***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Mä ostin ihan huvikseni tänään kaupasta velliä ja annoin sitä pojalle pullosta kun meni nukkumaan (jätin siis puuron antamatta, kun söi seiskan aikaan kolmannen lämpimän ruuan...). Vetas 220ml ja nukahti kertaheitolla B) :flower:

Poika sai tänään myös uudet kengät ja kirjakerhosta ensimmäisen paketin! Kengät kyllä kiinnosti enemmän...keneen lie tullu :whistle:

Töissä oli tänään tylsä päivä :/ No huomenna on sitten kiirettä senkin edestä :whistle:
En muuten ole kertaankaan näiden kohta neljän viikon aikana valittanut aamuheräämisestä, eikä oo oikeastaan edes tuntunu pahalta herätä niin aikasin.
Silloin kun olin vielä kotona niin olin aina ihan poikki jos poika kehtas herätä jo kahdekselta :LOL:

Mitäs vielä keksisin...No en oo päässy kolmeen viikkoon jumpalle, kun tuo varvas vaivaa. Tänään tuntu jo pikkasen paremmalta, kunnes piti juosta palaveriin :headwall:
Joooooo, olis pitäny varmaan näyttää lääkärille :ashamed:

Onnea Helmerin pojalle uusista kengistä! :heart: Mä myös syötin pojalle lautasellisen puuroa ja silmät alkoivat lupsumaan kesken syönnin... Ruoka saa ihmeitä aikaan :LOL: .

Joo...työ pitää virkeänä! =) :flower: *nimim.luppasilmä* :D

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitä mä helmeri teen kun tuo esikko ei syö juurikaan viljatuotteita. Ei puuroa, ei oikein leipääkään. Tiiäkkö onko jotain sellaista kuitua jota vois lisätä vaikka jukurtin joukkoon... :xmas:
No ainakin leseitähän vois laittaa. Niitä ihan pieniä... ne ei paljon maistu eikä tunnu suussa. Eikö esikko tykkäis muroista tai myslistä? Vai syökö niitä?
Ja kuituahan saa myös marjoista, hedelmistä ja kasviksista :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mitä mä helmeri teen kun tuo esikko ei syö juurikaan viljatuotteita. Ei puuroa, ei oikein leipääkään. Tiiäkkö onko jotain sellaista kuitua jota vois lisätä vaikka jukurtin joukkoon... :xmas:
No ainakin leseitähän vois laittaa. Niitä ihan pieniä... ne ei paljon maistu eikä tunnu suussa. Eikö esikko tykkäis muroista tai myslistä? Vai syökö niitä?
Ja kuituahan saa myös marjoista, hedelmistä ja kasviksista :wave:
Leseitä... Tarkoitatko puuroryynejä vai mitä on leseet? :ashamed:

Murot menee ilman maitoa naposteluna ja mysliä ehkä saisin pienen määrän menemään jukurtin kanssa... Paljonkohan on suositus että päivässä pitäis viljatuotteita syödä... :xmas:

Tuota en muuten tiennytkään että marjoissa ym. on myös kuitua *oppii kaiken aikaa uutta* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
MENETTEKÖ VIRPOMAAN? :heart:

Tänä vuonna me ajattelimme mennä mummolaan ja pappalaan huiskimaan risuilla :LOL: .
No mä ajattelin, että jos tässä kerrostalossamme...silleen, että rahana kiitos :LOL: No ei siis vielä tänä vuonna =)
Tilinumero kantsii laittaa pienille lapuille, että jos on tulossa isompia summia niin sinne voi sitten ohjata... :whistle: :xmas:

no on puuroryynitkin leseitä, mutta tarkoitan sellasia paljon pienempiä. oota mä kuuklaan sulle jonkun esimerkin.

Vilja-annoksia pitäs olla ehkä noin 4-5/vrk. En nyt tarkkaan muista kuinka paljon/ikä.
Yksi annos on 1 leipä tai 1dl riisiä tai muroja tai pastaa tai puuroa jne

Yhteistyössä