Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin ja varmaan se 2kk ennen pitäs varmaan viimeistään ilmottaa...tai siis kysyä, et suostuuko työnantaja tohon...![]()
Jos ei suostu, ni ollaa sit kokonaan kotona :kieh:
Eiks niiden oo vähän niin kuin suostuttava. Mutta hienolta järjestelyltä kuulostaa. =)
Periaatteessa pitää joo suostua, mutta ilmeisesti työnantajalla on oikeus sitte sanoa, et kuinka tuo toteutetaan :/
Minusta, kun ottaa työn laadun huomioon, niin tollanen "tasaviikot pois"-systeemi olis parempi kun hyvä =)
Ei tarvis aina yhtä päivää sinne, toista tänne ettii tuuraajaa jne... =)
Niin, voihan työnantaja vissiin halutessaan tehdä järjestelyistä hankalia:headwall: Mutta toivottavasti sun tapaus on suopea.
=)
Toivossa on hyvä elää :saint:
Onneks pomo kuitenki tykkää minusta (??) ja haluaa takasin ja mun äkkipikasuuden tuntien vois äkkiä ajatella mun ottavan loprit jos ei suostu![]()
![]()
Ja kun varmaan sit kuitenki jatkan kotonaoloa, jos ei suostu....et sais ainaki sit 2vko kerrallaan hyvän työntekijän takasin![]()
:saint:
![]()
Katsellaan, kuulostellaan ja laskeskellaan....olikohan 7.9. aamulla oltava klo 6.30 töissä....että siitä 2kk taaksepäin ku viimestään pitäs ilmotella itsestä![]()
Juu, muista soitella 7.7. klo 6.30 aamulla, niin pomo varmaan ilahtuu.![]()
Se kääntää kylkeään siihen aikaan vielä :kieh: :kieh:![]()
Juu, niin mä vähän arvelinkin. On ehkä jopa kesälomalla. Mutta jos se sitten lupais mitä vaan, että pääsee työjutuista nopeesti eroon.![]()
Pistetään muistiin, jos vaikka kokeilis