**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Terve kaikille !
me muutettiin1.7 siksi en ole joutanut oleen yteyksissä. ensinnäinen neuvola oli ja meni hyvin.aamu pahoinvointia ei juurikaan ole ollut kun nukkumaan mennessä.Rinnat on isontuneet ja olleet arat.vasen jalka jostain syystä kipeä jalkapöydän seudulta ja uloimmasta alueesta näytin lääkärille. Yläselkä ollut todella kireä lääkäri totes lihasperaiseksi vaivaksi . :( Pahoinvointia on vähentynyt. :) Uä-kuvä olisi maanantai aamuna ja tietää että onko lä-aika mikä todellisuudessa.neuvolan mukaan 1.2.2008
terkkuja kaikille äideille !!
Onnittelut uusille :flower: :hug: :hug: :hug:

Joo ja kaikki oli ultrassa ihan ok. lapsi terve kun äiti. :)
 
Huh, olipahan reissu... Oltiin yö sairaalassa, kun mie rupesin vuotamaan seulana :/ Isoja hyytymiä tuli muutama kappale ja oltiin ihan varmoja, että kesken meni, lääkärikin. Yön olin seurannassa tarkkailuosastolla ja itkin, itkin, itkin.... :'( Hemoglobiini laski, joten vuotoa ei ollu ihan vähän. Pitivät minnuu ravinnotta, kun kaikki oli sitä mieltä, että kaavintaan lähdetään. Aamupäivällä päästiin sitten gynen vastaanotolle, joka teki ultran. Ultrassa uiskenteli täysin terve ja viikossa 1,5cm kasvanut Takku :heart: :heart: :heart: Arvatkaa mikä helpotus! Vuoto tuli kyllä kohdusta, mutta limakalvosta, ei istukasta. Gyne löysi sieltä vielä 2-3 "verilammikkoa" ja yhden isohkon hyytymän kohdunsuulla, jotka vuotelevat itsekseen pois. Kontrolli on äippäpolilla torstaina.

Uskomatonta.... Gyne sanoi, että tällasia vuotoja on joskus keinoalkuisissa raskauksissa, kun hormoonitoiminta ei ole ihan normaalia.

Nyt mie lähen nukkumaan, tultiin just sairaalasta kotiin. Viime yönä ei meinaan montaa tuntia nukuttanut :wave:
 
mimo, huiiii!!! Kyllä varmana pelästytti!!! Onneks pienellä kaikki hyvin :hug: :heart:

Hihii...KUKAAN ei eilen arvannu eikä juurikaan ees kyselly mitään, että miksi olen limulinjalla Meripäivillä!!!! :kieh: Eikä kukaan huomannu edes vaatetuksesta, vaikka maha puski eell kun mikäkin muurinmurtaja :LOL: :LOL: Noh, pidetään pieni salaisuutemme, sopii se meille :whistle: ;)
Parhaan kaverinsa mies näki siellä piiiiiitkästä aikaa ja sille oli kuulemma asian kuiskannu, mutta käski olla asiasta muille hiljaa =)
Eli tätä asiaa ei vieläkään tiedä kuin veljeni vaimo (käydään samalla keskustelufoorumilla ja siellä tuli ilmi =) ) sekä nyt tämä mieheni kaveri B)
Katsotaan kauanko viel menee!!!! :kieh: :kieh:
Oikeesti sillon alussa ennenkun edes plussasin, niin sovittiin, ettei kelleen kerrota vaan ootetaan kuka ekana kysyy :kieh: :kieh:
Mitä luulette kuin pitkälle voi mennä ennenku naiselta kysytään lihomisen syytä? :wave: :LOL: :LOL:

Oma olo on muuten ihan ok, mitä nyt selkä taas vihottelee eilisestä kävelystä.
pahaa oloa ei enää ole ollut, muutenkin elämä alkaa taas maistua!!! :D :heart:

Jahvetti 12+3
 
Mirtsu-81, onko noi farkut sulla minkä kokoset mitkä tilasit? :wave: Voisitko mitata paljon siinä on tuon lantion kohdalta leveys (siis leveimmästä kohtaa) ja reisikohdan leveyden? :D Kiitos jos viitsit niin tehdä!!! En viitsisi ostaa sikaa säkissä ja palauttelemiseenkaan en jaksa alkaa... :D
 
Mimoniandra: Hui, kyllä varmasti säikäytti! Onneksi kaikki on hyvin!!

Jahvetti: Kyllä varmaan ainakin sellaset jotka ei ihan parhaita kamuja oo ni aika pitkällä varmaan saa olla että kehtaa sanoa. Ainaki mä oon sellanen etten kauheen helposti uskalla sanoa jollen ihan satavarma oo.

Olivia:Mä en ainakaan muista tunteneeni kohtua edes tota tyttöä oottaessani. Sillon vaan mietin et miten noi neuvolantätit ym sen tuntee ku ite en sitä osannu kokeilla :ashamed: Jos sulla nytten jo on valtavan kokonen maha välillä ni voisko olla ihan vaan turvotusta eikä vielä varsinaista vauvamahaa? Yleensähän maha rupee kasvamaan vasta myöhäsemmillä viikoilla. Ymmärrän kyllä sun pelkoasi, mulla sitä myös tulee. Varsinkin jos on sellanen hetki että ei oo pahaolo niin oon ihan varma että nyt ei oo enään kaikki hyvin.
Mulla on neuvola huomenna, mutta siellä tuskin tuun paljon viisaammaksi kun sydänääniä tuskin vielä näillä viikoilla (9+1) kuunnellaan/kuuluu ja ultraa tuolla talossa ei ole. Joten itse joudun odottamaan sinne nt-ultraan ennenku saan varmistusta että kaikki on edelleen hyvin.

No, tossa tuli vähän tota omaa olotilaakin. Pahaoloa on aina välillä ja ruoka ei edelleenkään maistu, väkisin pitää syödä mikä on mulle kyllä harvinaista :D Ja silti tuntuu että mä vaan lihon :whistle:
 
Terkkuja uimarannalta! Oltiin parisen tuntia siellä hiekkaleikeissä ja ilta-aurinkoa nautiskelemassa ja ihana merituuli puhalteli koko ajan =)

Mimio...? Apua, aika paljon olet tosiaan saanut vuotaa kun Hb laskenut, mutta pääasia, että Takku jaksaa pulskasti ja syykin vuotoihin selvisi.

Multa on viimeisen 2,5 vuoden aikana kysytty 2 kertaa, ootanko vauvaa niin, etten ole todellakaan odottanut. Molemmilla kerroilla olen kävellyt ilmeisesti minulle tyypillisesti selkä notkolla ja maha killittäen edessä, ekalla kerralla mulla oli vielä huonot varvassandaalit, joilla oli muutenkin paha kävellä ja vähän takakenossa joutui menemään. Mutta on se niin noloa itselle ja sille toiselle, että! Ja molemmat kysyneet ovat olleet lähes tuntemattomia ihmisiä eli tutut kyllä tietää, että saatan joskus kävellä niin... :kieh: Toinen oli naapurirapun mummo ja toinen entisessä työpaikassa olleen viereisen yrityksen vanhempi mies... :eek:

Mulla on vielä viikko ultraan ja kyllä jo jännittää onko tuolla oireettomassa kohdussani elämää! :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Mulla on vielä viikko ultraan ja kyllä jo jännittää onko tuolla oireettomassa kohdussani elämää! :snotty:
Sitä samaa täällä on mietitty. Syke kyllä silloin 6+3 viikolla näkyi, mutta oikeastaan ne vähäisetkin oireet ovat hävinneet (tai esiintyvät vain satunnaisesti). Ultra on vasta kahden ja puolen viikon kuluttua.

Mimoniandra: Hui! Onneksi selvisit säikähdyksellä...


 
Tuli vähän nukuttua :D Heräsin nyt "päikkäreiltä". Ilmeisesti se nukkumaton yö ja kaikki jännittäminen ja sureminen vei totaalisesti voimat. Mutta onneksi kaikki on nyt hyvin :heart: Jotain enkeleitä taitaa Takulla olla kaverina tuolla massussa :saint:

Miulta on taidettu kysyä reilu kymmenen kertaa, että oonko raskaana. Miulla pönöttää tuo alavatsa AINA, pönötti jo sillon, kun olin normaalipainonen :ashamed: Nyt ei onneksi enää tarvii nolostuttaa kysyjää, kun voi rehellisesti vastata kyllä :D
 
Mimo: Kylläpä se Takku nyt teitä pitää jännityksessä, huh! Onneksi kaikki hyvin :heart: !
Täällä myöskin jännitetään huomista np-ultraa, toivon niin, että kaikki ois kunnossa...lähdetään muutamaksi päiväksi reissuun sen jälkeen. Ja jos tulee huonoja uutisia, niin voipi olla ettei paljon reissuun lähtökään innosta...
Noh, uskon kuitenkin, että kaikki on hyvin...ainakin jos tuosta pahoinvoinnista voi jotakin päätellä. Onneksi olo on silti jo helpottanut, mutta ei kokonaan.

Jahvetti: mä tilasin kokoa 40 (sen pidemmän mallin, mutta mitotus niissä on kai pituutta lukuunottamatta ihan sama...). Mahan/vyötärön kohdalta ne on mulle vähän isot (siis siitä mihin se farkku loppuu), mutta mulla onkin tuo tavara kerääntynyt ennemminkin tuonne "alaosastoon" :LOL:
Mitat olisi tuossa koossa suurinpiirtein: lantion leveys (levein kohta) 64 cm ja reiden levein 29 cm sekä vyötärö (siis just se kohta johon toi farkkukangas loppuu) niin semmonen 48 cm.

Multa on muuten nyt jo ainakin 6 ihmistä kysyny, että oonko raskaana...ei tosin mahan perusteella, vaan lähinnä juomattomuuden...tässä kun on sattunut olemaan näitä pippaloita :D
Olen kyllä sitten tunnustanut, joten tää on nyt vähän karannut käsistä tää kertominen, joten senkin puolesta toivon, että huomenna saadaan hyviä uutisia...

MUTTA...
Mä koitan nyt saada jänskätykseltäni nukuttua, adios :wave:
 
Huomenta kaikille! |O
Väsyttää niin vietävästi vaikka takana on yhdeksän tunnin yöunet, mutta tuntuu että nykyään vois nukkua vaikka ihan kokoajan.

Viikonloppu meni hyvin levätessä ja juhliessa. Lauantaina pyörähettiin vielä viimisissä ylppärijuhlissa tälle kesää, ja tuli ainakin syötyä
:D Yksi puolituttu rohkeni muka kysymään että ootanko vauvaa, vastasin vain tylysti että en. Ajattelin että se oli paras vaihtoehto koska hän ei mikään sukulainen ole eikä tosiaankaan mikään läheinen tuttu, ku eipä ne lähisukukaan tiedä. Tympäsee vaan ku ei tämä minun masu nyt niin valtava ole että tässä vaiheessa kyselemään pitää tulla :kieh:

Pahaolo ei ole vieläkään alkanut, pientä kuvotusta meinaa olla kun oon aamupalan töissä syönyt, mutta vieläkään ei ole tarvinnut oksennella :(

Tekee mieli valtavasti purkkaa! Piti jo miehelle soittaa että poikkeaa tässä kun kaunpunkiin tulee ja tuo minulle purkkaa :p

Mutta nyt työt taas kutsuu..! Puolentoista viikon päästä eka neuvola :heart:
:heart:
 
Voi jee :D Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Laskettuaika muuttui päivää aikasemmaksi eli 4.2.2008 ja viikkoja piti olla 11+5 niin niitä olikin 12+0.
Oli ultra-tädin mukaan vilkas pikkuinen, kun hyppelehti kokoajan, kun yritettiin saada pituutta.
 
