Teille, joilla on vatsa löysällä; Retaferin rautatabletit laittoi mulle ainakin sellasen ummetuksen päälle, että meinas itku tulla! En sit tiedä miten toimii muilla, mutta itselle ei sopinut ollenkaan, varmaan kahteen viikkoon en päässyt isommalle hädälle vaikka söin YHDEN tabletin joka toinen päivä!
Jos taas vatsa kovana, niin kuivatut luumut ja kahvi yhdessä toimivat mulla. Kaverilla söin ja hyvä että kotiin asti ehdin! Samoin ainakin ristoranten salamipizza laittaa mahan sekaisin, veikkaan että johtuu siitä öljystä.
Närästyksestä, tiedän että ihan asiaan kuuluvaa, kärsin samasta vaivasta ensimmäisen kanssa, mutta se ei ollut millään lailla verrattavissa tähän närästykseen mikä nyt on valvottanut jo pari yötä. Mulla ei normaalisti närästystä oo ollenkaan, molempien raskauksien aikana kylläkin. Tällä kertaa tää on tosiaan jotain ihan uskomatonta.
Kävin kaupoilla pyörimässä, löysin henkkamaukasta ihanan pehmeän karvapuvun (ruskea jossa korvat :heart
joka menee hyvin toppapuvun alle, ei tarvii sit synnärille pakkailla niin hirveesti vaatetta mukaan kun tuo vaikutti melko lämpöiseltä!
Parus montanus itse en ainakaan aio niitä tumppuja pakata mukaan, tossut kylläkin. Riippuu varmaan vähän mitä vauvalla on toppapuvun alla päällä, mutta itsekin kun ostin tuon karvapuvun, niin siinä on "umpinaiset" hihansuut, sinne alle vaan sisätumput ja ulkohaalarin hihat saa käännettyä jos tarve vaatii. Synnäriltä lämpimään autoon ja 20min ajo kotiin, niin täällä ei ainakaan tarvita.. Voi olla että jää vielä tossutkin kotiin.