***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
B)
Älkää nyt mua pelästykö. :xmas: Tää on nyt kyllä niiin tyytyväinen, neidin viime kesän vaatteet menee huutonetissä enemmän kuin hyvin kaupaksi ja kohta ropisee typykän tilille rahaa. :D Saa äiti taas ostella tytölle uutta kaappien täytteeksi! :p
:flower: :flower:
Nii minkäs kokosia ne olikaan? :LOL: :LOL:
Mie oon nyt joka ilta kolunnu H&M sivuja läpi, mut en oo viel tilannu....ihan ku olis liian aikasta :whistle:
Ja tässä käy taas niinku joskus ennenki, että ku vetkutan, ni kohta on kaik loppu mitä tahtosin :kieh:
No ei olis ihan teille varmaan noi 68-senttiset enää menneet! :LOL: Mut oon kyllä niin tyytyväinen ja vaikka hyvää tavaraa ovatkin, niin ihan näin paljon en olis uskonut niistä saavani. :eek: :xmas: Mut kelpaa, sitten vaan neidille uutta Huppaa ostamaan! :p

Mie laitoin tossa pari iltaa sit henkkamaukalle tilauksen vetämään :whistle: uskalsin neidillekin kesäksi tilata vaikka vähän arvelutti-mut eihän tuo neiti niin pitkö ole ettei kesällä mene koko 86/92 oleviin vaatteisiin..kai... :whistle: ;) :D

-mut eihän tuo neiti niin pitkö ole ettei kesällä mene koko 86/92 oleviin vaatteisiin..kai... :whistle: ;) :D
Menee menee...miekin aattelin et tolle menis kesällä jopa 86cm paidat ja 80cm housut :whistle: :LOL:
Tai sitten ei :/ :LOL:
Capreissa on se hyvä, ettei pituus oo niin väliks...mut just 80cm on ainakin nyt vielä vyötärö aivan turkasen iso :snotty:

Tää käväsis nyt laittaa ne pyykit kuivaa ja autan ukkoo levittää suojat lattialle...nyt alkaa maalaushommat :D
Jos mä laitan suojat lattialle, niin tulisko sun mies maalaamaan meillekin? :whistle: :D :xmas: Nimimerkillä edelleen seinät puolivalmiina ja lattialistat uupuu :LOL:

Tää käväsis nyt laittaa ne pyykit kuivaa ja autan ukkoo levittää suojat lattialle...nyt alkaa maalaushommat :D
Jos mä laitan suojat lattialle, niin tulisko sun mies maalaamaan meillekin? :whistle: :D :xmas: Nimimerkillä edelleen seinät puolivalmiina ja lattialistat uupuu :LOL:
Mää vähä luulen, että ei B) :LOL:

Mää vähä luulen, että ei B) :LOL:
No niin mä vähän ajattelinkin! :D

Nyt ku noista vaatteista juttelitte ni miehän hokasin että munhan ois pitäny tänne pistää "Ostetaan tyttövauvalle vaatteita" ilmotus ja viedä parhaat päältä. Saman ikänenhän meijän neiti on tänä kesänä ku helmet viime vuonna :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Nyt ku noista vaatteista juttelitte ni miehän hokasin että munhan ois pitäny tänne pistää "Ostetaan tyttövauvalle vaatteita" ilmotus ja viedä parhaat päältä. Saman ikänenhän meijän neiti on tänä kesänä ku helmet viime vuonna :D
Ja meijän neiti saman kokonen ku toiset viime syksynä :LOL:
Nii-i...mulla meni halvalla Reiman v.punhaalarit ja kaikki kirpparilla ;) :whistle:

Huomenta! Nyt pitää taas palata juomis asiaan, anteeksi :ashamed: Siis kuin paljon teillä juodaan päivän aikana yhteensä kun vedet ja maidot lasketaan? Meillä ollut nyt pari päivää tytöllä, ettei aamu/ilta maito enään kelpaa ja ruoalla menee tosi vähän vaan maitoa. Eipä tuo kyllä hirveesti vettäkään juo, pillimehua kun tarjoo niin jois purkkitolkulla :ashamed: :whistle: Nyt mulla iskee paniikki et saako tuo nestettä tarpeeksi päivän aikana ja kuinka monta pissa vaippaa pitikään tulla? Olikohan muuta... jahvelle :flower: ekasta hampaasta, siitä se lähtee meillä eskarilaisella lähtenyt 8 tai 9 hammasta =)

Yhteistyössä