Mirtsu-81 Kiitos vinkistä! Ellokselta pukkaa nyt pakettia tännekinpäin. Tilasin kahdet farkut (eri kokoa) niin voin sit sovittaa josko jommatkummat sopis. Eipä ole kyllä pöksyt hinnalla pilattu = )

Kevytmelankolia Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Itse kävin pe neuvolassa pyytämässä sen päivän saikkua, ku olin ekan tunnin töissä vaan puklaamassa ja totesin sit, että en taida tänään olla kovin fresh asikaspalvelija... Samalla kysyin et voitaisko kuunnella dopplerilla. Kuunneltiin ja siellä se sydän sykki :heart: Viikkoja oli tuolloin 9+4. Ihanaa!

Keskiviikkona tehdään ensin kaupat nykyisestä rivariasunnostamme ja heti perään omakotitalokaupat. Ihanaa saada lisää tilaa sekä taloon sisään että pihalle. Odotamme jo sormet syyhyten ja tapettirullat kainalossa torstai aamua, jolloin pääsemme vaihtamaan taloon tapetteja enemmän oman mauan mukaiseksi :)

Np-ultraan vielä viikko...
 
Voi eij!!
Ei mennyt kauaakaan tuon edellisen viestin kirjottamisesta ku piti mennäkki vessaan oksentamaan! :x Pitiki mennä kirjottelemaan mitn pahoinvoinnista, onneksi riitti yksi kerta kyykkimistä ja vielä parempi onni että oon yksin vielä tämän päivän töissä.. :)
Mutta ei tämä ole mukavaa.. Varmaan vieläkin tulis jos menis vaan mutta pitää sinnitellä :D Ja mennä vasta sitte ku pakko tulee...
 
Mirtsu, kiitos!!! Nuo kuulostaa JUST mun farkuille :D Mullakin kaikki ylimääränen tuolla alakerrassa :whistle: :whistle: Ja lisäks oon ihan hukkapätkä :whistle: Ei tekovaiheessa löytyny riittävästi pituutta, ni annettiin leveyttä senki eestä :LOL: :LOL: :LOL:
Koko 40 vois siis olla hyvä...noi mitkä mul on, ni on kokoo L...ihanihan aavistuksen reilu ja aikasamoille nuo mitat kyl vaikutti mitä sä annoit :D Tosin pituudesta saa ottaa taas pois ja paaaaaaljon :LOL:

Jahvetti 12+4
 
ja mä ku menin lupaamaan etten ala tätä äippä hommaa näin alussa höpötään...ni pitihän se mennä v.loppuna ostamaan varkkuhame, ku hyvän löysin..eikä ollu mitenkään "mamma"mallinen, vaikka mammahame oliki. Niin ja ostin sellaset jumppa pökät, jotka venyy joka suuntaan, tosin numeroa isommat!! ja tuntuupa hyvältä jalassa, ku eivät masua purista!! Ellokselta kattelin nuita vihreitä mamma-housuja et näyttävät hyvältä, en vain vielä uskalla ostaa, jos sitte vaikka alku ultran jälkeen. :LOL: :LOL:
Työ kaveri epäili et olisin paaaljon pitemmällä (n,20vk), ku on tuo maha sen verran komiasti turvoksissa, hämmästy ku sanoin et viikkoja on jotain 9+
 
Olivia82 :hug: jännitys varmasti vaan yltyy, mutta koita jaksella huomiseen! Onneksi sitten saat varmuuden tilanteeseen. Itselläni on myös huomenna eka ultra. :heart: Neuvola oli jo viime viikolla, ja kyllä jännitti silloin itseänikin, että kuuluuko sydänäänet... onneksi kuului. =)

Mimoniandra :eek: hui! Onneksi kaikki on hyvin! :hug:

Kevytmelankolia höh, menetin ainoan LA-kamuni kun hyppäsit päivää aiemmaksi :D Mutta onnea ultrakuulumisista! =)

Mulla on nyt sellainen tilanne, että remontin tieltä joudutaan tietsikka laittamaan pakettiin epämääräiseksi ajaksi (ts. kunnes mies kyllästyy nettipimentoon niin että ottaa aikaa vetääkseen puhelinpistokkeen johonkin muuhun huoneeseen, mutta ei varmaan ehdi sitä hetkeen tekemään) joten siis mulla ei ole nettiä kotona käytössä muutamaan päivään --> moneen viikkoon. Käyn varmaan välillä tuttujen koneilta lukemassa kuulumisia jos pystyn, mutta listan päivitys ei taida oikein enää onnistua.

Joten kukas haluaa alkaa listaa päivittämään? :attn: Kohtahan on jo elokuu, eli ehkä uuden listan voisi aloittaa vähän etuajassa. Multa menee netti siis pois jo todennäköisesti tänään. Lista on päivitetty tähän viestiin asti, mutta tästä eteenpäin saa sitten seuraava hoitaa homman.

Pieni vinkki päivittäjälle: (varmaan muille ihan itsestäänselvyys, mutta mulla meni aikaa ja vaivaa ennenkuin keksin tämän!) Jos haluat kopioida vanhan listan niin että muotoilut säilyy (boldaukset yms.) niin älä kopioi vanhaa listaa suoraan viestistä maalaamalla, vaan paina ensin lainaa-painiketta ja kopioi siitä esiin hyppäävästä ikkunasta. Näin tulee mukaan html-tagit! Toki kukin saa muokata listasta ihan mieleisensä, mutta näin pääsee vähän helpommalla. =)

Ja pieni vinkki kaikille: kun ilmoitatte päivittäjälle listaa varten uusia tietoja, niin jos olette jo listalla niin kertokaa minkä päivän kohdalta löydytte. Ei sitten tarvi koko listaa aina selata, kun siinä alkaa jo porukkaa olemaankin! Monta kertaa on ollut tämä mielessä kun olen listaa päivittänyt, mutta en ole muistanut koskaan mainita asiasta.

Toivotaan ettei nettipimento jatku kauaa. Muuten mä alan hyppiä seinille. :D

Hissukka rv11+6
 
Päivää

Mä oon jo mammahousujen käyttäjä. Mulla toi maha on iha hyvän kokonen, ni en kiusaa itteeni tiukilla housuilla. Näin just kamua puistossa, joka on vissii rv18-19 menossa, melkei on mulla maha samaa luokkaa, ku hänellä, se on nii yksilöllistä. Tytöistäki mulla kasvo isona ja sf mitta oli varsinki tokan kaa siel yläkatkoviivan yläpuolella :whistle: . Oon viel nii pieni ja lyhyt selkänen, ni tohonhan se nousee pystyyn.

Mua säälittää te pahoinvoivat!! Itellä ku ei mitää, se etominen kesti loppupeleissä nii lyhyen aikaa. Ei revi alamahalta (on venyny valmiiks :D ), satu tisseihinkää enää tmv. Nyt voi nauttii..tosin tukalaa tulee pian olemaan, iskias iskee iha tasan täs kuukauden sisällä ja toi kolarin jälkeinen selkävaiva ei meinaa viel helpottaa.

Aurinkoista päivänjatkoa!!

