**Helmikuun Helmet** lokakuu

Pusuapina mulla on juuri tuollainen Carrywell ja oon kyllä tykänny =) Iltasin etenki ja lenkillä tulee käytettyä. Kyllähän se vähän pinkeelle tuntuu, mut oisko siitä apua, jos on löysä :whistle: Ja mulla on koko L...eli varmaankin juurikin normaalia kokoani yhtä isompi =) Sain tuon yhdeltä nettitutultani kaupantekijäisiksi, kun muutamat mammahousut ostin ja ihan ok tuon hintaiseksi =)
 
jahvetti. siellä lastenvaatekaapissahan on kanssa ne pikkuhaalareitten värivaihtoehdot ruskee ja valkonen ja musta se ruskee olis käytännöllisempi ja miksei sopis tytöllekki. voipi olla että sellanen tarttuu matkaan :whistle: mitäs hintaluokkaa ne toiset haalarit on?
 
No niin taas täällä.

Sisko tuli kylään ja käytiin sit hakemas muuttokuormaa (vieläkin) kun hän toimi tytölle kaverina täällä.

Puhetta oli ollut mahan pinkeydestä. Kävelyllä kun käy ja muutenkin touhuaa niin massu vetäytyy ihan pinkeäksi eli suppailee. Nivusia on alkanut kans jomotteleen ja tuntuu et vauva painaa niin tonne alas et kävely tosi ankkamaista vaappumista. Edelleen ylösnousut on hankalia.

Elloksen toppapukua joku oli kattellut ja niin minäkin. Nehän värit, ruskea ja valkoinen, käy kumpikin molemmille. Oon harkinnu sen ruskean tilaamista. Tosi nättejä ovat. Cittarissa kattelin yhtä pukua ja hinta 59 euroa ei houkutellu yhtään. Muuten se oli nätti jos hintalappua ei lasketa. :D

Irtiksiä käytiin Filmtownista hakemassa just illaksi kun tyttö nukkuu niin vanhemmat herkuttelee oikein urakalla. Kuola oikein valuu jo. Ja paino nousee... :ashamed:

Babygirl ihana kuva vauvasta!

Ja onnitteluita synttärisankareille!


Nyt laittaan jotain sapuskaa...

Jepsu ja poju 22+6
 
Pikaiset kuulumiset ennen kuin alan lukemaan edellisiä, taas ootte hurjasti kirjotelleet =) Joo me tosiaan haettiin isyysraha jo etukäteen, on tullut niin paljon asioitua kelan kanssa etten edes aatellu mitään muuta vaihtoehtoa.. Mun äippäraha on vielä laskennassa ja pakkaus asia varmaan käsitellään tällä viikolla, jospa sen nyt ehtis tässä kuussa saada. Vaikka ei tässä nyt niin kiire, tuntuu tosiaan että ei elämässä oo tällä hetkellä mitään muuta sisältöä kuin odotus. Välillä tarvis jotain muutakin ajateltavaa. Maitopurkkiakin ostaessa tulee vaan mieleen että pitäis juoda enemmän koska vauva... plaaplaa. Ja sukulaiset ja kaveritkaan ei osaa muusta enää puhua.
Joku kysyi pakkauksen vaatteiden pesusta, aattelin pestä mutta ei välttämättä tarvitse edes aineita laittaa, pesen sen takia että saan käyttää kuivurissa ne, ovat sitten pehmoisia :)
Enpä saanut minäkään sitä Lindexin toppapussukkaa, että harmittaa!

-Siru- 24+0
 
nelHM Hyvä tietää tuosta Carriwellin vyöstä, että on pientä kokoa :/ Meinasin tilata sen, mutta katoin, että isoin koko on 46/48, joka miulle paidoissa menee just ja just niin saattaa olla ihan liian pieni, jos on niin tiukka. Pitää katella jotain muuta.
Miulla ei selkään käy tää maha, mutta vatsalihakset on kipeet päivän jälkeen ja kaipaisin siihen tukea.

