Huomenta =)
Hurja määrä tullut juttua sitten eilisen aamun, mitenköhän aktiivisia sitä sitten ollaan kun helmikuu koittaa
Hilarille ja
Jahvetille kiitoksia masukehuista =) Ja lohdullista tosiaan tietää että meitä uhmisten kanssa taistelevia mammoja on muitakin kun välillä tulee mieleen että onko oma lapsi ainoa :kieh:
Jahvetille vielä että aika kultaa muistot nopeasti ja varohan vaan ettet jo vuoden päästä kuumeile viidettä
Joululahjoista, täälläkin olisi paria hankintaa lukuunottamatta kaikki hankittu. Paketoitavaa kyllä piisaa vielä kun koko hommaa ei ole edes aloitettu.
Tarpalla on varmasti ollut raskas viikonloppu :hug:
Piipi, muistahan ottaa iisisti kun sullakin helposti suppailee :hug:
Rintakumeista, mä en ole niitä hankkinut koskaan ja nyt jo vanhasta kokemuksesta tiedän etten niitä tarvi ellei sitten vauvan ote oo tällä kertaa jotenkin huono. Hyvähän se kuitenkin on että ne varuilla on jos vaikka tissit kipeytyy niin ettei ilman pysty imettämään. Pitäisköhän itekki lisätä ne hankintalisalle kuitenkin
Kiin,
Jahvetti ,
Evaellen ja olikos vielä muitakin jotka on hyvän perään
Mä myös luulin että tupakanpolton lopettaminen olisi ainoo asia mihin en koskaan pysty mutta eipäs se niin vaikeeta ollutkaan. Herkuille ja hyvälle ruoalle olen sitäkin persompi ja nyt sokereiden takia tulee kyllä mietittyä mitä suuhun laittaa vaikka lipsumisia tulee mullakin :ashamed:
Siruko, mulle on tullut myös kiitettävästi painoa, 10 kiloa on tän hetken saldo :ashamed:
Tähän väliin noista miesten kaljoitteluista ja menemisistä mun täytyy olla kiitollinen kun oma mies ei pahemmin hingu ainakaan yksin baanalle. Yhdessä käytiin Apulannan keikka kattoos viimeksi ja mieli tekisi mennä kattoon joulukuun lopulla Bad Boys Blueta eli siellä mies sitten varmaan nautiskelee muutaman jos sinne jaksaa lähteä. Eikä mun oo koskaan tarvinnu moittia miehen juomistapoja määrän tai tiheyden suhteen muutenkaan. Mulla ensirakkaus oli toinen ääripää kun miesparka oli ihan täys alkoholisti ja on sitä edelleenkin.
Liivinsuojia ei täällä ole vielä tarvinnut käyttää joskin maitoa satunnaisesti vähän jo tihkuu =)
Siruko ja Jahvetti joilla pienet masut, mulla esikosta oli tosi pieni masu ja olihan vauvakin toki pieni, 2725g. Kakkosesta oli vähän isompi, sf meni keskikäyrällä koko ajan ja poju oli 3220g. Nyt masua onkin sitten reippaammin ollut koko ajan, sf meni viimeksi yläkäyrän yli mutta en ainakaan vielä pelkää että jättivauva olisi tulossa enkä pidä tätä mitenkään hurjan isona kumpuna itse kuitenkaan.
Sirukoa taidetaan neuvolassa turhaan pelotella, jos vaan vauva kasvaa tasaiseti niin kaiken pitäisi olla kunnossa :hug: =)
Tyttiliini, täällä myös tullut äkillinen kaljan ja tupakan mieliteko pari kertaa. Ihan puskasta tulee fiilisi et voi vitsi kun olisi kiva lähtee baanalle pienissä sievissä ja siinä samalla savutellakkin
Muuten mulla ei oo ollut tupakastakaan mielitekoja pitkiin aikoihin sitten lopettamisen mut yhdistettynä tohon naukailuun niin kuulostais muka tosi hyvältä
Hammasharja, dödö, oma shamppoo ja hoitoaine kuuluu ehdottomasti mukaan lähteviin kamppeisiin sairaalaan. Joskus olen toki sairaalasta saanut hammasharjan mutta nykypäivän käytännöstä ei mitään tietoa. Ja tämän perseen päällä keikkuvan letin kun pesee ilman hoitoainetta niin ei tarvi harjaa kyllä näyttää lainkaan :kieh:
Cruella, kävin kurkkaamas sun masua profiilista ja samantyyppinen pallo on sullakin
Kyllä meille on veikkaus sukupuolesta heitetty ilmaan mutta jotenkin en satavarmana siihen luota joten helmikuuta odottaessa
Niisku-Neiti, neuvolassa vaan rohkeasti puheeksi toi kutina niin sieltä sitten passittavat verikokeeseen mikäli katsovat aiheelliseksi. Oman ja vauvan parhaaksihan sä asiasta kerrot etkä turhaan valita =)
Joulumieli täälläkin lähti lomalle lumen sulamisen myötä :kieh: Vettä sataa joka päivä ja tiet on kuralla niinkuin keväisin. Toivottavasti edes jouluksi tulisi hitusen valkoista maahan =)
Vinja, erillistä päätöstä aippäloman alkamisajankohdasta en ole saanut mutta kysyin sen silloin kun toimitin kelaan ä-pakkaus ja ä-lomahakemukset. Mulla la 16.2 ja loma alkoi muistaakseni 12.1. Soita toki kelaan jos haluat ajankohdasta varmuuden =)
Synnärin vierailuajoista, mäkään en halua että sinne tulee porukkaa kamalasti. Ihan likisimmät vaan eli mies ja lapset, ehkä omat vanhemmat ja pari hyvää ystävää voisin toivottaa tervetulleeksi mikäli sairaalassa pitää viipyä kauemman kuin pari kolme päivää. Seksissä on ohje missä rajoitaan vierailuja ja vierailuaikoja mutta käytännössähän siellä voi käydä lähes kuka vaan kenet itse toivottaa tervetulleeksi. Anoppi on mun kohdalla vihon viimeinen kenet sinne haluaisin ja viime kertaisen riidan jälkeen tuskin sinne tukkiikaan :kieh:
Nelli, hyvä että arvot laskussa ja toivottavasti sappiarvotkin seuraavaksi olisi ok :hug:
Pinnis odottaa täällä vielä laatikossa kasaamista ja saa odottaakkin tuonne tammikuulle saakka. Mä olen ostanu parit imetysliivit naapurikaupungin citarista ja olen niitä kyllä prismassakin kattellu joten luulisi jokaisesta isommasta tavaratalosta löytyvän =)
Kaurapussin omistan minäkin mutta tulee käytettyä tosi harvoin. Viimeksi itseasiassa silloin kun kakkosen synnytys on käynnistynyt niin kotona lämmittelin pussia ahkerasti. Paljon olisi iloa pussista myös muuten mut se jotenkin aina unohtuu.
Kiin, aivan ihana muumitalo!!!
Supistelee täälläkin napakasti ja pitkästikkin, ihan levossakin joten varaudun jo henkisesti ns pakkolepoon parin kolmen viikon päästä :/ Mutta toivotaan että voisi suunnilleen normaalisti elellä loppuun saakka =)
Nyt lähden pois tästä näpyttelemästä, johan tätä juttua jo tulikin :ashamed:
:wave:
äitsy ja pieni 30+3 :heart: