**Helmikuun Helmet** lokakuu

Huomasin tuolla mitä nyt palstalla et oli syntynyt enkelityttö vk24+4! Onko joku helmikuunpalstalaisista? :'( :'(
Vielä niin pieni ja lähti niin aikaisin, jättäen jälkensä läheisten sydämeen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Huomasin tuolla mitä nyt palstalla et oli syntynyt enkelityttö vk24+4? Onko joku helmikuunpalstalaisista? :'( :'(
Vielä niin pieni ja lähti niin aikaisin, jättäen jälkensä läheisten sydämeen!
ei kai siruko.... :( toivottavasti ei kukaan mein ketjusta vaikka tota ei kyllä toivo yhtään kenellekään, ihan kamalaa :'( pitää vaan voimia toivottaa vanhemmille ja läheisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kaikenlaisia vanhempia |O

http://www.kymensanomat.fi/Online/2007/10/22/Ohikulkija+pelasti+vauvan+pakkasesta+Vantaalla+y%F6ll%E4/200734238965/4
KARSEETA!! Tuosta oli iltalehtien sivuilla. Oli mainittu et äiti käyttäytynyt poliisien mukaan sekavasti. Ei ollut ollu alkoholin/huumeiden vaikutuksen alaisena. Käytetty päivystyksessä ja viety polisilaitokselle. Ei ollu tarkoitus puolustella äitiä vaikka siltä saattoi kuulostaakkin,mut hankala mennä täysin syyttämään, ku ei tiedä äitin taustaa...
 
jahvetti: joo, kehitetään vaan jotain ens vkolla =) mulla ke neuvolalääkäri mut muuten ei pitäs ihmeempiä olla. jos saisin auton ni vois käydä siellä kuperkeikassa? sen nimen minkä bongasin ni kerron sulle privaatisti, ei uskalla yleiseen levitykseen laittaa ettei kukaan muu vie sitä :whistle: :D sen nimisiä ei oo muutes kastettu tänä vuonna kun 1 B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Cruella DeVille En tiedä TOIVOTTAVASTI EI!! ei ollut laittanut "nimeä"
mäki kävin kattomassa sen eikä tosiaan nikkiä. mut luulis et siruko olis tänne siitä ilmottanu jos jotain ikävää olis käyny. ajatellaan positiivisesti, ehkä siruko on vaikka jossain reissussa tai muuten nettipimennossa. syitä voi olla lukuisia. toivotaan näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kaikenlaisia vanhempia |O

http://www.kymensanomat.fi/Online/2007/10/22/Ohikulkija+pelasti+vauvan+pakkasesta+Vantaalla+y%F6ll%E4/200734238965/4
KARSEETA!! Tuosta oli iltalehtien sivuilla. Oli mainittu et äiti käyttäytynyt poliisien mukaan sekavasti. Ei ollut ollu alkoholin/huumeiden vaikutuksen alaisena. Käytetty päivystyksessä ja viety polisilaitokselle. Ei ollu tarkoitus puolustella äitiä vaikka siltä saattoi kuulostaakkin,mut hankala mennä täysin syyttämään, ku ei tiedä äitin taustaa...
totta, mielenterveys voi järkkyä monestaki syystä ja pistää sitte tekemään jotain kamalaa. tässä oli onneksi hyvää tuuria mukana ja vauva löydettiin ajoissa.
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
jahvetti: joo, kehitetään vaan jotain ens vkolla =) mulla ke neuvolalääkäri mut muuten ei pitäs ihmeempiä olla. jos saisin auton ni vois käydä siellä kuperkeikassa? sen nimen minkä bongasin ni kerron sulle privaatisti, ei uskalla yleiseen levitykseen laittaa ettei kukaan muu vie sitä :whistle: :D sen nimisiä ei oo muutes kastettu tänä vuonna kun 1 B)
Mie vähän epäilen, kun luin eilisen lehden, niin näin teien esikoiseen sointuvan tytön nimen. Taitaapi olla se?