:heart: nelli ja pulla 11+4
 
heipparallaa!

mulla menee kaik omat housut vielä jalkaan vaikka mahaa onki tullu, läskiä taitaa enin olla ni puristuu helposti kasaan :whistle: kukaan ei oo multa vielä kysyny et oonko raskaana mut yks tuttu sano tänää ku paljastin et hän vähä katto et oonkohan raskaana. ja aika moni kyllä tietääki jo ku oon lörppö B) ja monella varmaan se kynnys iso kysyä ku jos ei ookkaa ni se on sit tuuhee häpee, nimim. kokemusta on :ashamed:
ja noista suvun tai lähipiirin vauvauutisista, meil on siis äitipuolen kolmen siskon tyttäret raskaana ja loppu- tai alkuvuodesta taitaa kaikki saada ja sit kuulin eilen et serkku ja sen avo saa joulukuussa esikoisensa ja tänää kuulin et isän puolen serkku saa lokakuussa =) ja meil on viel tän serkun kanssa esikoiset syntynt 5 kk:n ikäerolla ja nyt näille kakkosille tulee ikäeroo nelisen kk et hyvät on meillä ajotukset :whistle: :D
oon juossu tänää sata virastoo ja huomen pitää taas mennä |O tää muutto on kyllä persiistä :/ vaikka ihanaa on päästä isompaan yms mut aina nää alku paperisodat rassaa :snotty: nyt taidan mennä huilimaan hetkeks ennenku lähetää kaverin pojan 2 vee synttäreille. lahja pitää vielä käydä ostaas ku unohdin sen tossa kaikessa kiireessä :headwall:
hauskaa päivää kaikille :wave:

cruella ja ötö 11+3
 
kaikenlaisia ajatuksia sitä näin masun kans saa päähänsä pohdittavaksi.. ensin toivoo ja unelmoi vauvasta ja sit ku vauvaa odottaa ni miettiiki et mitenhän sitä pärjää ja mitenhän sitä oppii kaikkeen uuteen ja miten ja miten ja miten..kaiken laista höpinää..no olen itseäni lohuttanu et kyllä sitä ku tämä raskaus etenee ja konkretisoituu tottuu ajatukseen ja et oma on aina OMA! :eek:
 
c81
Heipsan!
Viikko enää ja sitten lomalle! kyllä sitä vaan odottaa, etenkin kun huomaa, että aamut on niin paljon parempia kun saa heräillä ihan rauhassa ja syöpötellä sohvan pohjalla hitaasti aamupalaa. Hutera olo on tänäänkin ollut koko päivän vaikkei ole oksentanut.
Katsoiko kukaan muu Oprahia loppu viikosta jossa oli vauvakielestä? Joku oli tulkinnut vauvojen refleksin omaisia äännähdyksiä, ja huomannut että riippumatta vauvasta ne oli samoja kun oli nälkä, väsynyt jne. Oli tosi mielenkiintoista. Oli tehnyt kalliin dvd:n aiheesta, mutta jokupa oli jo wikipediaan kirjoittanut kaiken sen tiedon :D Toki noi äänteet pitää ajatella jenkin lausumana, jotta menee abou foneettisesti oikein :) Jos jotakuta kiinnostaa, niin: http://en.wikipedia.org/wiki/Dunstan_Baby_Language
 
Oli kyllä nätit nuo elloksen farkut ja samoin ne vihreet. Ja varsinki nuo farkut tekis mieli tilata, ku oli niin halvat! Mutta miten ne mammafarkut saa tilattua ellokselta? Kun se ei anna laittaa mitään kokoja... Onko ne jo loppunu sieltä, siis kaikki koot?

Joku kysy tosta pissavaivasta, niin mun on kans pitäny jo ennen plussausta juosta yhtenään vessassa, mutta nyt vielä enemmän. Pitäs pissanäyte viedä labraan, mutta miten ihmeessä voin sen tehdä, kun se pissahätä yllättää, niin se kans tulee ja heti, eikä siinä ehi mitään alapesuja ja muita tekemään. Ja ku aamupissasta pitäis ottaa se... No, pitää laittaa huomenna aamulla kello herättämään tiettyyn aikaan ja mennä jo sillon vessaan, vaikkei hätä oiskaan.

