***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Pesukone linkoo ja uunin pelti kolisee tässä mun vieressä niin kovaa, etten omia ajatuksiakaan kuule :eek: |O
Ai teillä pesukone ja uunin pelti ovat yhteydessä toisiinsa... :whistle: Mulla on kanssa pyykit tuolla koneessa alakerrassa, mut taidan jättää aamuun :whistle: . Ruokaa vähän koemaistelin *örps* ja syötävää on.
Siis joo...takka on tässä keskellä taloa ja pesukone tuolla toisessa päässä taloa...hmm...no joo...pesukone on tota samaa muurattua seinää vasten, mikä on takan takana, että ilmankos :whistle: :kieh: Vaikkei nyt sentään siis ihan vierekkäin ole... :LOL:

"Onneks" on hyvin anteliaita tipuja (=mummot) ettei tarvii ite selkäväärällään kantaa :LOL:
Ei meidän mummot vaan muni!!! :eek: :headwall: Viimeksi söi puolet esikon kummiltaan saamasta pääsiäismunasta... Söi puolet ja kysyi vasta sitten esikolta että saako mummo vähän maistaa.... :LOL: Mä en voinut olla toteamatta: "Ei taida enää olla paljon vaihtoehtoja!" :whistle:

"Onneks" on hyvin anteliaita tipuja (=mummot) ettei tarvii ite selkäväärällään kantaa :LOL:
Ei meidän mummot vaan muni!!! :eek: :headwall: Viimeksi söi puolet esikon kummiltaan saamasta pääsiäismunasta... Söi puolet ja kysyi vasta sitten esikolta että saako mummo vähän maistaa.... :LOL: Mä en voinut olla toteamatta: "Ei taida enää olla paljon vaihtoehtoja!" :whistle:
:eek: :LOL: Oliko tää potkarimummo? :whistle: :D

MISTÄ ARVASIT? :whistle: :/ :LOL:

*muoks. totesi myös että hyvää suklaata... :headwall:

MISTÄ ARVASIT? :whistle: :/ :LOL:

Öö...tuli vaan mieleen :saint: :LOL:

Pitäs varmaan lähtä laittaa pyykit kuivuu...isäntäki tulee kohta kotio ja alkaa maalaamaa noita karmeja :p
Siis yölläkö teillä maalataan? :eek:
Koskas muullon meillä olis aikaa :LOL:
Koskas te sitten nukutte? :eek:
No jos aamuyöstä muutama tunti :whistle:

B)
Älkää nyt mua pelästykö. :xmas: Tää on nyt kyllä niiin tyytyväinen, neidin viime kesän vaatteet menee huutonetissä enemmän kuin hyvin kaupaksi ja kohta ropisee typykän tilille rahaa. :D Saa äiti taas ostella tytölle uutta kaappien täytteeksi! :p

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
B)
Älkää nyt mua pelästykö. :xmas: Tää on nyt kyllä niiin tyytyväinen, neidin viime kesän vaatteet menee huutonetissä enemmän kuin hyvin kaupaksi ja kohta ropisee typykän tilille rahaa. :D Saa äiti taas ostella tytölle uutta kaappien täytteeksi! :p
:flower: :flower:
Nii minkäs kokosia ne olikaan? :LOL: :LOL:
Mie oon nyt joka ilta kolunnu H&M sivuja läpi, mut en oo viel tilannu....ihan ku olis liian aikasta :whistle:
Ja tässä käy taas niinku joskus ennenki, että ku vetkutan, ni kohta on kaik loppu mitä tahtosin :kieh:

Yhteistyössä