Mie en vie, meillä on oma jo päätettynä - ja ihan erilainen. Sellainen oikein perisuomalainen nimi.
 
c81
Hei te jotka ootatte jo toista tai kolmatta tms. kysymys potkuista. Meien toukka kun on alkanut nyt parin päivän sisällä potkimaan oikein enemmänkin - ja äsken tuli sellainen potku että koko mamma nytkähti - niin vieläkö ne paljon tuosta kovenee? Millaisia ne on kovimmillaan, sattuuko? (hölmöjä kysymyksiä pyörii mielessä, kun ei oo työmotivaatiotakaan.. :D )

Niin, ja Ai niin, mitenkäs teillä on painoarviot/aiempien vauvojen syntymäpainot verrattuna teidän ja tulevan isukin syntymäpainoihin.. siis kun järkytyin kuullessani että mies on ollu syntyessään tuplaten mun painonen.. Kuinkakohan paljon sillä on vaikutusta? Mie jo haaveilin että jos muksu tulee minuu, ois pieni.. (reilu 2kg, mutta ei keskonen)
 
Kauhee toi uutinen. Oman lapsen saannin jälkeen oikeasti erilaiset lasten kohtalot koskettaa NIIN paljon syvemmin ja sitä jää oikeasti miettimään pidemmäksi aikaa, että kuinka jotkut voi kohdella lapsiaan niin. :'( Lapset kun eivät voi vanhempiaan valita. :( Ja kuinka koskettavan surullista on, että silti nää pahoinpidellyt/hyväkskäytetyt/hylätyt lapset edelleen rakastaa vanhempiaan, kun eivät paremmastakaan tiedä. |O

Välillä jää pohtimaan, että julkisuuteenkin tulee varmasti vain pieni osa kaikesta kauheesta mitä tuolla "seinien takana" tapahtuu. :(
 
c81: varmaan se oli sitte se nimi, aika erikoinen mutta mä tykkäsin =) ja sun paino vaikuttaa eniten lapsen syntymäpainoon, miehellä on siinä vaiheessa vielä häviävän pieni merkitys. j oli pikkusen painavampi kun minä syntyessään mut onhan tuo poika et seki vaikuttaa. ja noista potkuista, en ainakaan muista et olis kauheen kivuliaita ollu mut koveneehan ne tästä huomattavasti. mulla ne potkut tulee tällä hetkellä useimmiten tonne rakon seutuville ja se on kyllä eopämiellyttävää :/ viime yönäki selkeesti tallo mun rakon päällä...

muoks, niin poika oli syntyessään vähän painavampi kun minä syntyessäni, tosta mun jutusta sai sen käsityksen että on ollu syntyessään vähän painavampi kun minä nyt...kunnon megabeibe :whistle: :LOL: :LOL: tietty kaikki ymmärsi mutta korjasin kuiteski =)
 
c81
Juu, meien toukka osaa kanssa pomppia rasittavasti rakon päällä.. Kiva kun sitten iskee vessahätä ihan yhtäkkiä.. noloa.. pelkään vaan milloin käy vahinko :ashamed: Nolompaa kävellä töissä pöksyt märkinä, kun toinen käyttää rakkoa trampoliinina niin ettei äippä meinaa vessaan ehtiä.

 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
c81: varmaan se oli sitte se nimi, aika erikoinen mutta mä tykkäsin =)
Ei se ollukaan se mitä meinasin, kun väestörekisterin mukaan niitä on kastettu tänä vuonna 5. https://192.49.222.187/Nimipalvelu/nimipalvelu_navigaatio.asp
 
Hei!

Juuri kotiuduin ultrasta ja kaikki näytti vauvalla normaalisti olevan, ONNEKSI sai huokaista taas kerran helpotuksesta :heart:

Sukupuoltahan tämä viikari ei suostunut näyttämään, vaan kovasti koukisti jalat sukuelinten peitoksi, ultraaja sanoi että todella villi veikkaus että tyttö tulisi, mutta vaatteita ja tavaroita kuulemma ei todellakaan kannata ruveta "tytölle" ostelemaan. Oli kuulemma ihan puhdas oma arvaus ultraajalta.

