**Helmikuun Helmet** lokakuu

sunnuntaihuomenia :wave:

mä taidan olla aina aamusin eka kirjottaja :whistle: oon niin vanha et herään jo aikasin kuppeloimaan niinku vanhuksetki :kieh:

piiju: mulla kanssa välillä noi kävelylenkit tuskaa kun rupee mahaa kiristämään tai vihlomaan ja oon kyllä sitä mieltä että ihan normaaleja juttuja on kun kohtu kasvaa ja vaatii tilaa ja lantio levenee yms. ohimenevästä en tiedä kun mulla ainakin edellisessä raskaudessa loppua kohti mennessä kävely alko olee niin hirveetä tuskaa että esim 2 km kävelyä ei voinu edes kuvitella :/ ajelin sitte pyörällä B) nyt vähän arveluttaa että miten ton liikunnan kanssa loppumetreillä jos on kovin liukasta eikä käveleminen oo enää kivaa. pitänee käydä enempi uimassa tms.

influenssarokotuksesta, meille ei oo edes tarjottu enkä usko että ottaisinkaan pojalle. oon hilusen kanssa samoilla linjoilla. tuo sairastelee muutenkin todella harvoin ja nekin kestää vaan hetken.

sitte vähä alapääjuttuja taas että herkemmät ohittakaa B) eilen sheivailin vähä alakertaa ja melkeen kauhistuin että miten turvonnu toi alapää oikeen on, ihan ku juoksusella nartulla :whistle: :D ne kellä narttukoiria on tietää tän ilmiön :D kuuluuhan toi ilmeisesti asiaan mut hätkäytti silti B)

jahas, pikkumies heräilee--->

cruella ja ötö 23+6
 
Eilen, 20:44
Piiju


Nyt on pakko jonnekin avautua kohtalotoverit!

Onko kenelläkään muulla masussa pinkeä olo? Mulla on jotenkin tosi ahdistava olo ollut sellaisen viikon verran, ihan kuin vatsa olisi ottamassa kasvuspurttia ja tila ei riittäisi, tai jotain... :/

Ja kävelylenkit on tehny nyt parina päivänä tuskaa, tai no ehkä tuska on liian voimakas sana.. hankalan olon on saanut aikaan, joko alavatsaa alkaa kiristämään tai jotenkin pakottamaan tai mitä lie ja eihän siitä lenkkeilystä sitten mitään tule :| . Supistusta se tuskin on, sillä ne mitä olen niitä tähän mennessä kokenut ovat olleet erilaisia, sellaista masun kovettumista. Eilenkin tuli ihan itku palatessa koirien kanssa lenkiltä, masensi niin kovin kun aiemmin aina nautintoja ollut nuo lenkkeily ja nyt ei onnistunut alkuunkaan.
Mulla oli samanlaista ekassa raskaudessa ja nytkin. Se johtuu todennäköisesti rasituksesta, joka kohdistuu alavatsan ja lantion lihaksistolle sekä sidekudoksille. Kannattaa kuitenkin tietysti varmistaa neuvolasta, mutta tästä uskoisin itsellänikin olevan kyse. Samat "säryt" on iltaisin ja pidemmän kävelyn aikana. Helpottaa vasta kun on levännyt hetken makuultaan. Mulla sikiö menee niin alas makoilemaan, että painaa ihan huolella alempaa osaa kohdusta ja muita sidekudoksia.

Mennään tänään ostamaan rattaat pikkuiselle. Emmaljungan city crossit heinäkuussa ostettu myyjälle ja nyt saan ne alle neljään sataan. Mukaan tulee vielä duopussi samaa väriä. Olen niin innoissani, etten meinannut eilen illalla nukahtaa ollenkaan. (ja sit kun en nukahtanut niin aloin miettimään mistä kivut lantiolla johtuu ja löysin monta ahdistavaa syyt. Nyt kivut kuitenkin hiukka hellittänyt, mutta vanhasta kokemuksesta tiedän, että loppu raskaudesta en taas pysty kävelemään kuin 5 min kerrallaan.) Näin tällä nyt rattaiden hakuun.



:) :wave:
 
Cruella Miulla tuli ihan maha kipeeksi nuista leseitä, en tiiä uskallanko ottaa enää, vaikka hyvin tuntu toimivan :/
Alapäästä vielä, että samoja "oireita" on :wave: Välillä särkee häpyhuulia, kun ne on niin turpeat.

