Iltaa kaikille
KOmmentoin jotain..mitä tää latvasta laho muistaa :ashamed:
Synnytys ja oma isäntä samaa mieltä!!
Multa joku tuttava kysyi taannoin, että lähteekö mies mukaan ja olin ihan puulla päähän lyöty, että joku ees kysyy moista:
Totta hemmetissä lähtee! Yhdessä on tähän tilaan tultu, joten saapi luvan vaikka sitten ilokaasun turvin hänkin synnytyksen kestää läpitte saakka!
Eli mulla ei ollu tullu edes pieneen mieleen, etteikö hän mukaan tulisi . --- Ja onneksi mies ajattelee itse ihan samoin.
Pessi eihän tuo painonnousu ole edes paha, ihan normaalimäärissä menee
. Mä pistän paremmaks, nyt about +16kg
. MUTTA, ihme kyllä kaikki kerääntynyt tosta mahasta alaspäin, kun tyttöjä odottaessa naamakin nii läski että!
Saanukka mee ihmees, jos jaksat! Mua vaan pelottaa kans ne humalaiset, jos kaatuuvat päälle tmv.. :/
(.) Vaihteeksi ollut nii kiva päivä, mieli pirteä ym =) . Aamulla annoin tytöt isänsä matkaan ja hiukan kaunistelin itseäni ja lähdin kaupunkii sille fysioterapeutille. Kyllä hieronta oli vaa ihanaa, vaikka asennon löytäminen vaikeeta. Istualtaan olin, oli sellanen istumapenkki, mihin pään laitoin ja nojasin etukumaraan.
Sit kävin KELAlla kun ei äitiysrahapäätöstä ole tullut, vaikka tiedän, että minimille jään. Koneet odottaan 2006 verotietoja.
Jäin kaupungille ettii sitä isännän lahjaa.. Löysin pikku putiikin, jossa nainen ite ompelee mm. bodyja, paitoja jne ja kirjoilee tekstiä. NO myöhässä olin joulua ajatellen, mutta tilasin molemmille miehilleni =) : Isommalle paidan "isukki" ja pienemmälle bodyn 60cm "isukin aarre", sellasen ruskea/sinapin keltanen raitakuosi. Ihanat musta :heart: . Tammikuun puoleenväliin saan ne. Nyt ostin sit sellasen "iskä" pyjaman sille joululahjaks.
Sitä ku ei ole immeisten ilmoilla käyny kohta 3kk:een, paitsi ruokakaupassa, ni hitsinpimpulat, raskaushan on etu!!! Joka paikassa sain erinomaista palvelua, kun taivastelivat, että kohta se syntyy ja voi mahoton, kun on iso maha, onko kiva saada jouluvauva jne
. Ei tarvinnu kumarrella tai mitään..ja joka puljussa kommentoitiin tota mahaa ja kaikki luuli, että syntyy joulukuussa..sit ku vastasin, että 6vkoa ois jäljellä, ni alko taivastelu, mite näyttää nyt jo nii tuskaselta. HIH... oikeestaan oli ihan kivaa =) .
Käytiin viemässä joulukukat isälle ja mun mummolle, ni mummokin taivasteli moneen otteeseen, mite voi olla iso ja pyöreä maha.. -
Sinä se synnytät yli neljäkilosen pojan, ku tuollanen jo nyt on.
Kai se sit on tosiaan iso, mun kroppaan. Ja muoto on tosiaan nii erilainen ku tytöistä, ni tekee isomman näköseksikin siksi.
Liikkeistä Tää on iha uskomaton liikkuja, tulee niin läpi kohta, auts!! Joka liike alkanu sattumaan ja ei ole muute enää hiljanen kaveri sit yhtään.. hyvä niin =) . Sattu vaa samperisti, ku muljuttelee tuolla, kintut tulee selkeesti läpi, saa melkei kiinni jalasta. Pyllyn nostelu tekee kipeintä. Myös käsiään heilutta tuol nivusissa, että aika ilkeetä tekee. Alkaa herralla tila loppua yksiössään. Ja kasvanu varmaa siitä maanantain ultrasta puol kiloo..oikeesti, nää liikkeet ole ikinä viel näi kipeetä tehny.Mutta hienoa kun kasvaa!
Tuli myös epikriisi KYSistä. Siinä oli kahden lekurin selostukset. Tää aamunen tosi sydämellinen jamukava lääkäri kirjotti aika suoraan niistämun olotiloista ja sanomisista. Mm. että äidi ei saa tarpeeksi tukea omasta neuvolastaa ja voisi miettiä terveydenhoitajan vaihtoa.. Oli itkuinen ja väsynyt, mutta realiteettinen
. Ja paljon muuta.. sellaista, mistä kyllä tämä mun terkka ottaa nokkiinsa, mutta ihan asiaa kirjotti. Meneepä palaute sit tuota kautta, kun mulla aika vaikeeta antaa kritiikkiä, joka voi pahoittaa mieltä..toki sekin pitäs pystyä sanomaan.
Mut nyt syömään! Jos tuo poika rauhottus tuolla..tulee varmaa läpi kohta |O
:heart: nelli&pulla 33+1