Pääsen jo huomenna sokerirasitukseen, jonka piti olla vasta marraskuun puolella. Oon mittaillu verensokereita töissä ja ne oli tänään sen verran kohollaan, että menin panikoimaan niistä omalle terkkarille :( Aamun paastoarvo oli 6.0, 1h aterian jälkeen 7.0 ja 2h aterian jälkeen 4.8 :eek: eli kaks ekaa koholla. Jos tuo on yhtään suuntaa-antava niin en joutuis sairaalaan seurantaan vaan neuvolaseuranta riittäis *toivoo sormet ristissä*
Pyhästi lupasin itelleni, että nyt alotan liikkumisen! Joka ilta kävelylle, marsmars :kieh:

Kiin ja My 24+0
 
Äsken taas vähän tökstökstökki tää sivu ja kirjoittamani pätkä hävis... |O

Tänne ei kuulu mitään erikoista; väsyttää ja huomista 4d:tä odotellaan... :/ Sokerirasitus on edessä marraskuun alkupuolella, ja sekin vähän jänskättää... Pitäis syödä vielä terveellisemmin varmaan, mutta jostain kumman syystä herkut maistuu nykyään NIIN hyvälle... :p :whistle: Tää on oikeesti tosi outoa, koska en oo aiemmin ollu pullahiiri vaan enemmänkin suolasen ystävä, mutta nyt himoitsen kaikkea makeaa. :p

Ihania lomia teillä joillain ollut! =) Pääsispä ittekkin kylpylään... =) No, marraskuun alussa on edessä Tallinnan reissu. Mennään nopeella lautalla ja ollaan yks yö hotellissa. Kiva, kun on edes miniloma tiedossa. Sitä kun ei tiedä, milloin seuraavan kerran pääsee lomailemaan...

evaellen & helmieemeli 23+5 :heart:
 
Joulun odotuksesta joku kyseli, ite en aijo laittaa joulua kotiin koska kuitenkin mennään anoppilaan aatoksi ja minun mummolaan joulupäivänä. Ja ehtiipä sitä sitten tulevina vuosina laittaa omalle muksulle joulukuuset sun muut =) En hirveästi edes piittaa koko joulusta.

Ens viikko olis syyslomaa opiskelusta, aattelin ihan vain lepäillä. Keskiviikkona luokkakaverit tulevat tekemään meille perussiivouksen niin saavat sen kurssin suoritettua loppuun, ihanaa ettei aina tarvi yksin puunata :)

Hirveä väsy ollut nyt viimeisen viikon. Unentarve vaan lisääntyy koko ajan. Ja jos ei saa tarpeeksi nukuttua niin sitten oon kiukkuinen :ashamed:

Ei oo mulle puhuttu tuosta sokerirasituksesta mitään, saapa nähdä tuleeko ajankohtaiseksi itelle. Tosin taitaa mulla olla niin vähäiset riskit että en usko.

Evaellen minä oon kans ollut aina enemmän suolaisen ystävä, mutta nyt raskauden aikana syöny hillittömän määrän karkkeja ja koululla leivokset on kova sana :p Toivottavasti tää menee ohi sitten synnytyksen jälkeen :whistle:
 
Tuli kyllä hyvä mieli, kun kävin kävelyllä :) On niin kauheen huono omatunto siitä, että My voi huonosti miun verensokereista, kun mie olen vaan syödä mässyttänyt kaikkea makeeta :ashamed:

Öitä tytöt :wave:
 
Perskuta!!! Kirjoitin just juttuja tänne ja ne HÄVIS!!!!! :headwall: :headwall: Elikkä Babygirl ihana kuva sulla profilissa!! :heart: Ja mietiskelin tässä että pitäsköhän lähteä näytille tuonne Kuopioon (harmi vaan kun 100km matkaa) :/ on nimittäin supistellut aika kipaksti viimesen tunnin aikana noin 5 kertaa.... :eek: :eek: ootan jos vielä nipistää niin sitten soitan ei viitti turhan takia lähtee ajelemaan... :/ :/ Tämmöstä tänne tällä kertaa.. ja nyt pitkälleen jos vaikka loppuis nuo supistukset!

Tarppa ja toukka 23+6
 
Tarppa Mulla kans supistelee aika ajoin ja välilä kipeestikin. Ite en osaa huolestua, kun sama toistuu edellisistä raskauksista. Mutta onko sulla ne säännöllisiä? Siis tuleeko ne juuri vaikka 15min välein, tai 10min välein jne? Jos ne säännöllisiksi alkaa muuttua, ni sit heti vaan lähet, mutta kuulostele vielä ja soita nyt ekaks ainakin KYSin mielipide, nii mä tekisin.