Piiju Miulla on ylämaha tuollanen pinkeä. Hengästyn älyttömän herkästi tän mahan kanssa :ashamed: Puuskutan sängyssäkin, kun pitää kylkeä kääntää :eek: Ei kiva olo... Mitenköhän mie jaksan loppuraskaudessa?

Viikonlopun jatkot =)

Kiin ja My 23+6
 
Sateista sunnuntaita :wave:

Huh, olipas tullut monta sivua tekstiä sitten viime lukeman, joten anteeksi, jos en muista enää kauheasti kommentoida.

Mouselle peukuttelen kuitenkin erittäin paljon, toivotaan, että kesävauva olisi teille nyt tulollaan =)

Piiju: mulla kans tuntuu toi maha kiristävältä pidemmän kävelyn aikana ja joskus, kun on makoillut sohvalla ja sit kun nousee ylös. Hetken ajan tuntuu kiristävältä, kun vatsan paino on taas selän ja vatsalihaksien varassa. Näin oon sen tulkinnut.... :| Mäkään en usko, et ne vois olla supistuksia, kun ei kai supistus voi minuuttitolkulla mahaa kiristää yhteen menoon.

Kadehdin myös jo Cruellan äippäpakkausta ;) No, tiistaina on seuraava neuvola ja täti lupaili viimeksi, että nyt saan sit tarvittavat laput mukaan.

Toppahaalaria olen kans pienelle katellut ja tosiaan näyttäis, että niitä "vähemmän topattuja" sais edullisesti. Luulen kans, että sellanen riittää, kun tosiaan sitä muutakin lämmikettä tulee varmasti ihan pienelle laitettua aika lailla. Oon muuten nyt alkanut kutomaan vaaville villatakkia Novitan ohjeella :heart: Mulla on vaan paksumpi lanka käytössä kun ohjeessa, niin taitaa tulla vähän iso vastasyntyneelle, vaikka vähensin silmukkamäärää jo jonkin verran.

Tyhmää, kun sataa ulkona ja on tosi kylmä, kai pitää netissä vaan surffailla koko päivä :whistle:

t. Piipi + pieni 22+2
 
Mä olin aamupäivällä reipas ja lähdin 5 kilsan sauvakävelylle. Loppumatkasta alkoi mullakin painaa inhottavasti alavatsaa, piti pysähtyäkin keräämään voimia. Tunnustelin samalla mahaa eikä se ollut ainakaan kova.. Eiks supistukset tee mahan kovaksi? Mä kans aattelin että se on rasituksen takia toi pinkeys. Kotiin tullessa olinkin taas ihan sippi ja hetken meni ennenkuin jaksoin ees vähän enemmän. Nyt mulla onkin yleisväsymys päällä.

 
tere :wave:

paljon oli tullu juttua sitten torstain... =) Perjantaina olin työpaikan pippaloissa, mutta lähdin pois siinä ysin aikaan kun ei vaan huvittanu olla enää. Pippalointi on jees, mutta ei jotenkin jaksa sillein olla et kaikki muut on hirveessä huppelissa, on paljon porukkaa ja tungosta. Musakeikoilla on ihan kiva käydä, kun tulee yleensä käytyä semmosten kavereiden kanssa, jotka ottaa rauhallisesti ja ovat suht selvistäpäin kans. Eilenpä sit oltiin isännän kanssa Svenska Teaterissa kattomassa Sound of Musicia, ihanaa! =) Hynttyräkin tais tykätä musiikista, kun potkutteli kovasti välillä.

Mulla on ihan samoja "hyytymisoireita" kävelyn kanssa; samoin muussa liikunnassa. Saliliikunta tosin tuntuu pienemmillä painoilla ihan hyvältä edelleen.

Mistäs muusta täällä oli puhuttu... :/ Toppapuvusta ainakin: Mulla on hankittuna Lindexin toppispussi, eikä maksanu todellakaan 50-60 euroa. Oli muistaakseni 24,90e, joten kyllä niitä tosiaan löytyy suht edullisestikin. Tosin taitaavat edulliset olla kysyttyjä, että meneevät nopeasti. Oon kyllä ostanu myös semmosen kevyemmän puvun Lindexiltä. Se on semmonen ruskee, karvanen "nallepuku" ja hinta tais olla kans jotain kahdenkympin pintaan. Se menee sit varmaankin joskus huhtikuussa... :/

Cruella kysyi istukan irtoamisesta: Mä oon kans miettiny sitä, ja ajattelin tiistaina kysäistä lääkäriltä asiasta, kun mennään 4D -ultraan. Se muuten, by the way, jännittää ihan sikana! :/

Alapään asioista oli puheita: :whistle: Mä en oo turvotuksia huomannu, mutta sheivailu on jotenkin vaikeeta, kun ei nää... B) Mutta meneehän se vanhasta tottumuksesta...

Vauvan villavaatteista: Kävin ostamassa Novitan Florica -lankoja hynttyrän villavermeitä varten. Niistä löytyy mun mielestä aivan ihania värejä! Pääseepä anoppi taas sorvin ääreen... :whistle:

nyt kahvin juontiin ja saunomaan,

evaellen & helmieemeli 23+4

ps. Kiin: Kerroitko jo muuten, mitä siinä synttäripaketissa oli? :)
 
evaellen kyllä jännitti muakin 4d-ultra aikamoisesti, enkä edes oikein tiedä että miks. Kaipa sitä ainakin alitajuisesti pelkäs jotain kamalaa siellä selviävän. Se oli kyllä todella ihana kokemus, suosittelen lämpimästi. Onnea matkaan!
 
Heihei tyttöset!

Aivan ihuna viikonloppu takana! Miulla on synttärit ens lauantaina, mutta järjestelykysymyksistä johtuen mies oli järjestänyt yllärin jo tälle viikonlopulle. Muuttanut mun työvuorojakin, enkä tajunnut :)

Olin perjantaina päikkäreillä ja mies töistä tullessaan sanoi että lähdetään ostaan yhtä juttua Tampereelta. Pistin hanttiin kun olin niin pirun väsynyt, mutta sai se mut sitten sängystä ylös, sanoi että nuku matkalla autossa :)

Jossain vaiheessa matkaa sitte heräsin ja pian huomasin, että oltiin menossa johonkin ihan muualle kun ostoksille, mutten sanonut mitään... Ennen kun oltii sitten kylpylän pihassa =) Mies oli ihan omin kätösin pakannut mun tavarat laukkuun, vähän jännitti mitä sieltä löytyy :D Mutta tosi hyvin oli pakannut, kaikkea löyty mitä pitikin, tosin oli ottanut mukaan yhdet urheiluhousut, jotka ei mahtuneet mulle kunnolla edes ennen raskautta, saati nyt... ;)

Luvassa oli sitten kaks yötä hotellissa, uimista, kuntosalia, hemmottelua hieronnan merkeissä, sisägolfia ja keilausta... Ja ihanaa oli :) Mutta mies sanoi että tuo retki oli vasta osa mun synttärilahjaa, iso osa mutta ettei siinä vielä kaikki :eek: Jännityksellä siis odotan ens viikonloppuun... =)
Harmittaa vaan kun en ikinä osaa itse keksiä mitään huiseja yllätyksiä kultapupuselle...

Kuntosalista vauva ei tuuminut mitään, mutta jos ui tosi pitkään niin alko jo tuntua sellasta kiristystä mahassa... Kumma juttu, koska töissä liikun aika rajusti eikä se sielläkään tule mitään... Hyvä tietysti niin.

Viime torstaina käytiin perhevalmennuksessa. Fysioterapeutti meille kävi juttelemassa... Valmennus oli tosin alkanut jo edellisellä viikolla, mutta terkkari antoi meille ohjelman vasta maanantaina. Eihän siinä ekalla kerralla käsitelty kun sellasia vähäpätösiä asioita kun parisuhde ja vanhemmuus :whistle: No ja hampaiden hoito. Mutta terkka sanoi että voidaan sen ekan kerran jutut käydä kuuntelemassa vuoden alussa kun tulee seuraava valmennus.

Mieskin tuli mukaan, mikä oli ihan kiva, yksin ois tuntunut niin nuljulta mennä, kun tässä kaupunkipahasessa asuu ja puolituttuja siellä oli väistämättä niin olisivat katselleet vaan että jaha, siinä taas yks tuleva sinkkuäiti, hahhah... tai sitten oon vaan pikkasen vainoharhanen, miten lie :p

Hih, peipi rymyää masussa, taitaa tietää että oon menossa nukkumaan :) Toiset sanoo että heräilevät lapsen riekkumiseen mahassa, mä yleensä nukahdan siihen iltasin kun vaava tönii :D Nonii, öitä hetkeks...
 