Tiedä sitä sitten, sykkeiden perusteella en rupea edes arvuuttelemaan sukupuolta ja painoarviossa ( n.rv37) en enään edes viitsi sukupuoltakysyä. Vaatteita siis ostan vain neutraali väreinä nyt.

Olisihan se ollut kiva tietää, ei muuten mutta mä oon niin penteleen utelis ihminen :ashamed: :whistle:

Onnellinen olen että pienoinen kölli terveenä masussa =)

Odotuskin on mennyt kaikinpuolin hyvin, oksentaa ei ole tarvinnut kertaakaan, eikä kahvikaan tee pahaa.

Iloista odotusta kaikille :heart:

T: KatariinaVaan + Napsu 21+4
 
Morons!

Joululahjoista on ollut puhetta, mulla ne aina jää ihan viimetippaan vaikka joka vuosi "pyhästi itselleni lupaan" että ajoissa hommataan... Nyt on hommattuna mun porukoille ja sitten OLI hommattuna neidille liput disney on ice jääshowhun (tarkotus antaa joululahjaks) mutta niinhän siinä kävi että tänään ne ois pitäny ärrältä hakea ja enpäs muistanu :headwall: Soitin sinne että pystyykö niitä varaamaan mulle mutta ei pysty, täytyy hommata uudet, toivottavasti saa yhtä hyviltä paikoilta!
Muita lahjoja ei vielä ole, ei edes ideoita... Täytyy ruveta miettimään.

Omaa... Kyllä pelästyin tänään, mulla on ollut vähän hmmm harvinaista tuo suuremmalla hädällä käyminen (en tie voiko sanoa ummetusta kun ei mahassa tunnu mutta harvemmin käyn kun yleensä ) ja tänään sitten se hätä yllätti kesken kauppareissun. Matkalla kotiin oli tietty kaikki hidasteet että joutu pidättämään (kauheet jonot kassalla, tuttuja tuli vastaan, ruuhkaa risteyksissä ja lopuks vielä oli avaimet jääny kotiin ja jouduin ettii vara-avainta |O ). Mutta siis ehdin kuitenkin vessaan, sitten huomasin että pönttöhän on ihan punasena ja ihan varma olin jo keskenmenosta ennenku hoksasin että johtu kyllä ihan tosta toisesta syystä. Mutta kyllä kerkes jo kylmähiki nousemaan.

Nyt aika omanapasta, palaan taas paremmalla ajalla...seliseliseli...
 
hei vaan kaikki!

Ikägalluppiin: minä täytin täs reilu viikko sitten 23-vuotta ja mieheni täyttää kohta puoliin 36-vuotta.

Joululahjoista...minulla tuo joululahjojen osto jää aina niin viime tinkaan kuin voi vain olla. Vaikka sitä kuinka suunnittelee etukäteen et ostan tänä vuonna tarpeeksi ajoissa lahjat, niin aina se tuppaa jäämään viimeisille viikoille ennen kuin kaikki lahjat on ostettu. Tänä vuonna päätin etten osta kuin muutaman lahjan. Aina tulee laitettua rahaa ihan älyttömiä määriä lahjoihin, noh kai minun puolustukseni on suuri perhe. Ei tule paljon "ylimääräisiä" kyllä osteltua, kun on 4 siskoa ja kaksi veljeä. Sekä vanhemmat. Ja tietenkin mieheni ja hänen kaksi lastaan. Eli kyllä rahaa menee PALJON joulun alla....

Vauveli potkii kovasti masussa. Innokkaasti ilmoittaa itsestään! :) kovasti potkii pitkin päivää. Ja kyllähän se ihanalta tuntuu kun oma pieni aarre masussa osoittaa olemmassa oloaan. Oikein odottaa, että milloin seuraava potku tulee... :)

Katariina84 rv 22+0
 
Iltaa!