Mä kelaan joka päivä ja useaan otteeseen tuota synnärille lähtöä. Meiltäkin on Kuopioon vajaa 80km, että mite ehtii jne. Ja todella kun katselin allakkaa, oon jo vuoden ekalla viikolla rv36:lla menossa..tarttee tosiaan pakata laukut ajoissa tammikuun alussa, jos entinen meno toistuu. Mä oon aikalailla asennoitunut, että synnytän tammikuussa..kuhan ei tarttis ambulanssiin..se ois kauheinta!

Mut tarppa kerrohan kuulumisia, kui menee jne.. Tsemppiä ja toiv. loppuuvat pian!!
 
Juu piti soittaa kun koskee niin per*leesti!!!! |O |O |O Pitää lähtee heti jos tulee 10 min välein :/ ... ja jos vuotoa tms ilmaantuu.. kun oli nuo paikat jo sormelle auki muutama viikko sitten... :eek: Menen nyt sänkyyn ja jalat kohti kattoa!!! :/ Ilmottelen jos jotain tulee... :'(
 
Voi kökkö, ei kuullosta kyllä hyvälle, jos paikat auki yhtään näillä viikoilla..ymmärtäs uudelleen synnyttäjällä rv34 jälkeen tai siin tienoilla. Jaksuja :hug: :hug: :hug: . Toivotaan nyt, että loppuu. Koita huilata äläkä tee yhtään mitään!!!! Tuu joo kertoon voinnistasi, hengessä mukana :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Mä bongasin tällaisen ja ajattelin vastata.

Mä otin kanssa sen vauvavakuutuksen Tapiolasta, siinä lomakkeessa kyseltiin että onko mitään erityistä ja ruksailin kaikkiin vaan ei... sitten vasta jälkikäteen tuli mieleen, että olisikohan pitänyt mainita että edellinen synnytys oli sektio (perätilan takia)? En tullut sitä edes ajatelleeksi, synnytystapahan se on muiden joukossa, mutta voivatkohan evätä vakuutuksen sen takia myöhemmin? :/
Tosiaan siinä lomakkeessahan ei kysytä mitään edellisen synnytksen kulusta, joten eivät voi sen perusteella sitä myöhemmin evätäkään. Raskausmyrkytyksestä siinä kysytään ja sihen on laittava jos on sellaisen epäilykin ollut. Jotenkin mua harmittaa ihan sikan, kun ei ollut miään ongelmia synnytksessä ja kaikki meni hyvin raskaudenkin aikana. Muita vaivoja oli tietysti, jotak eivät liittyneet raskausmyrkytyksen epäilyyn mitenkään. Eivät saa henkilökuntalaisetkaan vakuutusyhtiöistä yhtään armoa. :saint:
Kiitos vastauksesta! =) Niin mäkin ajattelin, että kun kerran ei mitään siitä erikseen kysytty, niin ei pelkän synnytystavan perusteella sitten voida korvauksia evätä...

Tarppa :hug: lepäile vaan kovasti... toivotaan että supistukset laantuu. Palstailen niin satunnaisesti että sorry jos olet tähän jos vastannut, mutta onko sulla/saisitko niihin jonkin estolääkityksen? Tuosta että on paikat sormelle auki, olen kuullut että joillakin (varsinkin uudelleensynnyttäjillä) voi olla se tilanne jo tosi aikaisinkin mutta toivotaan ettei siitä muuksi muutu vielä pitkään aikaan.

Nyt koitan vähän ottaa kiinni teidän kuulumisia, ehdin vasta pikalukea... =)

Hissukka rv24+0
 
Tarpalle voimia ja toivottavasti hellittää! Odotellaan täällä kuulumisia!

Siskon mies oli juuri käymässä ja sain suuren pinon tukevia äitiysalushousuja! Kyllä ne on aikamoisia säkkejä :LOL: :LOL: mutta mielihyvin vetäisen jalkaan kun niissä on vielä useassa tukiosa vatsan puolella. Sain myös jonkinmoisen tukiliivin. Merkkiä en katsastanut ja siinä on vielä varaa mahan kasvaa (oli hieman löysä vielä...)Täälläkin tukea on alkanut kaivata, kun vatsa kasvaa ja iho paukkuu...
Minulla muuten kaikki ok. Sain ensimmäisen fleecepotkuasun valmiiksi vauvelille. Ja makea on alkanut maistua vähän luvattoman hyvin...Alkuraskaudesta maistui lähinnä vaan suolainen.
Kyllä aika laukkaa pikapikaa! Vointeja kaikille :heart:
 
Nopeita kuulumisia...

