*vihree* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon tänään ihastellu ku meillä on sauna ja pesuhuone peseytyny vaikken oo rikkaa ristiin laittanu B)
Kysyitkö????Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei ollu k-supermarketissamme leseitä... :headwall: Ei ainakaan puuroryynien vieressä... :/
Minä en lähtis kans moiseen. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meillä tuli kutsu pneumokokkikonjugaattirokotetutkimukseen,
Eiku sinisävynen on pesuhuone B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*vihree* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon tänään ihastellu ku meillä on sauna ja pesuhuone peseytyny vaikken oo rikkaa ristiin laittanu B)
No, en kysynyt... :ashamed: Katsoin kyllä jauho-osastoltakin... Täytynee seuraavan kerran kysyä =) .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysyitkö????Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei ollu k-supermarketissamme leseitä... :headwall: Ei ainakaan puuroryynien vieressä... :/
Ne voi olla myös jauhojen vieressä :wave:
En muista onko tota tullu, mut ainakii 2 kutsua on tullu eri tutkimuksiin...eipä lähetty kumpaakaan....ei tässä nyt jaksa mitään ylimäärästä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meillä tuli kutsu pneumokokkikonjugaattirokotetutkimukseen, onkos muilla tullu?
Mä ensin ajattelin, että vois osallistuakin, mutta kun siinä otetaan verinäytteitä ja nenänielunäytteitä, niin en viitsi poikaa niille turhaan altistaa :| Ehkä jonkun mielestä hassu tapa ajatella...
Jos ei oo niin käske tilata. Jos on hyvä kauppias niin tilaa varmastiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:No, en kysynyt... :ashamed: Katsoin kyllä jauho-osastoltakin... Täytynee seuraavan kerran kysyä =) .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysyitkö????Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Ei ollu k-supermarketissamme leseitä... :headwall: Ei ainakaan puuroryynien vieressä... :/
Ne voi olla myös jauhojen vieressä :wave:
Nyt alkaa menee jo ihan ohiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:venta liitte
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:venta liitte
po venskaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt alkaa menee jo ihan ohiAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:venta liitte
Hyvä PP!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Laitoin juuri palautetta kauppiaalle. Ostin kinkkua joka oli parasta ennen 21.3.2009. En tajunnut katsoa päiväystä vaan otin etummaisen paketin |O . Saa nähdä mitä palautetta tulee takaisin! :xmas:
Onnea Onnea Pienelle Prinssille! :heart: Olis kyllä ollut voittaja-ainesta, mutta onhan toinenkin voittaja! =) Hienosti pärjätty! Saako mitään? =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niin ja siis tärkein on julistamatta:
Meidän poika on ensimmäinen perintöprinssi :heart: :heart:
eli siis tuli toiseksi siinä päivänsäde kisassa
30x40 kuvan,eli ihan kiva juttu. Tietty pitäsi osata päättää mikä kuva, kun ei olla vielä edes päätetty niitä pikkukuviaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Onnea Onnea Pienelle Prinssille! :heart: Olis kyllä ollut voittaja-ainesta, mutta onhan toinenkin voittaja! =) Hienosti pärjätty! Saako mitään? =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Niin ja siis tärkein on julistamatta:
Meidän poika on ensimmäinen perintöprinssi :heart: :heart:
eli siis tuli toiseksi siinä päivänsäde kisassa
Ois muute samaan viestiin voinut laittaa nuo leseiden puuttumiset.... No, jos mä nyt ensin tarkistan että onko niitä .Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hyvä PP!Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Laitoin juuri palautetta kauppiaalle. Ostin kinkkua joka oli parasta ennen 21.3.2009. En tajunnut katsoa päiväystä vaan otin etummaisen paketin |O . Saa nähdä mitä palautetta tulee takaisin! :xmas: