Täällä myös jokseenkin levoton yö takana. Ei poika syönyt kuin 02 ja 06 (tuossa kuudelta ei kyllä syönyt kuin pari imaisua ja lähinnä ähelsi kakkaa), mutta kitisi yöllä mahaansa pariin otteeseen. Kakka on ilmeisesti taas tiukemmassa kun rotarokotteen aiheuttama löysempi maha alkaa toipua ennalleen. Herättiin sitten molemmat hyväntuulisina 08.20 ja nyt jätkä meni vielä jatkamaan unia hetkeksi.
Ei mulla sitten menkat alkaneetkaan, tiedä sitten mistä se yhdellä vessakäynnillä paperiin jäänyt haalea veri oli lähtöisin, mutta kun enempää sitä ei sitten ole tullut niin voinen huokaista helpotuksesta.
Onko sulle
miss_piggy neuvolassa vinkkailleet, että johtuisiko tuo tiheä heräily ja syöminen maidon riittämättömydestä. Tuli vain mieleen kun lueskelin maitolaiturin keskusteluja, kun itsellä on ongelmana nuo suihkutissit (tai oikeammin tuo toinen tissi, toinen on suht normaali maidontuotannon suhteen) ja sieltä luin, että tiheä imeminen voisi viitata maidon riittämättömyyteen.
Toisaalta, voihan se ihan hyvin olla vain vauvan rytmi (tai rytmittömyys
) ja jos vauva on tyytyväinen, niin tuskin maidon riittävyydessä on ongelmaa.
Ja kuten pohditkin jo, niin saattaa hyvinkin olla myös tiheän imun kausi menossa. Meillä imettiin vasta myös tiheästi pari päivää, kun yhtenä päivänä tissit tuntui tavallista tyhjemmiltä.
Täällä poitsu on nyt oikein innostunut tuosta mahalleen kääntymisestä, aina kun laittaa kyljelleen, lähtee äheltämään itseään masulleen. Ei vielä osaa alle jäävää kättä vetää pois, mutta eiköhän senkin hoksaa jossain vaiheessa.
Joko teidän muiden vauvat kääntyy selältä kyljelleen? Mä nimittäin luulen, ettei meidän sälli vielä osaa sitä. Jossain loivasti viettävällä alustalla kyllä kääntyy kyljelleen, mutta suoralla ei taida niin tehdä ollenkaan.