***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Pääsihän tänne :) Hetkeen ole kirjautumaan päässyt.. :/

Tänään oli kummipojan synttärit ja nyt nukuttaa kovasti, pojunen meni jo, itte taidan mennä pian perässä..

Lähipäivien synttärisankareille onnea :flower: :heart:

ÄÄk, meidänkö pitää jo tää vauvapuoli jättää :'( :heart: :eek:
 
Joo on ollu ongelmia tänne pääsyn kanssa :/ Äsken koitin monta kertaa ja ei millään pääse koko sivulle, sitten kokeilin mitäsnytiltä luetun osotteen mukaan kaksplusperhe niin sillä pääsi, olikohan sitten ihan sattumaa...

Mutta täällä on ahkeroitu huomisia juhlia varten, saas nähdä mitä kakusta tulee :whistle:
 
Kauheeta synttärijärkkäämistä!! |O |O En kestä kun koko ajan joku täyttää vuosia tässä talossa. Pienet ja isot. Mutta kävinpä sentään kampaajalla tänään. Raidat on nyt tukassa ja hiukset lyhentyi muutamalla sentillä. Oli mukavaa istuskella pari tuntia eikä ollut mihinkään kiire. :p
 
Iltaa pitkästä aikaa :wave: Olen ollut laiska ja pyöriny vaan tuolla FB:ssä. En ole ehtinyt teidän juttuja lueskella, niin enpä ole jaksanut itekään kirjoitella. Synttäreitä aika moni järkkäilee, meidän neiti onkin niitä loppupään syntyjiä, eli meillä juhlitaan vasta ens kuun loppupuolella. Ei siis stressiä niistä vielä ;)

Musta tuntuu, että meillä ollaan ihan vaiheessa ruoka- ja maitoasioissa... Neiti ei syö vielä samaa ku me, vaan oon tehny sille vielä omia soseita pakkaseen tai sit syö purkista. Ja maitotuotteista vasta tavallinen viili sopii joten kuten, meillä maito tulee edelleen tissistä :ashamed: Oon vaan ottanu sen asenteen, että edetään omassa tahdissa, enkä stressaa siitä et yksvuotispäivänä/siihen mennessä pitää pottailla, juoda maitoa purkista kera kinkkukiusauksen tms. "oikean" ruuan ja sanoa hei hei tissille ;) Meillä vauvaillaan siis vähän kauemmin, mut eiköhän tuosta ihan ihminen kasva :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Iltaa pitkästä aikaa :wave: Olen ollut laiska ja pyöriny vaan tuolla FB:ssä. En ole ehtinyt teidän juttuja lueskella, niin enpä ole jaksanut itekään kirjoitella. Synttäreitä aika moni järkkäilee, meidän neiti onkin niitä loppupään syntyjiä, eli meillä juhlitaan vasta ens kuun loppupuolella. Ei siis stressiä niistä vielä ;)

Musta tuntuu, että meillä ollaan ihan vaiheessa ruoka- ja maitoasioissa... Neiti ei syö vielä samaa ku me, vaan oon tehny sille vielä omia soseita pakkaseen tai sit syö purkista. Ja maitotuotteista vasta tavallinen viili sopii joten kuten, meillä maito tulee edelleen tissistä :ashamed: Oon vaan ottanu sen asenteen, että edetään omassa tahdissa, enkä stressaa siitä et yksvuotispäivänä/siihen mennessä pitää pottailla, juoda maitoa purkista kera kinkkukiusauksen tms. "oikean" ruuan ja sanoa hei hei tissille ;) Meillä vauvaillaan siis vähän kauemmin, mut eiköhän tuosta ihan ihminen kasva :LOL:

Miellä on tuon likan synttärit huomenna ja sitten 3vkon päästä pojan. Ja 10 pvä sitten oli mun syntskät. Joopa joo, kakkua vaan napaan.

Olen samoilla linjoilla tuon syömisen kanssa. Meillä tulee maito edelleen tissistä myös ja ruoka on ihan muuta kuin meidän muiden kanssa samaa. Välillä sitäkin mutta ilman suolaa. Hapanmaitotuotteita maistellaan mutta vain vähän päivässä. Potalla tuo tosin käy ja päivisin on kuivakin jos vaan potalle vie, tuntuis pidättävän että pääsee potalle. Musta tuo imetys ei ole vauvailua vaan ihan vaan juomista. En koe että poika ois yhtään sen vauvamaisempi kuin joku toinen muksu vaikka saakin maitonsa rinnasta. Iso poika on ja fanittaa äitiä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
:p
Teillä on ihan selkeästi ikävä mua :LOL: kun olette niin hiljaisia :whistle:
*istuu apaattisena läppärin ääressä* :xmas: JOO. :D :wave:
Mies kysyi äsken, että onko ollu pahoja vieroitusoireita...


