Sähän alotat illan tänään aikasinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *pikainen käynti*
Sori, mä vaan jaksan tätä jauhaa :ashamed: mut oli ihan pakko
Sähän alotat illan tänään aikasinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *pikainen käynti*
Millasen broiskupiirakan tekasit?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt on broileripiirakka, kinkku- ja peperonikierteet ja mokkapalat tehty. Jääkaapissa on eilisestä asti ollu juustokakku hyytymässä ja vielä pitäis se autokakkupohja tehdä.. Ja vähä mietityttää että riittääkö noi huomiseks :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Sähän alotat illan tänään aikasinAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas: *pikainen käynti*
Sori, mä vaan jaksan tätä jauhaa :ashamed: mut oli ihan pakko
:heart: Siitä se lähtee...ja sitten kymmenen vuoden päästä tapellaan kumpi saa tällä kertaa istua etupenkillä kun autolla lähdetään!Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pikkasen repes tänää neuvolassa ton jätkän kanssa kun vauvan sydänääniä kuunneltiin niin jätkä alko tanssimaan sen beatin tahdissa Niillä kahdella on connection nyt :heart: B)
En tiedä, mikä tää nyt taas on. Marraskuun alussa meillä oli karmiva oksutauti, joka kävi läpi koko perheen ja tarttu tosi ärhäkästi. Nyt ollaan oireiltu vaan minä ja esikoinen. Kuulin kyllä, että toi noro antaa immuniteetin vaan noin kuukaudeks, joten en tiedä, onko tää taas samaa pöpöä. :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Muorilta piti vielä kysäistä, että oliko teilläkin norovirus? Inha tauti. :kieh:
Ihana :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Pikkasen repes tänää neuvolassa ton jätkän kanssa kun vauvan sydänääniä kuunneltiin niin jätkä alko tanssimaan sen beatin tahdissa Niillä kahdella on connection nyt :heart: B)