Oli kyllä nätit nuo elloksen farkut ja samoin ne vihreet. Ja varsinki nuo farkut tekis mieli tilata, ku oli niin halvat! Mutta
miten ne mammafarkut saa tilattua ellokselta? Kun se ei anna laittaa mitään kokoja... Onko ne jo loppunu sieltä, siis kaikki koot?
Joku kysy tosta pissavaivasta, niin mun on kans pitäny jo ennen plussausta juosta yhtenään vessassa, mutta nyt vielä enemmän. Pitäs pissanäyte viedä labraan, mutta miten ihmeessä voin sen tehdä, kun se pissahätä yllättää, niin se kans tulee ja heti, eikä siinä ehi mitään alapesuja ja muita tekemään. Ja ku aamupissasta pitäis ottaa se... No, pitää laittaa huomenna aamulla kello herättämään tiettyyn aikaan ja mennä jo sillon vessaan, vaikkei hätä oiskaan.
Olivia82:lle, minä oon kans yrittäny ettiä sitä kohtua, mutta en oo tietääkseni vielä löytäny sitä... Oon yrittäny painella alamahaa, mutta ei sielä mitään kovempaa tunnu.. Paitsi vatsalihakset toisinaan, jos sattuu asento olee sellanen, että ne jännittyy. Mullaki toisinaan maha ihan armoton, varsinki jos ei vatsa oo kunnolla toiminu, mutta toisinaan se on taas ihan litteä. Kyllähän tuo väliin itteäki pelottaa, että onko menny kesken, mutta turhaa sitä murehtii. Eiköhän se ala verenvuodolla ja kovilla vatsakivuilla, jos kesken menee. Vaikka onhan noita vatsakipuja tai lähinnä kohtukipuja ollukki ja paljon! Toisinaan vihloo ja repii tosi kovasti, mutta seki on vissiin ihan normaalia.
Vaikka toisinaan pelkään, että vauva on jossain munanjohtimessa ja siks vihloo. Nimittäin vihloo monesti enemmän tonne toiselle sivulle. Silti voi olla ihan huoletta, ennenku oikeesti alkaa vuotaa verta tms...
Niin ja tosiaan, ei kannata valehdella miehelle itkujen syytä. Seki helpottaa kovasti, jos pystyy omalle miehelle kertoo kaikki pelot ja ajatukset, oli ne millasia tahansa. Mulla ainaki mies ymmärtää niitä tai jos (ja kun) ei aina ymmärräkään, niin silti se helpottaa ku ne saa sanoa ääneen. Ja toisinaan mieheltä tulee ihania rohkasevia kommentteja, jotka helpottaa omaa oloa ja rauhottaa noita vilkkaita ajatuksia.
Mimo: Mä jo säikähdin, että TAASko tuli jollekin keskenmeno... Mutta onneks sulla ei ollu mitään pahempaa se!
Itellä olo toisinaan ihan hyvä, joskin anoppilassa "vahingossa" oksensin (lähinnä vettä) pitkin lattioita, seiniä ja ovia... Ja tietenki ihmeteltiin, että mitä ihmettä!? Oksennatko sä!? Minä punasena selitin, että "ööh.. ne vaan purskahti suusta tai jotain.." Ja äkkiä pyyhkimään jälkiä...
Mieski tuli siihen ihmettelemään, että mitä nyt tapahtu?
Voi että mä nauroin sen jälkeen koko jutulle!!
Se vaan tuli niin yhtäkkiä, etten ehtiny pidättää. Eikä edes oksettanu sitä ennen yhtään, kuhan yhtäkkiä purskahti kaikki juuri juomani vedet pitkin seiniä jne... Noh, sellasta sattuu...
Ei siis sen enempiä oo oksettanu, ellei sit maha oo sattunu olemaan täysin tyhjä...
Tällasta tällä erää...
Napsu ja nöpö 9+6 tai jotain...