Pusuapina :D kuulosti mukavalta tuo sinun miehen yllätys!
Mä varasin meille ens viikonlopuksi kylpyläloman. Tosin varmistin ainakin 3kertaa isännältä et kylpylään?ihan varmastikko kylpylään? :D meil ku tuo isäntä ei ole mitenkän innokas uimaan (ei osaa uida), mut kylpylään on onneksi innokas lähtemään. Ihana mennä kunnolla viikonlopuksi rentoutumaan ja syömään hyvin! Toivottavasti uimapuku mahtuu päälle :D
 
joo, uusien vaunujen osto edessä :headwall: rahareikiä kyllä olis muutenki mut minkäs teet, oma moka :/

ku pääsiski kylpylään, pusuapinalla aika ihq mies =) ja zukulla kans kylpylää tiedossa, kade :whistle:

babygirl:söpö kuva :heart:

eilen oli hulinapäivä, eka pilatessysteemit, sitte kotii syömää ja pikkumies unille ja sitte uimaan. ihanaa oli uida, 45 min uitii putkee ja ku nousin vedestä oli ku ois lyijyä ollu persiissä B) illalla jäin kaikkien kolmen lapsen kanssa ku ukko meni tekemään yhen iltahomman loppuun. pinna palo noitten isompien kanssa taas |O kunnioitan kyllä tarhantätien työtä ja pinnaa :whistle:

täällä on kostee ilma mut ulos olis tarkotus mennä, jos vähän piristys. hauskaa maanantaita :wave:

cruella ja ötö maagiset 24 vkoo täynnä =)
 
:attn: 2 eri lääkäriä ovat nyt todenneet, että masussani on tyttö, joten uskallan siihen luottaa ja siksipä uskallan myös luopua muutamasta pienelle pojalle hankkimastani vaatteesta. Eli jos jotakuta kiinnostaa niin kaupan olisi edullisesti mm. vaaleansininen Lindexin kauluksellinen nappilistabody kokoa 56cm, Vendin v.sin. puolipotkarit kokoa 50cm (vaikuttavat aika reiluilta ja vastannevat kokoa 56cm). Tamperelaisesta lastenvaateliike Miraakkelista ostettu v.sin. kietaisupaita, koko n.56cm (heidän omaa tuotantoa) sekä aivan supersuloinen Kinderitin vaaleansininen kokopotkupuku. Puvussa on v.sin. valkoruudullisesta kankaasta kaulukset, edessä aplikoituna beige nalle, jossa somisteena ruutukangasta. Selässä ja haaroissa nepparit. Kaikki vaatteet ovat uusia, laput olen ehtinyt niistä poistaa, mutta vaatteita ei ole vielä edes pesty. Itseni tuntien en näitä ihanuuksia tule tytöllä käyttämään, joten jos kiinnostaa, niin laitahan yksityisviestiä, niin laitan kuvia tulemaan =)
 
moikka vaan kaikille!

pusuapina aivan ihana synttärilahja!!

Minullakin oli viime perjantaina synttärit....mieheni oli sanonut edellisenä iltana että oli pahoillaan muttei ollut ostanut minulle mitään lahjaa. Sanoin ettei se haittaa. Noh perjantaina hän oli aamuvuorossa töissä ja tuli työpäivän jälkeen kotiin..ja yllätti minut täysin; oli ostanut minulle punaisia ruusuja, herkullisia nameja ja vielä kortin! se oli niin ihana romanttista, että meinasi sydän oikein pakahtua. Mieheni ei ole koskaan aikaisemmin ostanut minulle kukkia, joten ylläri yllätti minut täysin. Oli se kyllä ihanaa...tunsin oloni niin rakastetuksi! :) :)

ja sitten illemmasta lähdettiin minun vanhempien luokse viettämään viikonloppua. Lauantaina syötiin herkkuja ja paljon! Illalla lähdettiin vähän rokkaamaan francinen tahtiin! Kyllä vauva vanhempiinsa on tullut: rakastaa rock'n'rollia! Tanssi masussa vielä pitkään kun olisi pitänyt vihdoin ja viimein käydä aa-a! :)

eilinen eli sunnuntai meni MLL:n perheenpäivässä. Oli ihan älyttömän kylmä ilma olla 6h ulkona taluttelemassa poneja...mutta lapset oli onnellisia. On se jännä ajatella, että ensi vuonna on oma lapsi mukana...hassua.. :)

katariina84 rv 21+0
 
Tänään on tasan 2 viikkoa siitä, kun päätös pakkauksesta on annettu!! Eli kaiken jären mukaan se pitäs tänään tulla, kun kerran luvattiin 2 viikon kuluessa!! jos ei tule, niin teen reklan Kelalle |O :attn: :LOL:

