***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Onnea lumiannan neidille :flower: Tää alkaa olee nyt elävien kirjoissa, ei oo nyt kun lämpöä. Eilen huiteli kuume 40 asteessa, selkä ja pää on kyl aivan törkeen kipeet :headwall: :headwall: Synttäreitä ei olla vielä suunniteltu kun niihin on aikaa vielä kuukausi, onneksi :whistle: Meillä lasten synttärit jakautuu onneksi aika tasaisesti ympäri vuoden helmi, kesä ja marraskuulle =) Me voidaan sitten poitsun kanssa pitää yhteiset 20 ja 40 kymppiset kun on kaks viikko vaan välissä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
:p Kotona!

Tänään oli koko Suomessa radion novan mukaan pilvipoutaista :D
Milloin ilta alkaa :wave:
Ihanaa olla kuuluisa! :LOL: :wave:

Tervetuloa Helmeri kotiin! ....jospa tää palstailu tästä nyt kans virkistyis kun meitin Helmeri on kotiutunu... :whistle: =)
:saint: tuntee olonsa tärkeäksi :saint:
 
Takas kotona siis ollaan. Ihanaa olla kotona vaikka mukava reissu olikin =) Mulla itsellä meni särkylääkkeitä koko ajan, vähän epäilen sitä influenssaa, kun on ollut jo pari viikkoa tällainen vähän kipeä olo ja kurkkukipua.

Hauskaa oli, että koskikeskuksessa törmäsin kaveriini, joka asuu hesassa ja ei olla nähty n. viiteen vuoteen. Oli tosi ihana sattuma :heart:

Ja huippua oli, että löydettiin ne vaatteet. Poika oli tosi söpö ne päällä.
Matkat meni älyttömän hienosti, oli tosi yllätys niiden viime aikaisten kiukuttelujen jälkeen. muutenkin poika oli tosi kiltti koko matkan ajan. Vaikka menikin vähän kaupoissa pyörimiseks. Ens kerralla mennään sitten särkänniemeen ja hoplopiin B)
 
Ai niin piti sellaista kysyä tai siis mitä teette/ajattelette kun lapsenne on esim. puistossa leikkimässä ja sitten joku vähän vanhempi vieras lapsi vaikka tönii tai lyö teidän lasta??

Kun musta se on vähän inhottavaa, vaikka varmaan kuuluu tiettyyn ikään. Mutta siis kun jotku äidit ei oikein kiellä lapsiaan tekemästä niin...kyllä mä ainakin kieltäisin omaa poikaani tönimästä muita. Saanko mä sanoa sille lapselle, että ei noin saa tehdä, vai rikonko jotain "etikettiä"?
 
Minä olen NIIN ylpeä noista jääkiekkoilijoistani että :heart: :xmas:
Esikolla 2 peliä, pelit päätty 6-1 ja 3-0...esikko teki yht. 7 maalia :D
Kakkosella 3 peliä, 11-0, 15-0, 1-7...meijän jannu teki yht. 15 maalia :D
 

Yhteistyössä