***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan? En muista enää... :xmas:
pessään aina kun muistetaan ja käytetään tahnaa

Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan (ikä)? En muista enää... :xmas:
Tahnaa laitetaan joka kerta. Kerran erehyin laittamaan ja ilman ei enää kelpaa...kaaaaamee huuto jos yritänkään :ashamed: :snotty: :LOL:
Yritetään pestä joka ilta, mut toisinaan täälläki unohtuu.
Mut vastaavasti melkeen joka aamu neiti istuu pöntön päällä ja "pesee" hampaita, ku mie käyn suihkusssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)
Luulen tosiaan et hammasharjoille sun muille tulee tekemistä :LOL:
Ai joo..mut jalkapallokausi alkaa B)
Onko noita jalkkisharkkoja niin usein? ...onko ns. plus miinus nolla... :whistle:

Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)
Luulen tosiaan et hammasharjoille sun muille tulee tekemistä :LOL:
Ai joo..mut jalkapallokausi alkaa B)
Onko noita jalkkisharkkoja niin usein? ...onko ns. plus miinus nolla... :whistle:
No joo, vähemmän niitä on. Ja niihin pääsevät melkeen aina kulkemaan fillarilla omineen B)
Tuolla "keskustassa" (n. 3km matkaa) jos on, ni sit viiään. Tai urheilutalolla (n. 10km) ni sit saavat kyydin =)

Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan (ikä)? En muista enää... :xmas:
Tahnaa laitetaan joka kerta. Kerran erehyin laittamaan ja ilman ei enää kelpaa...kaaaaamee huuto jos yritänkään :ashamed: :snotty: :LOL:
Mut vastaavasti melkeen joka aamu neiti istuu pöntön päällä ja "pesee" hampaita, ku mie käyn suihkusssa :D
Pysyykö itse pöntön päällä? Mä taidan olla ylisuojeleva ja tää poika ei siksi opi tulemaan mistään alas muullalailla kuin nenä eellä. Ei oo kyl vielä tippunut, mut lähellä on ollut.... :whistle:

Pysyykö itse pöntön päällä? Mä taidan olla ylisuojeleva ja tää poika ei siksi opi tulemaan mistään alas muullalailla kuin nenä eellä. Ei oo kyl vielä tippunut, mut lähellä on ollut.... :whistle:
Pysyy :D
Ei ees uskalla yrittää alas :saint: :LOL:

Mie kävin tekemässä ovikauppoja FB:ssä välillä :LOL:
Oikein bisnesnainen!!! :D
Tosi joo..ilmaseks annoin :LOL: :LOL: :LOL:
No, vaatii ehkä sitten vähän harjoitusta ja koulutusta, mutta hyvä alku... :LOL:
Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutus :whistle:

No joo, vähemmän niitä on. Ja niihin pääsevät melkeen aina kulkemaan fillarilla omineen B)
Tuolla "keskustassa" (n. 3km matkaa) jos on, ni sit viiään. Tai urheilutalolla (n. 10km) ni sit saavat kyydin =)
Mä jotenkin toivoisin että mun muksut innostuisivat jostain liikuntaharrastuksesta. Pysyisivät poissa pahoilta teiltä kun on muuta tekemistä. Eivät turpoisi näin kuin äippä, joka ei liiku tarpeeksi. :whistle:

Yhteistyössä