Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:jonka sisään kaadetaan vettä ja suolaa ja sitten se sarvikuono sylkee ne sun nenään ja sä olet onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sellanen iso eläinAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
Ootko katsonut missä se on valmistettu? Mä oon ehkä turhan tarkka valmistusmaasta (pitäisi olla Suomi), mut liekö tuolla kumminkaan väliä... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pirkka rukiinen pähkinäjogurtti *iltapalalla*
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:jonka sisään kaadetaan vettä ja suolaa ja sitten se sarvikuono sylkee ne sun nenään ja sä olet onnellinenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sellanen iso eläinAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
No just katoinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ootko katsonut missä se on valmistettu? Mä oon ehkä turhan tarkka valmistusmaasta (pitäisi olla Suomi), mut liekö tuolla kumminkaan väliä... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pirkka rukiinen pähkinäjogurtti *iltapalalla*
*muoks. On kyllä tosi hyvää! Meillä esikkokin sitä vetää liki purkillisen. =)
Mistä te puhutte? No, ehkä mun ei tarvitsekaan tietää... *miettii että ehkä parempi jos ei tiedäkään kaikkea* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Eiks se idea ole just toisten ovella, että saa rahaa ja karkkiaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Suosittelen pysymään sen verta piilossa, ettei kukaan nää B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:RappukäytäväänAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin, siis minnes työ nyt meette virpomaan :xmas:
Mulla tulee virpomisesta mieleen=kaki=bb=jotain muuta kun virpomista :xmas: :saint:
voi tosin olla että lastensuojeluviranomaiset on nopeaa paikalla
Kyllä näin on :flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mistä te puhutte? No, ehkä mun ei tarvitsekaan tietää... *miettii että ehkä parempi jos ei tiedäkään kaikkea* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Eiks se idea ole just toisten ovella, että saa rahaa ja karkkiaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Suosittelen pysymään sen verta piilossa, ettei kukaan nää B)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:RappukäytäväänAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Niin, siis minnes työ nyt meette virpomaan :xmas:
Mulla tulee virpomisesta mieleen=kaki=bb=jotain muuta kun virpomista :xmas: :saint:
voi tosin olla että lastensuojeluviranomaiset on nopeaa paikalla
Koska tulet? *tiirailee almanakkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
Tuo olisi kyllä meilläkin yksi homma mikä pitäisi ehdottamasti tehdä. :x No mies on ensi viikon lomautettuna, sillähän on hyvää aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hissukka, en näkis painajaisia
Meillä eteisessä noi saumat OLI oikeesti MUSTAT...kun pitäs olla sellaset vaaleen harmaat B)
Jos vaikka tossa ens kuussa kateltas...saatas nää synttärit eka juhlittua...teen sitte kunnon herkkujensulatuslenkin ja tulenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koska tulet? *tiirailee almanakkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Tuo olisi kyllä meilläkin yksi homma mikä pitäisi ehdottamasti tehdä. :x No mies on ensi viikon lomautettuna, sillähän on hyvää aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hissukka, en näkis painajaisia
Meillä eteisessä noi saumat OLI oikeesti MUSTAT...kun pitäs olla sellaset vaaleen harmaat B)
Ekan poskiontelotulehduksen sairastin pojan ollessa 2 vkoa vanha. Kuulo hävisi korvista ja oli se vaan niin karmee "tauti", että teen mitä vaan ettei uusisi. Kuulemma auttaa ettei tulehduksia tule ja toistaiseksi on toiminut. Ilman tuota en olisi pärjännyt ja flunssien aikana tosi pop! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Onko se sarvikuono oikeasti hyvä? (valistin itseäni googlesta...:saint: ) Voisi olla tarvetta tuollaiseen. Käytättekö itsellenne vaan vai muksuillekin? Tosin meidän tapaukset pitäisi kyllä lamauttaa jollain ensin.
Saas nähdä kuinka pitkä Unto tulee!!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Unto monumentti *vai miten se oli* :xmas:
Tuletko siis kävellen? *katselee lääkekaapista että löytyy laastaria ja Bepaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jos vaikka tossa ens kuussa kateltas...saatas nää synttärit eka juhlittua...teen sitte kunnon herkkujensulatuslenkin ja tulenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koska tulet? *tiirailee almanakkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
:wave: Lepo vaan joAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Saas nähdä kuinka pitkä Unto tulee!!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Unto monumentti *vai miten se oli* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tuletko siis kävellen? *katselee lääkekaapista että löytyy laastaria ja Bepaa* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jos vaikka tossa ens kuussa kateltas...saatas nää synttärit eka juhlittua...teen sitte kunnon herkkujensulatuslenkin ja tulenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Koska tulet? *tiirailee almanakkaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ois kiva tulla kattoo mitä muuta kivaa sieltä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo. Mulla on kaapissa punainen sarvikuono.Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Sarvikuono?
Teretulemast! =)