ninnalle onnea :heart: :heart: tuplasti! Varmasti ensireaktio on aika hurja, mut kyl se siitä alkaa tasottuun.
Mä vetäsin kolme tuntia tossa unia, ja on ku ei ois yhtää huilannu. Jotenki tää pahoinvointi pahenee, kun nukkuu, mut taas nukkumattakaan en voi olla, sammun pystyyn. Heräsin reiskan tunnin jälkeen iha järettömiin kipuihin alavatsalla- ja selällä, ihan tulessa oli ja koski! Pelästyin todella, luulin, että kohta lorisee, mutta se meni sit ohi aika pian, kun jatkoin unia. Mitähän?? Vähän menkkamaista se oli, mut kipeempää, hui
.
Tosta syömisestä tarttee viel se mainita, että ku ei mee karkki taikka SUKLAA
alas. TODELLA outoa mulle. Kohta oon ollu karkeitta kolme viikkoa =) . Ja jos tähän ois jaksanu liikkua ni oisin aika hyvässä kunnossa! Ku ruokaakin menee ni vähä, ehkä liian vähä, jännä vaa, et paino ei putoo. Empä mä lihava ookkaan, mut hirvittää jo nyt tuleva, oonks samanlainen tyranni ku tytöistä, en haluu! Ja jos yhtää ite voin vaikuttaa siihe, ni ei musta tuukkaan.
Ja finnejä! Siis mulla on finnejä! Ei edesmurrosiässä ole ollut, ni nyt leuassa kaks töröttää ja selässä tekee kipeetä pari |O , ne vois kyl jäädä tulematta..Oiskohan poika tulossa
? No, kun nyt ees saan sen varmistuksen ens torstaina.
Ja moni puhunu tosta hajuherkkyydestä, mä pääsen helpolla, ku oon nii tukossa etten mitää haista
. Mut mielikuvitus kyllä kehittelee joka tuoasta aikamoiset kuvitelmat, joten :x .
Isäntä tulee kohta, saadaan pari tuntia olla viel kaksin, kunnes tytöt tulee isältään. Ja kotona me ollaan jussi, joten mä ehdin täälläki pyörii teitin riesana
nelli ja vänä 7+0