Cruella, älä vaivaa päätä tollasialla asioilla!!! Ihan normaalia se tietty on, et nitä miettii, mut ihan turhaan =)
Kyllä sen sitten huomaa, kun niitä siinä useampia on =)
Kyllä niitä kaikki rakastaa mielettömästi, ehkä jokaista omalla tavallaan, persoonasta riippuen (mulla ainakin), mutta kyllä se rakkauden määrä OMAA lasta kohtaa on aina syvää, oli lapsi ensmmäinen tai kymmenes :heart: :hug: =)
Meilläkin esim esikoinen on aina ollut isin poika, niillä on omia juttuja ja isin perään se itkee, jos jonkun, mutta silti mun rakakus ei oo mihinkään kadonnu =) Kun taas mulla on ihan erityinen side 2. ja 3. lapseen =)
Tosi vaikea näitä selittää, mut jos ees vähä joku ymmärtää :kieh:
(.), *kopkop* pahaa oloa ei oo varmaan 3 päivään ollu juur yhtään!! Toisinaan hieman nousee pala kurkkuun esim. joistain hajuisa, mut menee kyllä heti ohi.
Eilen meripäivillä ollessa alkoi päätä ja silmiä jomottaa aivan uskomattoman paljon!! Ja kotiin tullessa tuli jo huono olokin...meinasin, josko olis jotain migreenityyppistä juttua ollu. Aurinkokin paistoi eilen aika "hyvin" ja mula ei ollu arskoja mukana :|
Vieläkin silmät sellaset omituisen tuntuset :/ Jospa tää tästä helpottas ilman et tarvii Panadolia ottaa :x
Mulla oli eilen ekaa kertaa ne mammafarkut jalassa voi vitsi et ne on hyvät!! =) Tosin, kun ne on tosta vyötäröltä/lantiolta hieman isot (jouduin paksusäärisenä ottaa vähä isot housut :ashamed: ), ni koko aika saa nostella, ku meinaa putoo
muuten kyl tosi ihanat, kun ei mahaa puristanu
Laitan varmaan tänäänki, kun lähtää aikuisporukalla.
Oisko kellään vinkkiä miten ne sais hyvin pysymään päällä ettei tarvis nostella? Vyötäkään ei pysty pitämään, tuntuu pahalle?
Pojat on isin kanssa veneilemässä, menivät kattoon, jos näkis niitä laivoja viel lähtötohinoissa siel
Minä oon veneilyt jättäny tälle kesälle, kun ei oo kiva siinä rynkytyksessä olla tän maahn kanssa :|
Iltapäivällä sit poijaat hoitooja ja baanalle B) Kera limun B)
Jahvetti 12+2