Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
Minusta sielläki on nykysin jotenki niin hiljasta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
se on varmaan sitten joku tipattoman tammikuun seuraus![]()
vietetäänkö netitön helmikuu :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Oon, mutta kurkin välillä tuota fb:tä :ashamed:
se on varmaan sitten joku tipattoman tammikuun seuraus![]()
vietetäänkö netitön helmikuu :kieh:
Öööö....jo...EI:saint:
Pitää muutamat laskut saaha maksettua
*seliseli*
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Sori kamut. Nukkumaan! =) :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä oon ollu Jaffe pari päivää ja siinä menee voimat...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Huusholli kyllä näyttää paremmalta huomattavasti...mut ennenkuin saan kaiken toimivaksi on vielä vähän pinnisteltävää... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:ai kuskannu lapsiavai mitä ihmettä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:![]()
![]()
Ihan oikeestiko maate?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
![]()
![]()
Ihan oikeestiko maate?![]()
Kyllä tarvis maate mennä, mut jos nyt hetken tässä vielä viivähdän... *on muka lähdössä nukkumaan että saisi huomiota enemmän* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvasin et sulla oli koira haudattuna tähänJa iso koira oliki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall:Oli turhan kiire lähtö aamulla
mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvasin et sulla oli koira haudattuna tähänJa iso koira oliki
![]()
Sellainen pyylevä tanskandoggi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Varasin muuten kirppispöydän taas...pitäs alkaa noita vaatteita järkkäilee ja leluja yms..HUOH...lastentarvikekirppikselle siis... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall:Oli turhan kiire lähtö aamulla
Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodin![]()
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuistaPoika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall:Oli turhan kiire lähtö aamulla
Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodin![]()
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuistaPoika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...