Nuo toiset katsoo jotain intohimon tuulia :x

Mä muuten löysin tänään kuvausvaatteet treen nanoukista. paitapusero ja ruskeat sammarit. Aina ihanat. tai mun kaverit löysi kun mä haahuilin ;) Oli vielä -40% :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Musta tuntuu, että meillä ollaan ihan vaiheessa ruoka- ja maitoasioissa... Neiti ei syö vielä samaa ku me, vaan oon tehny sille vielä omia soseita pakkaseen tai sit syö purkista. Ja maitotuotteista vasta tavallinen viili sopii joten kuten, meillä maito tulee edelleen tissistä :ashamed: Oon vaan ottanu sen asenteen, että edetään omassa tahdissa, enkä stressaa siitä et yksvuotispäivänä/siihen mennessä pitää pottailla, juoda maitoa purkista kera kinkkukiusauksen tms. "oikean" ruuan ja sanoa hei hei tissille ;) Meillä vauvaillaan siis vähän kauemmin, mut eiköhän tuosta ihan ihminen kasva :LOL:

Olen samoilla linjoilla tuon syömisen kanssa. Meillä tulee maito edelleen tissistä myös ja ruoka on ihan muuta kuin meidän muiden kanssa samaa. Välillä sitäkin mutta ilman suolaa. Hapanmaitotuotteita maistellaan mutta vain vähän päivässä. Potalla tuo tosin käy ja päivisin on kuivakin jos vaan potalle vie, tuntuis pidättävän että pääsee potalle. Musta tuo imetys ei ole vauvailua vaan ihan vaan juomista. En koe että poika ois yhtään sen vauvamaisempi kuin joku toinen muksu vaikka saakin maitonsa rinnasta. Iso poika on ja fanittaa äitiä. :heart:
Mä kans imetän vielä kolme kertaa päivässä, mut tarkoitus siis on lopetella pikkuhiljaa. Toisaalta tuntuu tosi haikealta, en haluais varsinkaan iltaimetyksestä luopua, mutta toisaalta huomaan itsessäni jo pienoista "kisaväsymystä" ja tuntuu ihan mukavallekin kun ei ole niin kiinni pojassa enää. Siis meillä kun ei ole koko aikana pullosta juotu mitään, ei edes kokeiltu kuin pari kertaa ja kun ei herralle kelvannut, niin asia selvä. Eli poika aina joko mukana tai sitten en voinut olla pois kotoa kuin hetken (siis silloin kun poika oli pienempi).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Hienoa Helmeri ! Mun tarttis maanantaina tilata kans tuo 1v valokuvaus...ja alkaa samaan vaatejahtiin. Koska sä muute kotiudut? Kunhan muuten vaan kyselen... *ikäääävä* :D :wave: .
Oli kyllä helpotus kun löydettiin vaatteet, huh =)
Koskas teillä onkaan se kuvaus? =) Se vasta on hikistä puuhaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Hienoa Helmeri ! Mun tarttis maanantaina tilata kans tuo 1v valokuvaus...ja alkaa samaan vaatejahtiin. Koska sä muute kotiudut? Kunhan muuten vaan kyselen... *ikäääävä* :D :wave: .
Oli kyllä helpotus kun löydettiin vaatteet, huh =)
Koskas teillä onkaan se kuvaus? =) Se vasta on hikistä puuhaa... :D
21.2 ja odotan sitä kauhulla :eek: :eek: mitenhän tuo adhd pysyy paikalla |O
Se on muuten saanu kolme kuhmua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Helmis, joko kuvaamon ootta päättäneet?
Mie eilen varasin ajan helmikuun lopulle, ja vaatemetsästyksen voi pikkuhiljaa alottaa :p
Keräsen kuvaamosta
Me myös :p
Ja täälläkin mietitään mitenhän tuo paikallaan pysyy :LOL: Onneksi ei vielä ole jalkoja ottanu alle mutta onhan tässä kuukausi aikaa sekin taito oppia :LOL:
 

Yhteistyössä