Reissu tehty ja kiva olla kotona. Typykkä oli niin väsy et ei paljoa tarvinut kun nukahti yöunille. :heart:

Kovasti täällä oli tekstiä tullut ja en todellakaan muista puoliakaan niistä... :ashamed:
Kuitenkin :hug: niitä tarvitseville!

Meillä on huomenna neuvola ja alkaa jo rv25.(24+0)
Jännittää hiukkasen kun alamaha on ollu todella kipeä tän vkonlopun et hyvä kun kärsii taipua kenkiä laittamaan jalkaan. :/ Poju kyllä potkii ihan normaalisti ja veikkaan et hän vaan on tuolla niin alhaalla et se painaa "liikaa" ja kipeää.
Mulla on nyt kans alkanut kunnon huimailut ja oikein mustenee silmissä. Eilen ja tänään oikein monta kertaa vielä tehny sen.Katellaan mitä täti huomenna sanoo...

Joululahjoista sen verran et yhden lahjan oon ostanut nyt tytölle. ja loput jää varmaan viimetinkaan taas.

Nyt meen nukkumaan kun on niin väsy.

Huomiseen...

Jepsu ja Marttipoju 23+6 :heart:
 
Hei, ilmoittelen vain että kaikki on taas ok. To-pe oli tosi hiljaista liikkeiden suhteen niinku mainitsinkin, ja perjantaina olin hirveän levoton aamusta alkaen. Siinä kun koko päivän yksinäni kotoilin ja olin niin hermostuksissa, tuli sitten miehenkin kanssa riitaa.. illalla sain elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen, onneksi sain kuitenkin apua paikalle ja saatiin hengitys heti sujumaan. Pe-la yön sitten vauvakin oli hirveän levoton, potki ihan taukoamatta ja valvoin itsekin. Sain vasta lauantai-iltapäivällä nukuttua.. tänäänkin vielä oli rytmi ihan sekaisin ja olin aivan horroksessa monta tuntia. Nyt on kuitenkin liikkeitä tuntunut ihan normaalisti ja olokin on ihan ok. Kiitos vain huolenpidosta! Nyt alan lueskelemaan edellisiä viestejä.
Ikägalluppia oli heitelty, olisinkohan peräti palstan nuorin, 19v.. :)
Hyviä vointeja kaikille :flower:
-Siru- 25+0
 
Kyllä on taas väsynyt päivä takana...täytyy varmaan alkaa taas napsimaan rautaa vaikka pistävätkin pakin ihan sekaisin. :x Tällä viikolla olis kyllä neuvolakin, sithän sen näkee onko hemppa laskenut, viimeksi oli kyllä ihan ok. Onko muilla vielä kuvottavaa oloa? Mua aika ajoin oksettaa edelleen, on onneksi huomattavasti lievempää kuitenkin kuin mitä ekat 2,5 kuukautta. Tiedä sit enteileekö sitä ennustettua tyttöä vai ei, mutta eipä tuosta pojusta tässä kohtaa mitään yökötyksiä ollut ollut enää viikkoihin...

Ihme juimimista ollut kyljissä ja alamahassa viime päivinä, lienee harmitonta kuitenkin kun ei sen kummempaa ole, mitään supistelujakaan ei ole niinkuin esikoisesta. Kuukkeli antaa kyllä monoa sen verran ettei tunnu hätää olevan! =) Mihinkään ei kyllä tahdo enää taipua, kovasti ottaa maha jo vastaan, pue siinä sitten rimpuilevaa parivuotiasta!

Ikägalluppia oli: minä vielä muutaman viikon 27, ensi kuussa kolahtaa lisää vuosia mittariin, mies 28.

Täytynee siirtyä illan elokuvan pariin, hyviä vointeja kaikille!

hilunen & kuukkeli 23 tasan
 

Yhteistyössä