***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Niin ja siis tärkein on julistamatta:
Meidän poika on ensimmäinen perintöprinssi :heart: :heart:
eli siis tuli toiseksi siinä päivänsäde kisassa :D
Onnea Onnea Pienelle Prinssille! :heart: Olis kyllä ollut voittaja-ainesta, mutta onhan toinenkin voittaja! =) Hienosti pärjätty! Saako mitään? =)
30x40 kuvan,eli ihan kiva juttu. Tietty pitäsi osata päättää mikä kuva, kun ei olla vielä edes päätetty niitä pikkukuvia :whistle:
Meilläkin pojan kuvat vielä tuolla hyllyllä odottaa valintaa. En osaa päättää!!! :eek:

Mä tänään esitin, että jos nää KOLME...niin mies oli että siis KOLME niin monta??!! mä olin ajatellu jotain viittä+ne kaks suurennosta :ashamed:
Meille kuuluu tuohon pakettiin kolmen sarja, jonka lisäksi teetän seinälle vielä yhden ja vielä yhden sisaruskuvan :heart: . Kuvavalinnat vielä vähän epäselvät! :whistle:

*muoks. ei kolme oo siis paljon!!!! :wave:

Pojasta on muuten kasvanu ihan uskomaton ärripurri (keneen lie tässäkin tullu). Osoittaa mieltään, kiljuu jos ei tapahdu tarpeeksi vauhdilla, suuttuu heti jos joku otetaan pois (tänäänkin itki muka ihan hillitöntä itkua ja kun isi pyysi syliin, niin oikeen dramaattisesti karjas ja torjui käsillään ja juoksi pois)...ja 5 sekunnin päästä leppyy ja nauraa :headwall: :LOL:

Meillä ihan sama juttu. Tuntuu että on tosi lyhytpinnainen pikkukaveri. Suuttuu kaikesta! :whistle: Myös jos mun pitää jotain tehdä niin poika kitisee ja taapertaa perässä epätoivoisesti. Kaiken aikaa pitäis roikkuu mukana kuin pieni "apinanpoikainen" :LOL: .

Meillä ihan sama juttu. Tuntuu että on tosi lyhytpinnainen pikkukaveri. Suuttuu kaikesta! :whistle: Myös jos mun pitää jotain tehdä niin poika kitisee ja taapertaa perässä epätoivoisesti. Kaiken aikaa pitäis roikkuu mukana kuin pieni "apinanpoikainen" :LOL: .
Just valitin, että kun pitäs jotain saada aikaiseksi, niin toinen roikkuu lahkeessa koko ajan ja kiljuu. Tai jos ei roiku niin sotkee ja vesittää kaikki mun legon keräykset

Just valitin, että kun pitäs jotain saada aikaiseksi, niin toinen roikkuu lahkeessa koko ajan ja kiljuu. Tai jos ei roiku niin sotkee ja vesittää kaikki mun legon keräykset
Täällä tuollaisia löytyy kaksi kappaletta! :LOL: Nykyään keräänkin vähän ennen nukkumaanmenoa, kun lapset jo nukkuu...tosin tiedän että pitäisi noille opettaa itse keräämään, mut tää on helpompaa :whistle: .

Mihis se pahvetti hävis :eek: eikö se oo jo siivonnu kaikki :LOL:
Varmaan näköpiiriin tuli joku pölynurkkaus ja siellä se nyt hämmentää moppia ämpärissä... *kiva heittää herjaa, kun itsestä ei oo siivoamaan vaan kökötän täällä villakoirat varpaiden välissä* :xmas:

Mihis se pahvetti hävis :eek: eikö se oo jo siivonnu kaikki :LOL:
Varmaan näköpiiriin tuli joku pölynurkkaus ja siellä se nyt hämmentää moppia ämpärissä... *kiva piikitellä, kun itsestä ei oo siivoamaan vaan kökötän täällä villakoirat varpaiden välissä* :xmas:
vai oliko keittiön kaakelit vielä putsaamatta?
:LOL:

B)

Iltaa. :wave:

Mistäs oli juttua ollut...Juomisista ainakin-meillä molemmat lapset on aina olleet tosi hyviä juomaan, ei ole tarvinnut suuremmin seurata. Tyty vetäsee helposti joka ruualla desin maitoa :whistle: ja sit tasaseen tahtiin juo vettä päivän aikana, osaa jo itsekin pyytää juomista. Nokkis ollaan jätetty nyt kokonaan pois käytöstä, kun tavallisesta mukista juominen onnistuu tosi hyvin. =) Meillä on sen sijaan ilmassa puurolakkoilua, ei söisi millään paria lusikallista enempää. :/ Eikä siinä mitään, ihan samalla tavalla tuo isompikin lopetti puuron syönnin siinä 1½-vuotiaana, eikä mua haittaa ollenkaan jos ei tarvi puuroja keitellä. :D Vähän saa vaan mielikuvitusta käyttää että löytää syötävää puurin tilalle tuommoselle takahampaattomalle, mut menee ne omenatkin näköjään pelkillä ikenilläkin... :xmas:

Onnea Helmiksen rinssille! :flower: =)

Mitäs muuta, shoppailemassa käytiin tuossa illansuussa, lapsille yllättäen. :D Mut kun löytyi niin kivoja niin pakkohan ne oli kotiin tuoda! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Mitäs muuta, shoppailemassa käytiin tuossa illansuussa, lapsille yllättäen. :D Mut kun löytyi niin kivoja niin pakkohan ne oli kotiin tuoda! :xmas:
Tuleeko huomenna kuorma-auto etupihalle...piip piip piip piip... vai jotain pienimuotoisempaa kivaa? ;) :LOL:

*muoks. aivan tuolla lukeekin että pakkohan ne oli kotiin tuoda...eli roudasitte ne sitten itte, mut paljasta ny mitä löyty... *täpinöissään* :D

Tuleeko huomenna kuorma-auto etupihalle...piip piip piip piip... vai jotain pienimuotoisempaa kivaa? ;) :LOL:

*muoks. aivan tuolla lukeekin että pakkohan ne oli kotiin tuoda...eli roudasitte ne sitten itte, mut paljasta ny mitä löyty... *täpinöissään* :D
:D No on sinne ikeaankin tarkotus tässä lähiaikoina lähteä hakemaan vähän uusia kaluja :xmas: mut näihin ostoihin ei tarvittu isompia kuljetusvälineitä! Vaatetta, vaatetta, kuinka ollakaan, kesäksi ja vähän kevääksikin, taikka oikeastaan vähän enemmänkin... :xmas:

Juu ja kuvista, meille tulee kehyksiin yksi pienempi kuva ja sit seinälle iso kuva kuten isommastakin. =)
Mua harmittaa että en esikolla aikanaan kehittänyt isompaa kuvaa seinälle. Niin ei nyt sitten tuolla kuopuksellekaan oo teetetty... :/
No en tiedä oisko itekään tajunnut isompaa kuvaa teettää, mut kuvaaja halus laittaa pojasta ison kuvan ikkunaan näytille, niin tuli sit otettua. =)

Yhteistyössä