Ajattelin auttaa kaveria mäessä ja varmistaa että tiedät missä mennään :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP varmisti että oon oikeessa kuussa ja vuodessaki
Ajattelin auttaa kaveria mäessä ja varmistaa että tiedät missä mennään :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP varmisti että oon oikeessa kuussa ja vuodessaki
Onneksi suhun voi aina luottaa vaikka alkais pää vinttaamaan jo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ajattelin auttaa kaveria mäessä ja varmistaa että tiedät missä mennään :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP varmisti että oon oikeessa kuussa ja vuodessaki
JepAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:täyskäri on varmaan täytekakku
Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Kumpis se teistä olikaan joka otti puheeks sen lääkityksenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onneksi suhun voi aina luottaa vaikka alkais pää vinttaamaan jo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ajattelin auttaa kaveria mäessä ja varmistaa että tiedät missä mennään :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP varmisti että oon oikeessa kuussa ja vuodessaki
Eiku määä vaan mietin mitä teille runoilisin .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai nyt te suutuitte
rauhanpuuskat :flower: :flower:
pessään aina kun muistetaan ja käytetään tahnaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan? En muista enää... :xmas:
Luulen tosiaan et hammasharjoille sun muille tulee tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Ool rait! Kuut nait. Rimemper tu kam tumorou. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä runoilen hyvät yöt :wave:
siijuutumorou
Oikein bisnesnainen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kävin tekemässä ovikauppoja FB:ssä välillä
Tahnaa laitetaan joka kerta. Kerran erehyin laittamaan ja ilman ei enää kelpaa...kaaaaamee huuto jos yritänkään :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan (ikä)? En muista enää... :xmas:
Onko noita jalkkisharkkoja niin usein? ...onko ns. plus miinus nolla...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Luulen tosiaan et hammasharjoille sun muille tulee tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Ai joo..mut jalkapallokausi alkaa B)
Tosi joo..ilmaseks annoinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oikein bisnesnainen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kävin tekemässä ovikauppoja FB:ssä välillä
No joo, vähemmän niitä on. Ja niihin pääsevät melkeen aina kulkemaan fillarilla omineen B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onko noita jalkkisharkkoja niin usein? ...onko ns. plus miinus nolla...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Luulen tosiaan et hammasharjoille sun muille tulee tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mihin sä tuon vapaa-ajan kanssa oikein joudut? *ojentaa uuden hammasharjan* =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon ollu tänään tosi onnellinen, kun sähköpostiin tuli viimeset tän kauden harkka-ajat
Ai joo..mut jalkapallokausi alkaa B)
Pysyykö itse pöntön päällä? Mä taidan olla ylisuojeleva ja tää poika ei siksi opi tulemaan mistään alas muullalailla kuin nenä eellä. Ei oo kyl vielä tippunut, mut lähellä on ollut....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tahnaa laitetaan joka kerta. Kerran erehyin laittamaan ja ilman ei enää kelpaa...kaaaaamee huuto jos yritänkään :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan (ikä)? En muista enää... :xmas:
Yritetään pestä joka ilta, mut toisinaan täälläki unohtuu.
Mut vastaavasti melkeen joka aamu neiti istuu pöntön päällä ja "pesee" hampaita, ku mie käyn suihkusssa
No, vaatii ehkä sitten vähän harjoitusta ja koulutusta, mutta hyvä alku...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosi joo..ilmaseks annoinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oikein bisnesnainen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kävin tekemässä ovikauppoja FB:ssä välillä
PysyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pysyykö itse pöntön päällä? Mä taidan olla ylisuojeleva ja tää poika ei siksi opi tulemaan mistään alas muullalailla kuin nenä eellä. Ei oo kyl vielä tippunut, mut lähellä on ollut....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tahnaa laitetaan joka kerta. Kerran erehyin laittamaan ja ilman ei enää kelpaa...kaaaaamee huuto jos yritänkään :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pesettekö muuten joka ilta tän pienen naperon hampaat? Meillä meinaa unohtuu, mut toisinaan pestään. Tarttis ehkä vähän ryhdistäytyä. Koskas sitä tahnaa laitetaan (ikä)? En muista enää... :xmas:
Yritetään pestä joka ilta, mut toisinaan täälläki unohtuu.
Mut vastaavasti melkeen joka aamu neiti istuu pöntön päällä ja "pesee" hampaita, ku mie käyn suihkusssa
Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutusAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, vaatii ehkä sitten vähän harjoitusta ja koulutusta, mutta hyvä alku...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tosi joo..ilmaseks annoinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Oikein bisnesnainen!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kävin tekemässä ovikauppoja FB:ssä välillä
Mä jotenkin toivoisin että mun muksut innostuisivat jostain liikuntaharrastuksesta. Pysyisivät poissa pahoilta teiltä kun on muuta tekemistä. Eivät turpoisi näin kuin äippä, joka ei liiku tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No joo, vähemmän niitä on. Ja niihin pääsevät melkeen aina kulkemaan fillarilla omineen B)
Tuolla "keskustassa" (n. 3km matkaa) jos on, ni sit viiään. Tai urheilutalolla (n. 10km) ni sit saavat kyydin =)