Babygirl, oi kun tietäski kumpaa oottaa =) Rakenteessa tyttöä lupailtiin, mutten osaa itse siihen luottaa...täytyy ostaa vaan unisex-värisiä ;)

Yheltä olis tarhassa keskustelutuokio...mistähä sielläki keskustellaan :whistle: Muistin ihan että se olis klo 11...mutta onkin klo 13 :LOL: Noooh... :whistle: :kieh:

Cruella, mimmoset vaunut meinaat hankkia? :D Nuo Jovit on ainakin tän kuivaharjottelun perusteella aikasta kivat...tuu kokeilee :LOL:

Pusuapina, aika jännä,e t sä pystyt tekee viel ihan normaalisti sitä työtä, josta mä jäin jo yli kuukausi sitten pois, kun en kertakaikkiaan enää pystyny :kieh:
Ehkä kroppa alkaa sitten olla tän nelosen kanssa jo niin heikolla hapella että :whistle: |O

Onko kukaan kattonu Ellokselta niitä pieniä haalareita? On valkoinen ja ruskea...kävisiköhän se ruskea kummellakin värinsä puolesta? :wave: :whistle: Jotenkin vain sitä valkoista karsastan...ei meillä mikään valkoinen pysy valkoisena :LOL: :LOL:

(.) Pieni potkii väliin jo TOSI kovin...oikeen ylös pun potkii, niin ihan sattuu :/
Oon koittanu tätä mahan mallia nyt pohtia, että onko erilainen kun edellisistä, mut empä osaa sanoa. Aikalailla samalla tavalla tuohon eteen työntyy, mutta siihen saattaa liittyä sekin, kun olen lyhyt, niin ei ole korkeutta mitä kasvattaa :D Ehkä tämä hieman ylemp'änä on...etenkin edellisestä muistan, kun masu oli jo alusta asti "polvissa", siis tosi tosi alhaalla...
Väliin tuntuu kovastikin alavatsalla etenkin, kuin menisi ilmakuplia pitkin poikin...mitähän ne on? =) Ei ne mielestäni liikkeitä kuitenkaan ole, kun sellainen tasainen "röpötys" menee ja sit loppuu :kieh: Kummallista :/
Selkä on taas aika loppu, kun eilen kylppäriin silikooneja vaihdettiin ja muutenkin raivailin koko huushollia, esikoinen kasasi pinnasängyn mun apurina, kun itse en kyenny :D se mahtuu JUURI ja JUURI tuohon koloon..huh!! :kieh:

Jos hakis kahvia tähän haisteltavaksi...useesti jää juomatta, että haistelen vaan :LOL: :LOL:

Jahvetti 24+4
 
Täällä kaikki ihan ennallaan. Sain tänään postissa adoptiopaperit ja voi pyhä sylvi mikä täyttäminen niissä on :headwall:
Mies siis adoptoi tyttäreni. Pitääki kysellä paljonko tuo kaikki tulee maksamaan :whistle:
Olis jo se ohi..vuoden prosessi kuulema ja juostaan puolin toisin sosiaali tädin luona.
 
Katariinalle myöhäiset onnittelut ! :flower: =)

Mun pitäis tässä niitä kelan papruja ruveta täyttämään... Ja vakuutuslaputkin pitäis viedä marraskuun alkuun mennessä. Raskaus on ollut ihan kivvaa mun kohdalla muuten, mutta alussa jo ahdisti kun tiesin mikä muistaminen kaikissa papereissa tulee olemaan, ja kun oon niin tuulipää että en ikuna muista mitään...

Jahvetti joo, vielä ei oo mitään vaivoja tullut, ihmettelen suorastaan... Mutta pelkään että sit jos (ja kun) ne tulee niin tulevat niin rajuina että kaadun sängynpohjalle loppuraskaudeks :eek:
Luulen kyllä kans että kun oot tollanen konkari jo niin kyllähän se on vähän eri neljättä odottaa :) Eikä mulla ole kolmea muuta lapsukaista huollettavana samaan aikaan :whistle:

Kun noista tukivöistä aikoinaan puhuitte niin en oikein osannut ajatellakaan että sellasta vois tarvita, joten en painanut mitään mieleeni niistä jutuista :ashamed: Nyt kuitenkin oon alkanut miettiä kun maha tästä ehkä pikkuhiljaa alkaa paisua, että se vois töissäkin olla suunnaton helpotus. Netistä löysin tälläsen Carrywell tukivyön, onko kellään kokemuksia että onko hyvä? Kuulostaa ainakin liian hyvältä ollakseen totta :D

http://www.amauti.fi/cat/product_details.php?p=86
 
Heippa pitkiin aikoihin! Juttua taas tullut ja en nyt muista puoliakaan.