Eilen oli neuvola. Kaikki muuten ok (paino 400g/vko) paitsi verenpaine koholla. Sokerirasituksestakin sai tulokset, eikä ne ole mulla olleet koskaan niin hyvät kuin nyt! :) Toki, olen koko raskausaikana syönyt varmaan yhden suklaapatukan, kun kertakaikkiaan ei tee mieli makeaa! ;) Eli näinkin päin voi olla!

Sain myös sen raskaustodistuksen ja kiikutin sen heti KELAan pakkaushakemuksen kanssa. Täällä sanottiin, että menee 3 viikkoa pelkästään käsittelyyn ja sitten toimitusajat päälle!!! Ei jaksa odottaa... Ilmeisesti täällä maalla on niin kauheesti noita synnyttäviä, että on ruuhkaa käsittelyssä... Noh, minä rupeen soittaa sinne joka päivä, että joko olette päätöksen tehneet, niin niillä menee hermo ja tekee sen nopeammin... :LOL:

Onko teillä konkareilla kokemusta tuosta verenpaineen noususta, voiko sille yritää itse tehdä jotain? Pissa oli puhdas ja turvotusta ei ole, eli ei muita klassisia oireita... Ensi viikolla taas verenpaineen mittaukseen ja sitten onkin seuraavaksi vuorossa lääkärineuvola :kieh: , jota jo valmiiksi stressaan...

Goldy & Juniori rv 24+1
 
Huomenta

Kuinkahan Tarppa voi? Toivottavasti supparit loppu ja kaikki ennallaan! Mielessä olet ja sen tautta näin aamusta koneen aukasin.

Miehen työkaveri sai eilen illasta pojan =) . Näin heti unta pienokaisesta..aika hassun näkönenhän se siinä oli.
Sit joka yö tavalla tai toisella on synnytys unissa mukana. Kelaan asiaa pitkin päivää, olo on malttamaton. En jaksas millään odottaa, mutta ei auta.

Kysymys rinnoista taas: Siis onko muilla tissit ihan tosi kipeet? Mä en muista, että oisivat tyttöjä odottaessa oireilleet, muuta kun kasvaneet. Nyt niitä särkee lähes jatkuvaan sillai, kuin maito nousis, nännit iha turvonneet ja punaset, ja kuumat. Kasvaneetkin aikalailla, tarttee siirtyä kohta d-kuppiin..mulla oli b alussa :whistle: . D-kuppiin tarvis enne siirtyä vasta imettäessä..tosin ei tainnu sillon ees sekään riittää..kauheet amberssonit vissiin tulee, ku maitoki sit nousee :eek: .

Nyt kivaa päivää kaikille. Mä lähen noiden kiukkupäiden kanssa pihalle, sato tai ei, menee hermo muute sekunttiin!

:heart: nelli&pulla 23+5
 
Tarppa :hug: Toivottavasti vointi on kohentunut!! Kauhun sekaisin ajatuksin luin nuita sun viestejä!!
nelHM tääl meinaa olla tuota rintojen kippeyttä aina aika-ajoin. Kylmä ottaa heti rintoihin..mul ei ole juurikaan kansvaneet,muuta ku nännipihat. Vanhat liivit mahtuu vielä päälle..mut epäilempä et lähiaikona joudun vaihtamaan numeroa isomaan
 
nelHM, mulla oli tissit kipeenä vaan alussa..enää ei juurikaan oo. Ainoo "vaiva" on, että ovat kasvaneet mahottomasti (mitä ei edelliskerroilla oo tapahtunu!!!)...nimittäin B:stä D:hen...ja kohta jää tää D pieneksi |O |O Jos vielä kasvaa... :/

Tarpalle Tsemppiä, että koittaa nyt tosissaan vaan huilata!!!! :hug: Ei vielä millään sais vauva syntyä, ainakin vuoden vaihteeseen pitäs mennä!! :hug:

Jahvetti 24+5
 
Mulla oli tänään aamulla neuvola ja perään piti olla rakenneultra. Odotin kovalla innolla jo viikon,että menis päivät nopeasti ja koittais se ultra aamu..ja kun pääsin terkkarin huoneeseen niin se ilmoitti,että se Vimpelin Tommi joka Tampereelta käy täällä aina ultrat tekemässä tiistaisin oli juuri ilmoittanut,ettei tule tänään :kieh: Mulla nyt rv 21 ja taas odotan sen perhanan viikon,että pääsen siihen ultraan joka on sit rv 22.. Olin suunnitellu,että ultran jälkeen meen rauhassa kirppikselle kun kerrankin oli mahdollisuus shoppailla yksin. Tulinpa sit kotio kun kirppiksen aukeamiseen oli yli tunti aikaa...että kiehuu. |O
 
