Tarppa Oletko kuulolla? Mikä on vointisi? Toivottavasti kaikki on hyvin....
mamitre: Voi harmi ku kävi noin ikävästi
Sitä rakenneultraa varmasti jokainen meistä on vuorollaan odottanut kuin kuuta nousevaa. No kyllä sä sinne onneksi pääset! Yritähän jaksaa vielä odottaa. Oletko kenties Valkeakosken neuvolan kirjoilla? Siellä minäkin kävin rakenneultrassa ja se Tommi on kyllä erittäin asiansa osaava lääkäri. Hänhän on sekä naistentautien/synnytysten erikoislääkäri että
perinatalogian erikoislääkäri. Itse olen tavannut hänet ekan kerran jo 7 vuotta sitten, kun ensimmäisen lapsen odotusaikana hän teki minulle lapsivesipunktion.
Jahvetti ja nelHM puhuivat rintojen kasvusta. Juu melkoiset hinkit alkaa olla täälläkin, mutta mulla oli kyllä todella varaakin "vähän kasvatella" tuota rintavarustusta. Ennen raskautta ku ei tuo a-kuppikaan oikein täyttynyt niin nyt onkin sitten käytössä c-kuppi. Maitoakin tihkuu jo liivinsuojiin. Saas nähdä olenko yhä samanlainen "lypsylehmä" kuin aiemmistakin lapsista. Olen luovuttanut heistä yhteensä lähes 100l maitoa sairaalalle
oma (.) aamulla oli neuvola ja kaikki ok. Itseä vähän kyllä järkyttää tämä painonnousu. Nyt on tullut jo 7,5kg!! Huh! Aiemmissa raskauksissa ei ole tullut kuin 8,5kg ja 8,7kg. No nyt tulee sit selvästi enemmän
:ashamed: eipä sille kai mitään mahda. Poikaa odottaessa en syönyt paljoa makeaa, mutta tyttöä odottaessa vetelin suklaata ja karkkia oikein olan takaa, kuten nytkin. Varsinkin suklaa on niiiiiiiiin hyvää
Mulla on suklaata kulunut ihan järkyttävät määrät myös lasten imetysaikoina (valehtelematta 4-5 Fazerin sinistä levyä viikossa).
Sf-mitta oli nyt 22. Se on mitattu nyt kolmesti ja joka kerta on ollut eri mittaaja, joten heittoa saattaa olla :/
Hb oli nyt 117, ku se elokuussa oli 119 eli suht hyvissä lukemissa on pysynyt ilman rautaa (normiarvo mulla on n.124-126). RR on ihan kunnossa 110/67. Seuraava kerta oliskin sitten jo lääkärineuvola =)
Nyt suunnistan lasten kanssa Ideaparkiin ostoksille =) Pitäähän niitä pieniä ihanuuksia päästä aina välillä hiplailemaan. Eikä mulle kyllä ylleensäkään tuota vaikeuksia hankkia lapsille vaatetta
vauvan- ja lastenvaatteisiin hurahtanut
babygirl rv 23+3