***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin ja varmaan se 2kk ennen pitäs varmaan viimeistään ilmottaa...tai siis kysyä, et suostuuko työnantaja tohon... :whistle:
Jos ei suostu, ni ollaa sit kokonaan kotona :kieh:
Eiks niiden oo vähän niin kuin suostuttava. Mutta hienolta järjestelyltä kuulostaa. =)
Periaatteessa pitää joo suostua, mutta ilmeisesti työnantajalla on oikeus sitte sanoa, et kuinka tuo toteutetaan :/
Minusta, kun ottaa työn laadun huomioon, niin tollanen "tasaviikot pois"-systeemi olis parempi kun hyvä =)
Ei tarvis aina yhtä päivää sinne, toista tänne ettii tuuraajaa jne... =)
Niin, voihan työnantaja vissiin halutessaan tehdä järjestelyistä hankalia :whistle: :headwall: Mutta toivottavasti sun tapaus on suopea. :D =)
Toivossa on hyvä elää :saint:
Onneks pomo kuitenki tykkää minusta (??) ja haluaa takasin ja mun äkkipikasuuden tuntien vois äkkiä ajatella mun ottavan loprit jos ei suostu :LOL: :LOL:
Ja kun varmaan sit kuitenki jatkan kotonaoloa, jos ei suostu....et sais ainaki sit 2vko kerrallaan hyvän työntekijän takasin :whistle: ;) :saint: :D

Katsellaan, kuulostellaan ja laskeskellaan....olikohan 7.9. aamulla oltava klo 6.30 töissä....että siitä 2kk taaksepäin ku viimestään pitäs ilmotella itsestä :p

Juu, muista soitella 7.7. klo 6.30 aamulla, niin pomo varmaan ilahtuu. :LOL:
Se kääntää kylkeään siihen aikaan vielä :kieh: :kieh: :LOL:
Juu, niin mä vähän arvelinkin. On ehkä jopa kesälomalla. Mutta jos se sitten lupais mitä vaan, että pääsee työjutuista nopeesti eroon. :LOL:
Pistetään muistiin, jos vaikka kokeilis :D :LOL:

8.9. tuleeki 15v yhteistätaivalta ukon kanssa :D :heart:
Meille tulee jo 31.5., mutta mähän oonkin vanhus suhun verrattuna. :D
Vanhus *tyrsk* :p
Mulla kohta jo toinen jalka haudassa....30 lähestyyyyy... :eek: :eek: :eek: :eek:
No mulla tulee seuraavaks 40 vee täyteen - ei onneks kyllä kun vasta 5 vuoden päästä. :whistle:

8.9. tuleeki 15v yhteistätaivalta ukon kanssa :D :heart:
Meille tulee jo 31.5., mutta mähän oonkin vanhus suhun verrattuna. :D
Vanhus *tyrsk* :p
Mulla kohta jo toinen jalka haudassa....30 lähestyyyyy... :eek: :eek: :eek: :eek:
No mulla tulee seuraavaks 40 vee täyteen - ei onneks kyllä kun vasta 5 vuoden päästä. :whistle:
Nuori tytönhupakkohan sie sitte oot :D
Huomaatko et kaikki muut on aina ihan sika nuoria, mie ite oon tällänen vanhus? :whistle: :p
Vissiin jotaan kriisiä pukkaa :eek: 3kk armonaikaa.... B)

Onnea sankareille!

hei,täällä kun on taitavia ruoanlaittajia, niin oiskos kellään helppoa ja hyvää ohjetta kalakastikkeesta? Mulla on pakkasessa paketti lohikuutioita ja niistä vois tehä jotain. Mulla on joku hämärä muistikuva jostain helposta kastikkeesta mutta vaihtelua vois olla..
Tytön päiväruokailut on saaneet mut tekemään meille aikuisillekin perusmättöä. Toissapvänä oli makkarakastiketta, eilen pastaa..JA tyttö söi hyvällä ruokahalulla :D

Kuvitelkaa, mulla on pesukone päällä :eek: tähän aikaan! Pitää saada kämppä huomiseksi siistiin edustuskuntoon :saint:

Pilvipoudalle iso :hug: samaa mietin itse silloin kun tulin kipeeksi :( Lasten kanssa piti jaksaa yksikseen sekä torstai että perjantai, onneksi mies oli sitten lauantain hoitamassa lapsia :/ Sanoinkin miehelle et soitanko tk:seen ja pyydän saikkua :whistle: fb:ssä tein muistiinpanoja ja piti ihan sormista laskea kauankos me ollaan oltu miehen kans yksissä, tälle vuodelle tulee 12 vuotta siis mihin se aika on mennyt :ashamed: Jahve ymmärrän tunteen kun 30 lähestyy, mulla ois joulukuussa ja päivittäin kummittelee se kuinka vanha oon... hirvittää vaihtaa 2 alkava numero 3:een :'( :ashamed:

Esikko alkaa toipumaan ja vauhti taas kiihtyy. Kylläkin hyvä että parantuu, mutta haastavampi kaveri :whistle: . Kuopus nukkuu tällä hetkellä, kuume 39,5 pepusta mitattuna. Odotan vielä hetken ennenkuin annan lääkettä, kun saa antaa vaan 3krt pv:ssä. Tuosta peppumittauksesta kun vähennetään tuo puoliastetta, niin ei vielä ihan neljääkymmentä. Nesteenä oon antanut pojalle lantattavaa mehua sokeroitua tuolla nestemäisen panadol-lääkeruiskulla. Usein kun ruuttaa nestettä niin ei pääse poika kuivumaan. Itse ei enää halua nokkiksesta juoda... :/ Onneksi päivällä upposi yksi pienten vauvojen lihasose ja hedelmäsosetta reilu puolipurkkia. Kyllä tämä tästä!

