viimeksi sunnuntai iltana lämpöä.
Hikoilusta myös oli ollut puhetta. mulla taas toisin päin, että timmaisin takkaa koko ajan ja mies senku vähentää vaatetta
Eli mulla on kylmä kun mikä. Villatakki päällä koko ajan!! |O
Niin se olis taas pian yksi viikko täynnä ja alkaisi jo 29.viikko...huhhuijaa
3 viikon päästä alottaisin virallisestikin äitiysloman (50 päivää ennen la:ta), jos en saikulle olisi jäänyt jo 7 viikkoa sitten =) 7...onko siitä jo niin kauan!?!?!?!?
:attn: Toisen 7 viikkoa ja tiedä vaikka olis nyytti sylissä, jos liian hätänen on
Jahvetti 27+5