Voi hurja, pidetään nyt joukolla peukkuja, että Tarpan supistelut saadaan aisoihin! :hug:

Kävin tänään neuvolassa ja kaikki tosi hyvin, verenpaine edelleen kuulemma "erinomainen". Painoa on tullut neuvolan vaa`an mukaan 5,8 kg ja siirryttiin uusille kymmenluvuille, hui :eek: Vauvan syke oli välillä 135-142 eli vähän ns. poikasykkeen puolella, vaikka sukupuoltahan emme edelleen tiedä. Mut mun kohdunpohjan korkeus huiteli käyrien yläpuolella, se oli 24,5 cm ja viikkoja nyt 22+4 :eek: Kyllähän mulla on jo tosi selvä vauvamaha, joten arvasin lukeman olevan aika kova. Näillä viikoilla se ei kuitenkaan kuulemma kerro mitään vauvan koosta, joten sinänsä se ei haittaakaan. Johtuu ilm. myös kohdun asennosta, et pääsee kasvamaan noin hyvin. Musta tulee varmaan niiiiin iso vielä... ;)

Rinnat on mullakin ollu koko raskauden ajan arat, varsinkin nännit. Ostin yhdet isommat rintsikat, mut muuten osa vanhoista menee vielä päälle.

Vointeja mammoille,

t. Piipi + pieni 22+4
 
Tarppa Oletko kuulolla? Mikä on vointisi? Toivottavasti kaikki on hyvin....

mamitre: Voi harmi ku kävi noin ikävästi :( Sitä rakenneultraa varmasti jokainen meistä on vuorollaan odottanut kuin kuuta nousevaa. No kyllä sä sinne onneksi pääset! Yritähän jaksaa vielä odottaa. Oletko kenties Valkeakosken neuvolan kirjoilla? Siellä minäkin kävin rakenneultrassa ja se Tommi on kyllä erittäin asiansa osaava lääkäri. Hänhän on sekä naistentautien/synnytysten erikoislääkäri että perinatalogian erikoislääkäri. Itse olen tavannut hänet ekan kerran jo 7 vuotta sitten, kun ensimmäisen lapsen odotusaikana hän teki minulle lapsivesipunktion.

Jahvetti ja nelHM puhuivat rintojen kasvusta. Juu melkoiset hinkit alkaa olla täälläkin, mutta mulla oli kyllä todella varaakin "vähän kasvatella" tuota rintavarustusta. Ennen raskautta ku ei tuo a-kuppikaan oikein täyttynyt niin nyt onkin sitten käytössä c-kuppi. Maitoakin tihkuu jo liivinsuojiin. Saas nähdä olenko yhä samanlainen "lypsylehmä" kuin aiemmistakin lapsista. Olen luovuttanut heistä yhteensä lähes 100l maitoa sairaalalle :D :whistle:

oma (.) aamulla oli neuvola ja kaikki ok. Itseä vähän kyllä järkyttää tämä painonnousu. Nyt on tullut jo 7,5kg!! Huh! Aiemmissa raskauksissa ei ole tullut kuin 8,5kg ja 8,7kg. No nyt tulee sit selvästi enemmän
:ashamed: eipä sille kai mitään mahda. Poikaa odottaessa en syönyt paljoa makeaa, mutta tyttöä odottaessa vetelin suklaata ja karkkia oikein olan takaa, kuten nytkin. Varsinkin suklaa on niiiiiiiiin hyvää :LOL: Mulla on suklaata kulunut ihan järkyttävät määrät myös lasten imetysaikoina (valehtelematta 4-5 Fazerin sinistä levyä viikossa). :p
Sf-mitta oli nyt 22. Se on mitattu nyt kolmesti ja joka kerta on ollut eri mittaaja, joten heittoa saattaa olla :/
Hb oli nyt 117, ku se elokuussa oli 119 eli suht hyvissä lukemissa on pysynyt ilman rautaa (normiarvo mulla on n.124-126). RR on ihan kunnossa 110/67. Seuraava kerta oliskin sitten jo lääkärineuvola =)

Nyt suunnistan lasten kanssa Ideaparkiin ostoksille =) Pitäähän niitä pieniä ihanuuksia päästä aina välillä hiplailemaan. Eikä mulle kyllä ylleensäkään tuota vaikeuksia hankkia lapsille vaatetta ;)

vauvan- ja lastenvaatteisiin hurahtanut

babygirl rv 23+3
 
c81
Hei kaikki. Miekin olen käynyt kurkkimassa Tarpan kuulumisia pitkin päivää. Kovasti jaksuja, toivottavasti kaikki on hyvin!