Mies on tällä hetkellä kans kovassa kuumeessa, joten ei paljon oo apua. Poika pötköttelee tällä hetkellä isin vatsan päällä eli hyvänä hoitotelineenä toimii tuo mies :heart: :D :wave: .

Kiitos pilvipouta :flower: niin eihän se elämä siihen lopu, varmaan vaan paranee, mut mä muistan kun just äsken täytin 20 ja poju oli vastasyntynyt, nyt sitten jo 30 pöh ja höh. Onhan joulukuuhun onneksi aikaa vielä :p :LOL: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Kiitos pilvipouta :flower: niin eihän se elämä siihen lopu, varmaan vaan paranee, mut mä muistan kun just äsken täytin 20 ja poju oli vastasyntynyt, nyt sitten jo 30 pöh ja höh. Onhan joulukuuhun onneksi aikaa vielä :p :LOL: :D
Nyt sun tarttee nauttia vielä tuosta nuoruudesta tää loppuvuosi ;) =) . Ihminen on juuri niin vanha kuin itsensä tuntee!!! :wave: Ikä ei tee ihmisestä vanhaa vaan oma asenne... :D

Eipä ne pakkaset helmis sitten hellittäneet :/ meillä aamulla näytti 28 astetta mittari :eek:

*muoks* eipä pääse ulos sitten tänäänkään :kieh: |O
Taidat majailla vähän pohjoisemmassa kuin mä! :eek: Noin paljon pakkasta!! :x Täällä oli -13-14 astetta. Ei kyl mennä tänään ulos. Kaunis aurinkoinen ilma näyttäisi ulkona olevan =) .

Helppo kalakastike, vaikka niistä kuutioista...paistetaan kuutiot (suikaleet tai mitä nyt onkaan) ja ruokakermaa sekaan...se on siinä :D
Jos on marinoituja, niin en laita kun vähän aromisuolaa joukkoon, mut jos on naturelleja, niin aromisuolaa, mustapippuria pikkasen, sitruunapippuria ja sitte tollasta mitä-lie kalamaustetta...

fb:ssä tein muistiinpanoja ja piti ihan sormista laskea kauankos me ollaan oltu miehen kans yksissä, tälle vuodelle tulee 12 vuotta siis mihin se aika on mennyt :ashamed: Jahve ymmärrän tunteen kun 30 lähestyy, mulla ois joulukuussa ja päivittäin kummittelee se kuinka vanha oon... hirvittää vaihtaa 2 alkava numero 3:een :'( :ashamed:
3-kymppisenä mie oon ollut ton ukkoseni kanssa PUOLET ELÄMÄSTÄNI!!!! :eek: :eek: Huhhuh...olin siis 15v kun alettiin seurustella =)
Ehkä tästä toipuu...onhan mulla toukokuuhun asti aikaa sulatella ja kyllähän täältäkin huomaa, et ei siinä 3-kympin kohalla maailmanloppua tuu :D :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Odotan vielä hetken ennenkuin annan lääkettä, kun saa antaa vaan 3krt pv:ssä.
Paranemista teille! :hug: Meille lääkäri sanoi että tarvittaessa Panadolia voi antaa neljästi päivässä, eli kuuden tunnin välein.

Onnea Vinjan ja ÄippäHkin synttärisankareille! =)

:wave: Lukasin taas...

Vai että kolmekymppiset mietityttää, voi teitä :D Mieki panikoin ja pelkäsin että musta tulee vanha ja sitte ku täytin 30 ni ei tuntunu missää B) Ja mulla ei ollu sillo ees lapsiakaan vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Nyt sun tarttee nauttia vielä tuosta nuoruudesta tää loppuvuosi ;) =) . Ihminen on juuri niin vanha kuin itsensä tuntee!!! :wave: Ikä ei tee ihmisestä vanhaa vaan oma asenne... :D
Näinpä, me ollaan ukon kans sellasii ikinuoria mieleltämme ja sielultamme ja vielä näytetäänki ikäämme nuoremmilta niin ei hätiä mitiä B) PP meille lääkäri sanoi et antaa panadolia ja buranaa vuorotellen 3 tunnin välein niin kuume pysyy kurissa, meillä tytöllä kun panadoli ei yksistään laskenut yhtään kuumetta! Just tsekkasin pakkasen ei ollu enään kun 18 astetta täällä oulun pohjoispuolella :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
:wave: Lukasin taas...

Vai että kolmekymppiset mietityttää, voi teitä :D Mieki panikoin ja pelkäsin että musta tulee vanha ja sitte ku täytin 30 ni ei tuntunu missää B) Ja mulla ei ollu sillo ees lapsiakaan vielä...
Sehän tätä kato varmaan pahentaaki, kun nyt seuraava etappi on ne lapsenlapset :LOL: :LOL: Lapsettomalla 3-kymppisellä on viel ne omatkii eessä päin :D :LOL:

Yhteistyössä