...no, sit vois riittää vaik yksi Sarasvuon luento!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutus
...no, sit vois riittää vaik yksi Sarasvuon luento!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutus
Totta...ja ihan tyytyväinen olen kyllä...TOSIN voishan ne olla vähemmän aikaa ja vaivaa ja rahaa vieviä...mutta...vaikka kilpajuoksu olis hyväAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä jotenkin toivoisin että mun muksut innostuisivat jostain liikuntaharrastuksesta. Pysyisivät poissa pahoilta teiltä kun on muuta tekemistä. Eivät turpoisi näin kuin äippä, joka ei liiku tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No joo, vähemmän niitä on. Ja niihin pääsevät melkeen aina kulkemaan fillarilla omineen B)
Tuolla "keskustassa" (n. 3km matkaa) jos on, ni sit viiään. Tai urheilutalolla (n. 10km) ni sit saavat kyydin =)
Jos olisisn PP, kysyisin nyt "kuka Sarasvuo"Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...no, sit vois riittää vaik yksi Sarasvuon luento!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutus
Kuka on PP?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jos olisisn PP, kysyisin nyt "kuka Sarasvuo"Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...no, sit vois riittää vaik yksi Sarasvuon luento!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Koulutushan mulla on (merkantti), mut ilmeisesti melko hukkaan menny koulutus
Joojoo, tiiän
Jepulis! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Unto taas hetkeksi
Sä olet tänään aika rauhaton... Mitäs nyt lahjoitit? Ikkunat?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kohta annan tuhkatkii pesästäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sä olet tänään aika rauhaton... Mitäs nyt lahjoitit? Ikkunat?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Keneltä tippui hammas? =) Laitatko kolikon? :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai joo...pitää muistaa käydä kohta vähän hammaskeijuilemassa :xmas:
Euronen pitäs varmaan laittaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Keneltä tippui hammas? =) Laitatko kolikon? :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai joo...pitää muistaa käydä kohta vähän hammaskeijuilemassa :xmas:
Meillä on ollu aina hatut (niin isot ku talosta löytyy ) sängyn alla ja sinne muutama, loput sitte piiloteltu =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pitäis keksii joku paikka mihin kana munii pääsiäisenä... Ongelmat on monet....
Kerro lisää!!! Siis milloin teillä kana munii? Onko se joku tietty päivä ja munia on siis enemmänkin... Mitäs jos yksi lapsista löytää enemmän munia kuin toinen? Jaetaanko ne vai raaka peli?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ollu aina hatut (niin isot ku talosta löytyy ) sängyn alla ja sinne muutama, loput sitte piiloteltu =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pitäis keksii joku paikka mihin kana munii pääsiäisenä... Ongelmat on monet....
Onko se nyt se sunnuntai aamu...mie en KOSKAAN muista Vai onko pääsiäinen edes sunnuntaisin aina :headwall: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kerro lisää!!! Siis milloin teillä kana munii? Onko se joku tietty päivä ja munia on siis enemmänkin... Mitäs jos yksi lapsista löytää enemmän munia kuin toinen? Jaetaanko ne vai raaka peli?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ollu aina hatut (niin isot ku talosta löytyy ) sängyn alla ja sinne muutama, loput sitte piiloteltu =)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Pitäis keksii joku paikka mihin kana munii pääsiäisenä... Ongelmat on monet....
Ai mihi kyselyyn?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vastasitko kyselyyn? Mä aloitin, mut sit lopetin kesken...
Wau! T-talossa oli 24 munaa myynnissä jollain ns. tarjoushinnalla. Siinä tarttee sit ostaa muna poikineen... Eli siis muna munii teillä kerran ja runsaasti .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onko se nyt se sunnuntai aamu...mie en KOSKAAN muista Vai onko pääsiäinen edes sunnuntaisin aina :headwall: :ashamed:
Meidän kanat munii aina IHAN liikaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty: Tyyliin 10 munaa/lärvä :snotty: :kieh:
Monasti siinä sitte kun etitään niitä, ni ollaan sovittu joku että 3 ekaa saa pitää ja loput sitte johonki yhteiseen kippoon tms =) Hattuun tulee yleensä jo 3-4 munaa+ jotain muita karkkeja, esikko kun ei esmes suklaasta tykkää *outo!!!*
Tuli ruudulle kysely jossa kysyivät mielipidettä noihin mainoksiin tuossa tekstien lomassa... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai mihi kyselyyn?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vastasitko kyselyyn? Mä aloitin, mut sit lopetin kesken...
"Onneks" on hyvin anteliaita tipuja (=mummot) ettei tarvii ite selkäväärällään kantaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Wau! T-talossa oli 24 munaa myynnissä jollain ns. tarjoushinnalla. Siinä tarttee sit ostaa muna poikineen... Eli siis muna munii teillä kerran ja runsaasti .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onko se nyt se sunnuntai aamu...mie en KOSKAAN muista Vai onko pääsiäinen edes sunnuntaisin aina :headwall: :ashamed:
Meidän kanat munii aina IHAN liikaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty: Tyyliin 10 munaa/lärvä :snotty: :kieh:
Monasti siinä sitte kun etitään niitä, ni ollaan sovittu joku että 3 ekaa saa pitää ja loput sitte johonki yhteiseen kippoon tms =) Hattuun tulee yleensä jo 3-4 munaa+ jotain muita karkkeja, esikko kun ei esmes suklaasta tykkää *outo!!!*
Ai teillä pesukone ja uunin pelti ovat yhteydessä toisiinsa... Mulla on kanssa pyykit tuolla koneessa alakerrassa, mut taidan jättää aamuun . Ruokaa vähän koemaistelin *örps* ja syötävää on.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pesukone linkoo ja uunin pelti kolisee tässä mun vieressä niin kovaa, etten omia ajatuksiakaan kuule |O
No just...eivät uskalla mulle ees laittaaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Tuli ruudulle kysely jossa kysyivät mielipidettä noihin mainoksiin tuossa tekstien lomassa... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ai mihi kyselyyn?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Vastasitko kyselyyn? Mä aloitin, mut sit lopetin kesken...