Mä viettelen perjantai iltaa yksin kun mies lähti töihin. Meneehän tämä näinkin.. Ostin kaupasta alkoholitonta valkkaria ja aattelin sitä maistaa kun olen suuri viinin ystävä ja tuo oikean viinin juonti nyt loppuu vähäksi aikaa..
nelHm: mulla myös ihan älytön nälkä jatkuvasti. Ei kai se energian tarve näin alussa vielä niin hirveesti lisäänny kuitenkaan et jatkuvasti pitää syödä..
Tuskin se masuasukki tuolla mahassa niin kauheesti ravintoa vielä vaatii.
Oli puhetta tuosta työnimestä vauvalle niin mä varmaan käytän tota masuasukkia. Kavereiden ollessa raskaana olen käyttäny tuota samaa nimitystä niin jotenkin se tuntuu luontevalta taas. Olen kyllä kuullut vaikka mitä nimityksiä kuten pötkö ja sinappikone ym. Noi tietysti menee sit vielä syntymän jälkeenkin.
Kipsu: kiva kuulla että "pallukka" oli oikeassa paikassa. Toivotaan että seuraavassa ultrassa jo kuulisit sydänäänet niin saisit rauhan.
Mä oon jotenkin nyt miettiny kauheesti tuota vauvan terveyttä. Aika hullua kyllä näin alussa päätään vaivata tuollaisella mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi. Että miten sit suhtautuu jos esim. np-ultrassa näkyy turvotusta tai jotain muuta tulee ilmi. Eipä se tietysti etukäteen murehtimalla parane joten yritän saada nuo ajatukset pois mielestä ja vaan nauttia tästä odotuksesta.
Jos keskustelua virittäisin niin mikäs teidän siviilisääty on ja kauanko ootte pitäny yhtä? Me ollaan oltu yhdessä noin 9 vuotta eli ihan teineistä asti ja kihloihin mentiin pääsiäisenä. Naimisiin tarkotus mennä kunhan saadaan nyt tuo esikoinen maailmaan ja se hiukan kasvaa että kerkiää ja jaksaa järjestää mukavat juhlat kavereille ja lähisuvulle.
Ei muuta ku mukavaa v-loppua kaikille ja nauttikaahan kaikista raskausoireista (jopa niistä kaikista huonoimmista).
Nehän tosiaan ainakin kertoo että jotakin elämää siellä mahassa on..