Mullakin on kuppikoko kasvanut 1-2 kokoa.. ja nyt alkaa ahdistaa rintsikat taas.. Tuntuu että kylkiluut on tosi kovilla, ja kupitkin jää taas pieneksi. Pitänee mennä taas ostoksille pian. Ja on ne hellinä muutenkin, esim kun nukkkumaan käy, niin tuntuu ettei mikään asento oikein ole hyvä. Kaipa ne siitä :) Ja mies on ainakin ihan innoissaan kun kuppikoko kasvaa.. ;) Kiva että sillä on ainakin kivaa... :LOL:
 
Moips

Mamitre Toi Tommi on kyl hyvä lääkäri. Kävin sillä keskusäitiysneuvolassa ultrassa tokaa odottaessa..siis Treella, ku sillo soel asuttiin. Ja sit se laitto kierukan mulle 6vk synnytyksestä. Asiallinen ja pätevän oloinen, ja oikeesti mukava!! Neuvolassa emmin miehelle menoa, mut ne vaa sano, että yleensä kaikki naiset on tykänny siitä =) . Toivotaan että ei tartte kauaa odottaa ja pääset Tommille jatkossakin.

Tarpan vointi muakin huolettaa ja kiinnostaa. Onko tämä hiljaisuus nyt hyvä vai huono asia :/ :( ? Toivottavasti vaan olet lepäämässä ja kaikki hyvin.

(.): Mä alan oleen aika loppu, finaalissa, sippi! :snotty: :snotty: Tytöt on jostain syystä todella vaativia olleet useamman päivän. Mulla nää vaivat pahoja, hermo kireellä siks, enkä jaksa aina ymmärtää tyttöjen kiukkua ja räjähdän. Kauhee morkkis siitä ja siitä, että en jaksa kasvattaa ja pitää tiettyjä rajoja jatkuvaan, ku ovat nii vastarintamalla mua kohtaan..varsnki nuorempi. Normaalisti mä jaksasin, mutta nyt tuntuu ylivoimaiselta. Äiti voi ottaa tytöt vasta marraskuussa..muista ei apua ole. Ja mua vi*uttaa omaa isää ruinata, sen akka iha perseestä ja vaikuttaa isän päätöksiin..ja takasi tulee, että olikohan nyt järkevä kolmatta enää alkaa hankkimaan. Se jos jokin loukkaa :kieh: :snotty: . Hoitoon mä en noita voi viedä, koska olen kotihoidontuella, ni eikös ne sillo multa lähtis? Millä sit elän, saatikka maksaa täydet hoitomaksut?! Nyt just ku sais jonkun vaikka loppupäiväks noita kattoon, vois helpottaa. Saisin rauhottuu ja porata ihan rauhassa. Mut ei n ei. Onneks nukkuuvat nyt, mut tuskin taas puolta tuntia pidempään.

Sori valitus.

:heart: nelli&pulla 23+5
 
Olen tän päivän kotosalla sairaspäivää viettämässä. Viime yö oli yhtä tuskaa enkä saanut nukuttua yhtään. Eli vatsassa alkoi kiertämään hirveästi ja röyhtätytty. Ja vatsa veti koko aika kovalle. Ei yhtään kiva. :'(
Aamulla oli neuvola. Th sitten katsoi virtsanäytteestä että valkuaisaine on +. en huomannut kysyä th:lta tuosta, niin tietääkö joku mitä se tarkoittaa? Muuten kaikki ok. Painoa oli tullut 1,1kg raskauden alusta, mutta hemoglobiini on edelleen 109. kohdunpohjan korkeus on 23.
Edelleen kiertää mahasta kun söin puolikkaan omenan, joten oiskohan oksutauti pärähtämässä.

Ciba 21+6
 

Yhteistyössä