Ja mitkäs laulut ne on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja noita samoja lauluja (3kpl) olen laulanut LÄHES JOKA ILTA kohta 6 vuoden ajan....useesti 2 kertaan/ilta :saint: Tuppaa tulemaan korvista
No enhän mie niitten oikeita nimiä tiiäAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:Ja mitkäs laulut ne on? =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja noita samoja lauluja (3kpl) olen laulanut LÄHES JOKA ILTA kohta 6 vuoden ajan....useesti 2 kertaan/ilta :saint: Tuppaa tulemaan korvista
Sama vika rahikaisella, entiset rusinapussit on nyt erittäin tyhjät :/Alkuperäinen kirjoittaja metu77:Kyllä oli tosiaan mukava tunne ottaa käyttöön tavalliset rintsikat. Vaikka nyt ei kyllä ole paljon mitä niihin liiveihin laittaisi :|
:hug: , meilläkin on menty nyt öö....neljä iltaa ilman tissiä. Haikeata on, mutta neiti ei oo huutanut yhtään. Ainoastaan kahtena ekana iltana yritin laittaa suoraan omaan sänkyynsä (ennen tissiteltiin eka meidän sängyssä), mut siitä suuttui hirmuisesti. Rauhoittuu nyt sitten silittelyyn kylki kyljessä äidin vieressä meidän sängyssä, josta nostan sitten omaan sänkyynsä nukkumaan :heart: Mulla vielä on rinnat vähän pinkeinä maidosta, kerran oon pumppaillu, mut yritän olla nyt kokonaan pumppaamatta.Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Nyt se sitten on meilläkin loppu. Nimittäin imetys. Ja älkää edes kysykö, miltä tuntuu...ihan kauheelta :'( Poika ei tuntunu olevan moksiskaan ja pidin itteni koossa, mut pala kurkussa luin iltasatua, jonka otimme nyt sitten ohjelmistoon iltatissin tilalle.
Mitäs rehuja nyt tarjoilet?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mitäs rehuja nyt tarjoilet?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::flower: