Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Onks tää joku uus vihellyskonsertto?? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
On jutut vähä vähis ni ajattelin tulla kaveriks muikistelemaan suutaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:On jutut vähä vähis ni ajattelin tulla kaveriks muikistelemaan suutaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:
*ei mikään synnynnäinen juhlienjärjestäjä :xmas: *
Aikaa ois, mut Jaffe mä oon ihan poikki. Tein tänään kuten neuvoit tuon huusholleeraamisen, joten takki on ihan tyhjä... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt olis sulla hyvää aikaa liitty FB:n :wave: :wave:
Joo...mut teillä onkin tuo lähtötilannekin vähän eri kuin meillä... Meillä on kuin suossa kävelis... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:
Hyvin nuo tuntuivat kyllä viihtyvän keskenään, koko joukko. =) :heart: Taitaa olla nuo meidän esikoiset samanlaisia tuli pepun alla -viipottajia. Tyttö taisi väsyttää itsensä siellä Piipoossa juoksennellessaan, väsyneenä tuolla heittää aina tavallista enemmän uhman ja riehumisen puolelle. Mutta mitäs siitä, kun hauskaa oli. Tiedänpähän seuraavan kerran että ei kannata yrittää poiketa ostoksilla leikkireissun jälkeen enää.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Vai tuli Hissukan typylle uhmiskiukkua eilen :/ Oisit pistäny sen meijän mukaan että oisitte saanu shoppailla rauhassa Meijän jätkä tais rakastua siihen ihan täysin :heart: Sanoinki illalla miehelle että tais jätkää kiinnostaa vähä vanhemmat tytöt
Tutulta kuulostaa... :snotty: Täytyisi ottaa ryhtiliike ja tehdä oikein suursiivous. :kieh: Mistäs siihen löytyisi tekijä? Eilen juuri totesin siivotessani miehelle, että meillä on nykyisin siivouksen jälkeen suunnilleen samannäköistä kuin aikaisemmin ennen siivousta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Joo...mut teillä onkin tuo lähtötilannekin vähän eri kuin meillä... Meillä on kuin suossa kävelis... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:
Mäkin eilen päätin, etten tuu koneelle ennen kuin on pyykit viikattu kaappiin, tiskikone tyhjennetty ja täytetty ja paikat imuroitu. Ja kun siihen lisää ton vie mennessäs, tuo tullessas - mulla kun toi ympäri kämppää ravaaminen ja vieminen ja tuominen ei ihan heti lopu, kun alan viedä yhtä esinettä paikalleen....Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aikaa ois, mut Jaffe mä oon ihan poikki. Tein tänään kuten neuvoit tuon huusholleeraamisen, joten takki on ihan tyhjä... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Nyt olis sulla hyvää aikaa liitty FB:n :wave: :wave:
Siirryttäänkö maanantaina täältä puis??? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:On muuten ekat helmivauvat -09 muuttaneet tänne puolelle :wave:
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Silmissä kiilsi vaan Jaffen siisti talo, jossa ei oo tiski- tai pyykkivuoria.
Niin, ja sitte kun vihdoin ehdin pariks minsaks koneelle, niin Jaffe kertoo, että pöydällä lojuu silittämättömiä vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Silmissä kiilsi vaan Jaffen siisti talo, jossa ei oo tiski- tai pyykkivuoria.
Niin, ja sitte kun vihdoin ehdin pariks minsaks koneelle, niin Jaffe kertoo, että pöydällä lojuu silittämättömiä vaatteita.
Eikös myö silleesti sovittu, vaikkei kaikki vielä sitä 1veetä ookkaan täyttäny... =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Siirryttäänkö maanantaina täältä puis??? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:On muuten ekat helmivauvat -09 muuttaneet tänne puolelle :wave: