Kilahdin äsken miehelle totaalisesti. Kävin kaupungilla ja syötin pojan sitä enne, ja sanoin että takuulla pärjää 2h ihan hyvin ilman tissiä kun on pidentyneet nuo päiväruokailujen ajat. Korviketta siis vain mikäli on pakko, mutta lähinnä olen ostanut niitä kaappiin jonkun autoreissun ajaksi esim tms. No tulin kotiin niin täällä oli korviketta pullossa, ja sitten mies valitti että ei poika edes juonut sitä. Mulla paloi päreet, ei ollut eka kerta kun mies niitä purkkeja avaa ja sitten saa kaataa lavuaarista alas kun poika ei huoli.
Sanoin miehelle, että miksi avaa niitä korvikkeita kun tietää että poika ei juo, ja panee aina pulloon vielä niin paljon että harmittaa turhaan niitä tuhlailla. Tämä sitten meni ja kaatoi sen korvikkeen pullosta lavuaariin, ja se rupes watuttamaan vielä enemmän, kun olisi voinut panna jääkaappiin kerran ei ollut edes lämmitetty, ja syöttää myöhemmin.
Mies ei oo muutenkaan pojalle ostanut juuri mitään, yhden vaippapaketin vissiin kolmen kuukauden aikana, eli minä maksan ja ostan kaikki kuten raskausaikanakin, ja sitten tää vaan huoletta noita korvikkeitakin tuhlailee. Sanoinkin että kyllä itteeski vituttais jos ostelisit jotain ja toinen kaataa menemään.
Pieni juttu ehkä mutta pistää vaan ärsyttämään tuommonenkin, en ihan huvikseni niitä korvikkeitakaan osta eikä ne ilmaisiakaan ole. Ja mikä idea nyt oli tuossakin kaataa se sitten viemäriin kun poika ei sitä juonut. En jaksa ymmärtää. Teki melkein mieli ruveta rääkymään kun niin pisti ärsyttämään ja oikein nousi pintaan se että kun toinen ei oo tikkua pistänyt ristiin hankintojen suhteen.