***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Jahvetti näkisi varmaan viikon painajaisia kun kävisi kurkkaamaan meidän kaakeleiden välejä... :snotty: :LOL: ei ole käynyt pienessä mielessäkään niitä hinkata, pitäisi kyllä, tiedetään ja huomataan... :whistle: mutta kun tuhat ja sata muutakin asiaa pitäisi tehdä mitkä on vasta ajatuksen tasolla. :kieh: Ehtiihän sitä hinkkaamaan nurkkia taas kun muksut on isompia... :whistle:

No ei vaan. Mä otan ryhtiliikkeen heti kun saan nukkua kunnolla öisin, nykyisin ei vaan riitä energiaa. :ashamed: Seliseli... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pirkka rukiinen pähkinäjogurtti :p :p :p *iltapalalla*
Ootko katsonut missä se on valmistettu? :whistle: Mä oon ehkä turhan tarkka valmistusmaasta (pitäisi olla Suomi), mut liekö tuolla kumminkaan väliä... =)

*muoks. On kyllä tosi hyvää! Meillä esikkokin sitä vetää liki purkillisen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Pirkka rukiinen pähkinäjogurtti :p :p :p *iltapalalla*
Ootko katsonut missä se on valmistettu? :whistle: Mä oon ehkä turhan tarkka valmistusmaasta (pitäisi olla Suomi), mut liekö tuolla kumminkaan väliä... =)

*muoks. On kyllä tosi hyvää! Meillä esikkokin sitä vetää liki purkillisen. =)
No just katoin :LOL: :LOL:
En siis kyllä koskaan kato...liha pitää olla kotosuomesta...muuten ei niin väliks :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Niin, siis minnes työ nyt meette virpomaan :whistle: :xmas: :LOL:
Mulla tulee virpomisesta mieleen=kaki=bb=jotain muuta kun virpomista :xmas: :saint: :LOL:
Rappukäytävään :LOL:
Suosittelen pysymään sen verta piilossa, ettei kukaan nää B) :LOL:
Eiks se idea ole just toisten ovella, että saa rahaa ja karkkia :D

voi tosin olla että lastensuojeluviranomaiset on nopeaa paikalla :whistle:
Mistä te puhutte? No, ehkä mun ei tarvitsekaan tietää... *miettii että ehkä parempi jos ei tiedäkään kaikkea* :xmas:

Onko se sarvikuono oikeasti hyvä? (valistin itseäni googlesta...:saint: ) Voisi olla tarvetta tuollaiseen. Käytättekö itsellenne vaan vai muksuillekin? Tosin meidän tapaukset pitäisi kyllä lamauttaa jollain ensin. :LOL:

Niin, siis minnes työ nyt meette virpomaan :whistle: :xmas: :LOL:
Mulla tulee virpomisesta mieleen=kaki=bb=jotain muuta kun virpomista :xmas: :saint: :LOL:
Rappukäytävään :LOL:
Suosittelen pysymään sen verta piilossa, ettei kukaan nää B) :LOL:
Eiks se idea ole just toisten ovella, että saa rahaa ja karkkia :D

voi tosin olla että lastensuojeluviranomaiset on nopeaa paikalla :whistle:
Mistä te puhutte? No, ehkä mun ei tarvitsekaan tietää... *miettii että ehkä parempi jos ei tiedäkään kaikkea* :xmas:
Kyllä näin on :flower: :LOL:

Hissukka, en näkis painajaisia :D
Meillä eteisessä noi saumat OLI oikeesti MUSTAT...kun pitäs olla sellaset vaaleen harmaat :whistle: B) :LOL:
:D Tuo olisi kyllä meilläkin yksi homma mikä pitäisi ehdottamasti tehdä. :x No mies on ensi viikon lomautettuna, sillähän on hyvää aikaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Sarvikuono? :eek: :LOL:
Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono. :LOL:
Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyy :LOL: :LOL:
Koska tulet? *tiirailee almanakkaa* :D
Jos vaikka tossa ens kuussa kateltas...saatas nää synttärit eka juhlittua...teen sitte kunnon herkkujensulatuslenkin ja tulen :D

Hissukka, en näkis painajaisia :D
Meillä eteisessä noi saumat OLI oikeesti MUSTAT...kun pitäs olla sellaset vaaleen harmaat :whistle: B) :LOL:
:D Tuo olisi kyllä meilläkin yksi homma mikä pitäisi ehdottamasti tehdä. :x No mies on ensi viikon lomautettuna, sillähän on hyvää aikaa... :whistle:
:flower:
Myö otettiin pari viikkoa sitte keittiö, silleen et toinen alotti toisesta reunasta ja toinen toisesta...ja tänään mie otin tosta eteisestä 1/3 osan ja isäntä loput....kyllä siinä hyötyliikuntaa ainaki vähä saa :LOL:
Aikamoinen homma :/ :/ Khh ja sauna viel periaatteessa olis, mut ne ei oo silleen likaset kuiteskaan...

Onko se sarvikuono oikeasti hyvä? (valistin itseäni googlesta...:saint: ) Voisi olla tarvetta tuollaiseen. Käytättekö itsellenne vaan vai muksuillekin? Tosin meidän tapaukset pitäisi kyllä lamauttaa jollain ensin. :LOL:
Ekan poskiontelotulehduksen sairastin pojan ollessa 2 vkoa vanha. Kuulo hävisi korvista ja oli se vaan niin karmee "tauti", että teen mitä vaan ettei uusisi. Kuulemma auttaa ettei tulehduksia tule ja toistaiseksi on toiminut. Ilman tuota en olisi pärjännyt ja flunssien aikana tosi pop! :flower:

Itse tuota käytän, on sen verran konstikas että en usko että muksut siihen suostuis.... :whistle: Eikä ekalla kerralla järin miellyttäväkään, mutta siihen tottuu ja nykyään voi jo puhuakin samalla kun lorottaa vettä toisesta sieraimesta sisään ja toisesta lurisee lavuaariin. :LOL:

Jos vaikka tossa ens kuussa kateltas...saatas nää synttärit eka juhlittua...teen sitte kunnon herkkujensulatuslenkin ja tulen :D
Tuletko siis kävellen? :eek: *katselee lääkekaapista että löytyy laastaria ja Bepaa* :xmas:

Teretulemast! =)

Tuletko siis kävellen? :eek: *katselee lääkekaapista että löytyy laastaria ja Bepaa* :xmas:

Teretulemast! =)
:LOL: :LOL:
Varmaan jotain mielialalääkitystä kannattaa varmaan varuiksi hommata :LOL:

Täytyy ehkä hankkia tuollainen sarvikuono sitten... mullakin on noita poskiontelotulehduksia, vähän sellainen tunne että nytkin yksi muhimassa. :kieh: Edellisestä ei montaa viikkoa ole, ja se olisi ihan riittänyt. Alan nyt suihkimaan nenäsuihkeita, ehkä menee vielä ohi.

Mies väittää että mä olen väsynyt ja haluan nukkumaan. :eek: Eli haluaa tähän koneelle... :kieh: Mä lennän silti lankaan ja lähden tirsamaille :wave:

Yhteistyössä