äitee2 mulla on myös tuo päänsärky oireena, ei oo aikasemmin raskauksissa ollu. Koskee oikee kovastiki ja pitkin päivää, hävii itestää kunnes taas tulee. Koskeeks muita alaselkään? Mua huolestuttaa toi mun jomotus :'( . Mulla on ollut menkkavaivana paha alaselkä jomotus, jonka takii mm viime kierros kävin lääkärissä, ei ne osaa selittää sitä. Ultrattu on ja kaikki tuol sisuksissa on kunnossa. Kohtu kuulemma supistelee nii ranakasti kuukautisten aikaa, jotta se sattuu, ja mulla oli 2päivän menkat, ni nopea tyhjennyski kai syynä..Nii, mut onks normaalia, että koskee vieläki?
Muute kyl nää oireet oikeen tullu pamahtamalla!! Mä oon huolissani, ku ei ruoka mee alas. juon sit enemmän, mut ei vedestä energiaa saa. Väsyttääkin vaan..jääkappin ku aukasee, ni :x HYI helvata, kaikki alkaa etomaan. jos miettiikin jotai hyvää ruokaa, ni sit ku ajattelee miltä se näyttää jne, ni no thanks. Luulis painonki tippuvan! Maha kyl varsinki illasta iha turvoksissa vaiks ei syö.
Mulla on kyl tavotteena tässä raskaudessa max13kg! Ku ekasta tuli 21kg ja tokasta 16kg, mut lähtöpainoo oli enempi. Kaikkien vaivojen, mm. issias molemmissa, pahat liitoskivut, supparit rv20alk..ei kiva touhua.
Sori purkautuminen. Nyt on sellanen v*tutus olo, ku ei saanu rauhas nukkuu, ramppasin kusella 5kertaa tunnissa! Ja tytötki kiukutteli.