No ainakin leseitähän vois laittaa. Niitä ihan pieniä... ne ei paljon maistu eikä tunnu suussa. Eikö esikko tykkäis muroista tai myslistä? Vai syökö niitä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä mä helmeri teen kun tuo esikko ei syö juurikaan viljatuotteita. Ei puuroa, ei oikein leipääkään. Tiiäkkö onko jotain sellaista kuitua jota vois lisätä vaikka jukurtin joukkoon... :xmas:
Lenkkarit, Reiman, sellaiset jotka saa sotkea hiekkalaatikollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin H piti vielä kysymäni että millaiset kengät poika sai? =)
No mä ajattelin, että jos tässä kerrostalossamme...silleen, että rahana kiitos No ei siis vielä tänä vuonna =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:MENETTEKÖ VIRPOMAAN? :heart:
Tänä vuonna me ajattelimme mennä mummolaan ja pappalaan huiskimaan risuilla .
Leseitä... Tarkoitatko puuroryynejä vai mitä on leseet? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No ainakin leseitähän vois laittaa. Niitä ihan pieniä... ne ei paljon maistu eikä tunnu suussa. Eikö esikko tykkäis muroista tai myslistä? Vai syökö niitä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä mä helmeri teen kun tuo esikko ei syö juurikaan viljatuotteita. Ei puuroa, ei oikein leipääkään. Tiiäkkö onko jotain sellaista kuitua jota vois lisätä vaikka jukurtin joukkoon... :xmas:
Ja kuituahan saa myös marjoista, hedelmistä ja kasviksista :wave:
Ai semmoiset!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Lenkkarit, Reiman, sellaiset jotka saa sotkea hiekkalaatikollaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niin H piti vielä kysymäni että millaiset kengät poika sai? =)
Tilinumero kantsii laittaa pienille lapuille, että jos on tulossa isompia summia niin sinne voi sitten ohjata... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No mä ajattelin, että jos tässä kerrostalossamme...silleen, että rahana kiitos No ei siis vielä tänä vuonna =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:MENETTEKÖ VIRPOMAAN? :heart:
Tänä vuonna me ajattelimme mennä mummolaan ja pappalaan huiskimaan risuilla .
enku virpomaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähditkö sä jo kiitämään!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:enku virpomaanAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lähditkö sä jo kiitämään!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Kukas kukas se kurkkii!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::heart: :xmas:
Tuun kohta :wave: