***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
:wave: Lukasin taas...

Vai että kolmekymppiset mietityttää, voi teitä :D Mieki panikoin ja pelkäsin että musta tulee vanha ja sitte ku täytin 30 ni ei tuntunu missää B) Ja mulla ei ollu sillo ees lapsiakaan vielä...
Sehän tätä kato varmaan pahentaaki, kun nyt seuraava etappi on ne lapsenlapset :LOL: :LOL: Lapsettomalla 3-kymppisellä on viel ne omatkii eessä päin :D :LOL:
No joo en ees ajatellu sitä noin :LOL: No kyllä sie selviit siitä :hug:

Ihanan rauhallista.. Meil on mies ja lapset päikkäreillä :heart: Pitäis itekkii nukkua mutta kiva surffailla vähän aikaa. Illalla on ollu aikaa surffailla mutta pää on ollu niin tyhjä ettei oo saanu mitää kirjoteltua :D

Onnea tämän päivän sankareille! =)

Mie voin kans liittyä 30v. edessä ja elämä takana klubiin. :LOL: Vaikka mullahan on vielä aikaa yrittää henkisesti sopeutua kun täytän vasta marraskuussa... B) Mut oon kyllä ihan oikeasti tätä miettinyt, että voi vine sentään, seuraava pysäkki tuon jälkeen onkin sitten 40 vee. :eek: :xmas: Ja jotenkin sitä on aina ajatellut että kolmekymppisenä pitäis viimeistään olla fiksu aikuinen, mut ei nyt kyllä ihan lupaavalta näytä! ;) Tajusin tässä yks päivä, että meidän lapset on vissiin sit tosissaan tässä, kun olen joskus niin viisaana teini-ikäisenä sanonut, että lapset on kyllä sitten tehty ennenku täytän 30v :LOL: vähän kiire saattaa tulla jos meinaa ehtiä vielä ennen sitä! :LOL:

Mä oon kolmenkympin ylittäny jo muutama vuosi sitten ja miehen kanssa ollaan yhdessä taivallettu 17 vuotta...(oli just vuosipäivä 15.2 ja samalla 7. hääpäivä ) :whistle: :heart:

Ja poju on tosiaan mein esikoinen... :heart:

(Niin siis yli puolet elämästäni oon tuon mieheni kanssa ollut)

Juu ja käytiin tänään ottamassa 1-vuotiskuvat neidistä. =) Alku meni hyvin, mut eihän tuo kauaa jaksanut edes suht aloillaan pysyä-olis pitänyt päästä touhottamaan sinne ja tänne ja kun ei päässyt niin vähän kiukutteluksi meni. Saatiin kuitenkin kuvat otettua, näyttikin meille ne, että saatiin itse sanoa onko joukossa meidän mielestä kivoja-jos ei olis ollut, niin oltais menty toisena päivänä kokeilemaan uudelleen. Mut olihan siellä useampi tosi soma kuva :heart: ja sanoi laittavansa yhden kuvan suurennoksena ikkunaankin näytille. =)

Miulla olis 3-kymppiset edessä ens vuonna :) Ei minnuu pahemmin haittaa ja isot bileetkin ajattelin pitää :D Ajattelin vuokrata Olavinlinnasta pari huonetta ja baarin, sinne juomaa ja synttäripurtavaa :)

Artulla on taas kikkeli ruvella :( Mie en ymmärrä miten sillä ärtyy tuo peli niin usein. Jos ei se niin peppu on ihottumassa. Vaihetaan nyt taas vaihteeksi yövaippa kertiksiin ja päivällä ollaan enimmäkseen ilman vaippaa niin saapi peli ilmaa.

Hei te, jotka olette otattaneet perhekuvan tai aikeissa otattaa sellaisen! :attn:
Oletteko käyneet itse ennen kuvausta meikattavana ja/tai kampaajalla? Meillä on 1-vuotiskuvaus ens viikolla ja aikomuksena olis ottaa pari kuvaa koko perheestä ja nyt iski paniikki, kun enhän mä osaa meikata silleen hienosti :eek: :ashamed: Pitäisköhän yrittää saada joku tekemään jonkunlaisen sotamaalauksen mulle...

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Eipä ne pakkaset helmis sitten hellittäneet :/ meillä aamulla näytti 28 astetta mittari :eek:

*muoks* eipä pääse ulos sitten tänäänkään :kieh: |O
Huiiii ,minä kun valitin aamulla jo kymmenen asteen pakkasesta
:ashamed:

Eipä sitä kannata kolmosella alkavaa ikää murehtia ( ymmärrän silti,niin tein itsekin ) Mä luulin et sinä päivänä,kun 30v tulee mittariin,mä näytän mummolta ja olo olis jotenkin erilainen,mut ei. No nyt mä pohdin tuota samaa,kun 40 lähestyy, ja nyt on ohimoilla harmaata :eek: no onneks ne on vasta alimmissa kerroksissa. Toisaalta,mä olen mielummin kolmekymppinen kuin kakskymppinen. On hiukan enemmän järkeä päässä,vissiin
:LOL:

No just jäi sitten toiset lainaukset laittamatta tuhon toiseen kommenttiin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Mä taidan arvata mitä siellä kuoressa on :D
Tahtoo tietää!!! |O Vaikka eihän se kirje tosin mulle oo :whistle: :ashamed:
:D No se mulla mieleen tuli että ovat avanneet synttärisankarille säästötilin mihin tallettavat rahaa syntymäpäivinä yms. ja saa sitten omaan käyttöön kun täyttää 18. Ja kuoressa olisi tilinumero tai jotain vastaavaa... :whistle: Ei tää tainnut niin kauhean nerokas arvaus olla mutta näin univelkaisena pitää itseään viisaampana kuin onkaan. :LOL:

Mä en edes huomannut 30-päivää, meni rattoisasti siinä rintatulehduksen ja sektiohaavan kanssa kärvistellessä. :kieh: Nyt tuntuu ihan oudolta että kohta tulee mittariin 31, kun en oikeastaan ole huomannut vielä täyttäneeni pyöreitäkään. :eek:

Kiitämme onnitteluista =) Päivä meni ihan normaalisti, kakkua syötiin kyllä :D

Nyt on esikoinenkin ilmoitettu kouluun :eek: mihin tää aika on mennyt...

Mullakin tuo 30 päivä meni sunnuntaina, eipä tuota oo ehtiny vanhenemista miettiä :whistle: Edelleen olen 22 B) Tai ainakin mieleltäni, en kyllä yhtään vanhempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Toisaalta,mä olen mielummin kolmekymppinen kuin kakskymppinen. On hiukan enemmän järkeä päässä,vissiin
:LOL:
Juu, niin mäkin, vaikka en siitä järjestä aina tiedä, mutta ehkä sitä on vähän niin sanotusti kasvanut ihmisenä noista teinivuosista. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mä taidan arvata mitä siellä kuoressa on :D
Tahtoo tietää!!! |O Vaikka eihän se kirje tosin mulle oo :whistle: :ashamed:
:D No se mulla mieleen tuli että ovat avanneet synttärisankarille säästötilin mihin tallettavat rahaa syntymäpäivinä yms. ja saa sitten omaan käyttöön kun täyttää 18. Ja kuoressa olisi ti as arvaus olla mutta näin univelkaisena pitää itseään viisaampana kuin onkaan. :LOL:
Mä en jaksa uskoa tohon, ku kummitädin hyppysis ei raha tahdo muutenkaan kauaa vanheta ja opiskeleekin vielä. Ja lahjoja oli ostanut paljon muutenkin. Mut tossa olis kyllä ideaa, pitääpä laittaa mietintään omien kummilasten suhteen :)

muoks. Miksköhän noi lainaukset tuli "vajaina", vaiks en tehnyt niille mitään?

En tiiä mikä neitiä vaivaa |O
Normaalisti illalla nukkumaan, pikkasta ennen 12 yöllä ihan mieletön huuto, huus jonku 5-10min ja rauhottu. Ite menin sänkyyn sen jälkeen, varmaan joskus 1 aikaan nukahtanu. No, 2 aikaan taas niin mieletön huuto, ettei tosi....rauhottu kyllä tutilla...15min ja taas huuto, ite ehin just torkahtaa, no rauhottu taas tutilla....10-20min ja TAAS huutaa...tällästä jatku aamuun klo 7 asti....sit luovutin ja noustiin ylös...PIKKASEN väsyttää |O |O Siis ihan tasaseen max 20min oli väliä että taas uudelleen huusi...se oli sellasta vollotusta, ei niinku kipuitkua, et en tosiaan ymmärrä :/ :/
No, nokka tolla vähän vuotelee nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En tiiä mikä neitiä vaivaa |O
Normaalisti illalla nukkumaan, pikkasta ennen 12 yöllä ihan mieletön huuto, huus jonku 5-10min ja rauhottu. Ite menin sänkyyn sen jälkeen, varmaan joskus 1 aikaan nukahtanu. No, 2 aikaan taas niin mieletön huuto, ettei tosi....rauhottu kyllä tutilla...15min ja taas huuto, ite ehin just torkahtaa, no rauhottu taas tutilla....10-20min ja TAAS huutaa...tällästä jatku aamuun klo 7 asti....sit luovutin ja noustiin ylös...PIKKASEN väsyttää |O |O Siis ihan tasaseen max 20min oli väliä että taas uudelleen huusi...se oli sellasta vollotusta, ei niinku kipuitkua, et en tosiaan ymmärrä :/ :/
No, nokka tolla vähän vuotelee nyt...

Ihan samanlaista kun meillä aina välillä :headwall: Ja viime yönä tasaiseen 20 min välein ihan illasta alkaen poika itki. Ei nukkunut vieressäkään. Mä olen nukkunut reilun puol tuntia ja ihan silmät ristissä lusmuilen töissä |O :ashamed: Ja nokka tosiaan meni pojalla tukkoon yöllä ja aamulla hiukan räkää valutti. Mies on onneksi hiihtolomalla ja pojan kanssa kotona.

Yhteistyössä