Olivia82:lle, minä oon kans yrittäny ettiä sitä kohtua, mutta en oo tietääkseni vielä löytäny sitä... Oon yrittäny painella alamahaa, mutta ei sielä mitään kovempaa tunnu.. Paitsi vatsalihakset toisinaan, jos sattuu asento olee sellanen, että ne jännittyy. Mullaki toisinaan maha ihan armoton, varsinki jos ei vatsa oo kunnolla toiminu, mutta toisinaan se on taas ihan litteä. Kyllähän tuo väliin itteäki pelottaa, että onko menny kesken, mutta turhaa sitä murehtii. Eiköhän se ala verenvuodolla ja kovilla vatsakivuilla, jos kesken menee. Vaikka onhan noita vatsakipuja tai lähinnä kohtukipuja ollukki ja paljon! Toisinaan vihloo ja repii tosi kovasti, mutta seki on vissiin ihan normaalia. :) Vaikka toisinaan pelkään, että vauva on jossain munanjohtimessa ja siks vihloo. Nimittäin vihloo monesti enemmän tonne toiselle sivulle. Silti voi olla ihan huoletta, ennenku oikeesti alkaa vuotaa verta tms...

Niin ja tosiaan, ei kannata valehdella miehelle itkujen syytä. Seki helpottaa kovasti, jos pystyy omalle miehelle kertoo kaikki pelot ja ajatukset, oli ne millasia tahansa. Mulla ainaki mies ymmärtää niitä tai jos (ja kun) ei aina ymmärräkään, niin silti se helpottaa ku ne saa sanoa ääneen. Ja toisinaan mieheltä tulee ihania rohkasevia kommentteja, jotka helpottaa omaa oloa ja rauhottaa noita vilkkaita ajatuksia. :)

Mimo: Mä jo säikähdin, että TAASko tuli jollekin keskenmeno... Mutta onneks sulla ei ollu mitään pahempaa se!

Itellä olo toisinaan ihan hyvä, joskin anoppilassa "vahingossa" oksensin (lähinnä vettä) pitkin lattioita, seiniä ja ovia... Ja tietenki ihmeteltiin, että mitä ihmettä!? Oksennatko sä!? Minä punasena selitin, että "ööh.. ne vaan purskahti suusta tai jotain.." Ja äkkiä pyyhkimään jälkiä... :) Mieski tuli siihen ihmettelemään, että mitä nyt tapahtu? :D Voi että mä nauroin sen jälkeen koko jutulle!! :D Se vaan tuli niin yhtäkkiä, etten ehtiny pidättää. Eikä edes oksettanu sitä ennen yhtään, kuhan yhtäkkiä purskahti kaikki juuri juomani vedet pitkin seiniä jne... Noh, sellasta sattuu... :) Ei siis sen enempiä oo oksettanu, ellei sit maha oo sattunu olemaan täysin tyhjä...

Tällasta tällä erää...

Napsu ja nöpö 9+6 tai jotain...
 
Ihana ilma taas :D

Tuossa ennen ruokaa tunnin kökin pihalla ja kitkin rikkaruohoja ja nyt on selkä AIVAN sökönä :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Hyvä kun liikkeelle pääsee!
Onneksi on se neuvolalääkäri nyt keskiviikkona, vielä ennen töihin paluuta, niin vois sille puhua niistä peloista mitä mulla on tuon työnsuhteen :/ JOS se vaan sattus oleen sellanen ymmärtäväinen tyyppi...kun en yhtään tiedä kuka siellä on :/
Miestä ootellaan kotio, sit kassellaan mitä ilta tuo tullessaan :D

Toisalta voisin ottaa tuon listanpäivittäjän roolin, MUTTA...mulla alkaa ens viikolla työt ja tulen olemaan PALJON vähemmän täällä kuin mitä nyt lomalla oon ollu...jos jos vaan joku enemmän koneella oleva sen vois ottaa hoitaakseen?!?!?
JOS ei ketään löydy, niin voin "uhrautua", mutta toivotaan että joku löytyisi, koska voi olla, etten moneen päiväänkään täällä sit käy...mutta katsellaan

:wave: :wave: :wave: :wave: =) :attn:


Jahvetti 12+4
 

Yhteistyössä