Cruella kyseli tosta alapään turvotuksesta. Mulla on kans iha kauheen uhkee, ja ällön näkönen siks, siis mun mielestä. Eppariarpi on iha pinkeenä ja joskus tuntuu, että repee. Toisella puolella voisin väittää olevan suonikohjuja tmv :eek: . Mä en päästä ukkoo tonne alakertaan katteleen, ku mua itteeni ärsyttää se, miltä se näyttää.

Mä oon jo suht parantunut, ihanaa. Nää raskausvaivat vaan vaivaa..Odotan niin tammikuuta! Mä uskon, että synnytän tämänkin aikasemmin. Toka neidistä menin synnyttään 35+6, mutta petidine lopetti supparit ja pääsin viel kotia. Mutta se vika kuukausi olikin yhtä supistelua ja piti sit kuulemma rauhotella rv37 asti. Uskompa, että pakkailen laukut jo tammikuun alussa valmiiks, ni ei tuu paniikkia. Ja jos vaa vauva on hyvänkokonen esim. rv36 tienoilla, ehdottomasti saa alkaa syntymään ainaki sen paria viikkoa aikasemmin. Ennustan aika hankalaa loppuaikaa, taas. Maha on iso, potkut tuntuu tosi ylhäällä ja pian kohtu painaa jo keuhkoja. Ihana se silti on, tykkään masustani. Toi issias vaan arveluttaa, että miten pärjään tällä noiden neitosten kaa, jos ärtyy yhtää enempi enää.

Kelan papruista.. Mä ajattelin viedä tänään ne. Rahana otan sen avustuksen. Ja äippäraha jää minimille, ei mahra mitää, tiedossa oli. Onneks ukko tienaa nyt vähä paremmin, ku ennen.
Ai nii, joudun peruu sen synnytysvalmennuksen, kökkkö! Ihan paska aika, keskiviikkosin klo17--> ja viisi kertaa peräkkäin. No ukko aina viiteen töissä ja ke on kerhopävä, joka loppuu vasta neljältä. Hoitajaa en saa..joten se sitä, ärsyttää. Kiva sisältö ois ollu..varsinki se "vanhemmuuteen valmentautuminen" osio psykologineen. Isännälle sitä lähinnä, ja toki paaaaaljon muuta, minkä oisin halunnut, että joku muu kuin minä sille selitän.

Ruoasta kyssäri
Voiko sitä danone vitalinen jugurttia syödä? Sitä, mihin lisätty kaikkee, mut ei a-vitamiinia. Mä rakastan sitä, ja haluisin ottaa (yrittää ees ) sen suklaan korvikkeeks, mutta en ole jostain syystä uskaltanu syödä sitä. Myös sulatejuusto on himo ja sitä kuulemma saa syödä, joten arvatkaa onko menny paketti jos toinenkin leivän päällä ja ruoanlaitossa :p .

Päivänjätkoja siskot!






:heart: nelli ja pulla 23+4
 
Pusuapina mä tilasin ton carrywellin vyön, ihan paska! Siis paremman muotonen se on ku esim anitan tukivyö, mutta pieni ja tiukka |O . Ostin kokoa M, kuten myös tuo mun anita on, ni en voinu edes rv18 sitä käyttää, kun oli niiiiiiiiiiiiiiiin tiukka. Muuten se kyllä on järkevämpi, kun ei ole niitä teippejä tai muita kiinnityksiä, senku sujauttaa päällensä sen. Ja halpa on. Kannattaa koittaa tietty, jos haluu, mutta varaudu, että koot on pieniä.
 
Uudessa asunnossa ollaan ja nettikin saatiin näin nopeesti auki. Mies jo valmiiksi avasi kaksplussan sivutkin kun arvasi minne heti suuntaan. :LOL:

Ihmeen vähillä suppareilla ja kolotuksilla on päästy tämä muutto, mutta vielä olisi edessä varaston tyhjennystä ja hieman pikkukamaa sisällä. Jalat oli sunnuntai aamuna todella kipeät ja turvonneet. Sukista jäi kunnon rannut.
Typykkä ihan innoissaan tutkii paikkoja ja murisee peiliin ittelleen ja nauraa. Huvinsa kullakin. :LOL:

oota nyt pitää mennä...palaan pian
 

Yhteistyössä