Minusta sielläki on nykysin jotenki niin hiljasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
se on varmaan sitten joku tipattoman tammikuun seurausAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minusta sielläki on nykysin jotenki niin hiljasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
Öööö....jo...EI :saint: Pitää muutamat laskut saaha maksettua *seliseli*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:se on varmaan sitten joku tipattoman tammikuun seurausAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minusta sielläki on nykysin jotenki niin hiljasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
vietetäänkö netitön helmikuu :kieh:
niinniin, laskuthan ne muutenhan kyllä voisAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Öööö....jo...EI :saint: Pitää muutamat laskut saaha maksettua *seliseli*Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:se on varmaan sitten joku tipattoman tammikuun seurausAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Minusta sielläki on nykysin jotenki niin hiljasta :/Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
vietetäänkö netitön helmikuu :kieh:
HähAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
Mä oon ollu Jaffe pari päivää ja siinä menee voimat...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:HähAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
Hyvää yötä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
ai kuskannu lapsia vai mitä ihmettä?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon ollu Jaffe pari päivää ja siinä menee voimat...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:HähAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
ai oot järjestäny kodin uuteen uskoon?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huusholli kyllä näyttää paremmalta huomattavasti...mut ennenkuin saan kaiken toimivaksi on vielä vähän pinnisteltävää... :xmas:
Ei ku siivonnu... :headwall: ja järjestellyt omaisuutta. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai kuskannu lapsia vai mitä ihmettä?
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon ollu Jaffe pari päivää ja siinä menee voimat...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:HähAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
Kyllä tarvis maate mennä, mut jos nyt hetken tässä vielä viivähdän... *on muka lähdössä nukkumaan että saisi huomiota enemmän* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ihan oikeestiko maate?
Arvasin et sulla oli koira haudattuna tähän Ja iso koira olikiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kyllä tarvis maate mennä, mut jos nyt hetken tässä vielä viivähdän... *on muka lähdössä nukkumaan että saisi huomiota enemmän* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä oon ollu Jaffe pari päivää ja siinä menee voimat...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:HähAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
Ihan oikeestiko maate?
Sellainen pyylevä tanskandoggi...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvasin et sulla oli koira haudattuna tähän Ja iso koira oliki
Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall: Oli turhan kiire lähtö aamulla mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
No vähintäänkiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sellainen pyylevä tanskandoggi...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvasin et sulla oli koira haudattuna tähän Ja iso koira oliki
Kuulostaa kivalta paikalta...onkohan täällä sellaista?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Varasin muuten kirppispöydän taas...pitäs alkaa noita vaatteita järkkäilee ja leluja yms..HUOH...lastentarvikekirppikselle siis... =)
Kukahan se aina onAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall: Oli turhan kiire lähtö aamulla mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuista Poika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...
Me kun ollaan pari tuntia mummolassa, alkaa jo näyttää kotoisalta... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall: Oli turhan kiire lähtö aamulla mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuista Poika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...