cruella, hmm..ens viikolla mulle kävis kyllä melkeen mikä päivä vaan, paitti maanantai ja tiistai. Maanantaina olis tarhalla palaveri ja tiistain aion pyhittää toppatakin metsästykseen
Mihin aikaan sulle sattuis parhaiten? Mulle toki aamupäivällä, 10 jälkeen, ku pojat on koulussa
Pakkausksen vaatteiden peseminen on mullaki ollu mielessä, aina ne oon pessy kaikki, paitsi toppavehkeet ja varmaan kyllä pesen nytkin, ainakin tosiaan ne, jotka tulee ihoa vasten, kuten joku muukin sanoi. Ja niissä kun on sellainen oma teollinen hajukin :ashamed: Saa sitten omat hajut niihin :kieh: Melkeempä ne taitaa ainakin mulla (7kg kone) mahtua yhteen koneelliseen kaikki, niin ei hirveesti ees vaivaa silleen oo =)
Pilvipuota ei oo kyllä koskaan käyny mielessä, että rokotuttaisin lapset
Mut nää ny on aika isoja, et eikös sitä suositella vähän pienemmille... =)
Jepsu mä ootan innolla joulua!!! Viimeset 3 joulua on menny ihan hujahtamalla ohi, kun oon työelämässä ollu, ja vieläpä Postilla
E oo paljon joulua kerinny/jaksanu laittaa...nyt oon suunnitellu, et heti tuossa marraskuun alusta alan jo lahjoja suunnittelee, niin ei tarvii sit ruuhkassa masun kanssa pyöriä :kieh: ja nytkun pystyy päivälläkin hommailee kaikkea, niin ei jää iltaan
Meillä on jo monena vuonna ostettu n. 8-10kg kinkku, ja aina se on jo tapanina loppu :ashamed: Ja sitä meillä syö ainoostaan minä ja mies :kieh: Tosin nyt pakko vähän hillitä, koska meinaa tuota turvotusta taas tulla ihan muutenkin :ashamed:
Niin cruella joo en todellakaan ihmetelis, vaikka se kortti hukkuisikin :kieh: Viime keväänä (siis keväällä -07) löydettiin yhestä hyllyn välistä jouluna -05 postitettu joulukortti muun muassa |O :attn: Muutami kertoja laatikoiden pohjiin on tarttunut ohuita pakettikorttilupuskoja, jotka sitten useempia kuukausia on ollu jo myöhässä :kieh: Että näin luotettavaa toimintaa Postissa
:attn:
Mutta nyt pitäs alkaa akvaariota siivoileen. Sit vois pienen kävelylenkin tekassa ennenkun miehet tulee ajelemasta, lähti taas koko konkkaronkka crossiradalle ajelemaan. Illalla koko perheen voimin lätkämatsia kattomaan
Jahvetti 24+2