Iltaa
Ompas täällä vipinää, meni aikaa taas lueskellessa ja nyt en muista enää, kuka kirjotti ja mitä :ashamed: . Toi kaakko on edustettuna, mut myös KYSiin oli joku menos synnytteleen, et savostakin on muita ku mä. Nii, tytöthän mä synnytin TAYSissa, ja tykkäsin kyl..tiiä sit toi KYS. Äiti ku siel töissä, synnärillä siis, kertoo aina niistä ruuhka-ajoista, ku käytävälle joutuuvat heti synnytettyään ja ei esim. oo saanu rinnalle vauvaa..siis ruuhkina, MUT SILTI! Sehän on tärkeintä ja ihaninta, ku saa vauvan heti rinnalleen pötköttää! Ja muutenki, mä luulen et mutsi hakee vaik virkavapaata siihe lasketun ajan tienoille, ettei tartte kuunnella mun huutoo
, vois olla vähä liikaa
.
kauhee väsymys vaan..Tunnin päikkärit otin ja hetki sen jälkeen oliki hyvä, kunnes taas, iha silmät ristissä tääl meen. Ja millohan toi menkkamainen alaselkäkipu lakkaa?? Ei se jatkuvaan koske, mut välillä. Juu, ja yks tuttu kysy tänää, et oonko raskaana
. Enkä mä sille oo puhunu yrityksestä tmv..sanoin sit vaa et eeenhän mä ja kattelin maahan.
Mut kiva kun on aktiivinen palsta!!
:heart: nelli rv4+5
Ai nii, ultra mun piti varata niiden lomien tmv takii, se on sit 31.7, sillo 12+5 menossa. Ja tääl ultrataan kahesti, siis np sekä rakenne rv19!! Tampereella se rakenne tehtiin tos np:n kaa samaan aikaa ja toka ultra pois. Kiva, ainaki kahesti pääsee..Mut varmaa seuraavat taas, niiku tyttöjäki. Ja siit yksityisestä alkuraskaude ultrasta..tarttee ton isännän kaa jutella..ku ei se tunnu tajuavan viel yhtää..auttashan se. Ei pääse ees eka neuvolaan, et jos siel ois jo äänet kuulunu, tekis todemmaks.