:wave: Hyvää yötä!Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Täytyy ehkä hankkia tuollainen sarvikuono sitten... mullakin on noita poskiontelotulehduksia, vähän sellainen tunne että nytkin yksi muhimassa. :kieh: Edellisestä ei montaa viikkoa ole, ja se olisi ihan riittänyt. Alan nyt suihkimaan nenäsuihkeita, ehkä menee vielä ohi.
Mies väittää että mä olen väsynyt ja haluan nukkumaan. Eli haluaa tähän koneelle... :kieh: Mä lennän silti lankaan ja lähden tirsamaille :wave:
Lentääkö ne?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Surinameja jälkkäriks :flower:
Luojan kiitos eiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Lentääkö ne?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Surinameja jälkkäriks :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla tuntuu sellanen paine päässä...pitäsköhän kokeilla sarvikuonoa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos :xmas:
Kunhan tarkistin ettet nuku :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mitäääääää
Meillä on niin pieni tontti, et riittäsköhän tähä paineeseen :saint: Tai jos huutas samallaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla tuntuu sellanen paine päässä...pitäsköhän kokeilla sarvikuonoa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos :xmas:
Siihen auttaa vaan kunnon huutoraivari tai juoksulenkki tontin ympäri. :xmas:
Oliks mitään mielenkiintostaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:pikaselasin kotijakeittiön
Arvasin että huomiosi kiinnittyi toisaalle .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:pikaselasin kotijakeittiön
no niin pikana selasin etten ehtiny sisäistää. Luen sen sitten huomenna kun en oo niin väsynyAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Oliks mitään mielenkiintostaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:pikaselasin kotijakeittiön
Toimii!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on niin pieni tontti, et riittäsköhän tähä paineeseen :saint: Tai jos huutas samallaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mulla tuntuu sellanen paine päässä...pitäsköhän kokeilla sarvikuonoa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos :xmas:
Siihen auttaa vaan kunnon huutoraivari tai juoksulenkki tontin ympäri. :xmas:
25Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Monesko päivä tänään on? :headwall: Ei suostu näyttää tosta kellon kohdalta...
25.3.2009Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Monesko päivä tänään on? :headwall: Ei suostu näyttää tosta kellon kohdalta...
Ruokasuolaa ei saa käyttää (siis sitä mitä laitat ruokaan...ei jodia) vaan pitää olla merisuolaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:siis jankutan vielä, että käytätkö sitten sitä rakeista suolaa kun sulatat sen?
Kun mä käytän sitä sileää, niin se sekoittuu kyllä pikaisesti
Nii`in sitä sileää merisuolaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ruokasuolaa ei saa käyttää (siis sitä mitä laitat ruokaan...ei jodia) vaan pitää olla merisuolaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:siis jankutan vielä, että käytätkö sitten sitä rakeista suolaa kun sulatat sen?
Onks sitä sileetäkin??? *todisti taas tyhmyytensä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nii`in sitä sileää merisuolaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ruokasuolaa ei saa käyttää (siis sitä mitä laitat ruokaan...ei jodia) vaan pitää olla merisuolaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:siis jankutan vielä, että käytätkö sitten sitä rakeista suolaa kun sulatat sen?
ainakin meidän kuopion kaupassa oli non 4 v sittenAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onks sitä sileetäkin??? *todisti taas tyhmyytensä*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Nii`in sitä sileää merisuolaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ruokasuolaa ei saa käyttää (siis sitä mitä laitat ruokaan...ei jodia) vaan pitää olla merisuolaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:siis jankutan vielä, että käytätkö sitten sitä rakeista suolaa kun sulatat sen?