***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:whistle: :whistle:
:whistle: :whistle: :whistle:

Onks tää joku uus vihellyskonsertto?? :whistle: :wave: :LOL:
On jutut vähä vähis ni ajattelin tulla kaveriks muikistelemaan suuta :D
:LOL:
Joo on kumman hiljasta porukkaa juu....no itekin kyl seikkailen muualla..

Nyt olis sulla hyvää aikaa liitty FB:n :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:

*ei mikään synnynnäinen juhlienjärjestäjä :xmas: *
Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:

*ei mikään synnynnäinen juhlienjärjestäjä :xmas: *
Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint: :LOL:
Joo...mut teillä onkin tuo lähtötilannekin vähän eri kuin meillä... Meillä on kuin suossa kävelis... |O
 
Anno mä kans katoin noita autovuokia mut ne näyttää niin kauheen pieniltä... Toi suklaakuorute kuulostaa kyl kans kivalle, sen verran itsepäinen kuitenkin olen että taidan kuitenkin tehdä ton mokkapalakuorutteen kun se varmasti onnistuu :whistle: Mut pidän ton kyllä mielessä =) Mä en kans tykkää marsipaanista mut kun tehdään vaan toi pienempi auto tohon päälle ni saa kelvata, jos se iso ois tehty niin sit päälyste ois ollu se kerma-rahka :p

Mut nyt lähen jatkamaan siivousta, se tosiaan on pakko tehdä ennen juhlia...

Ja jes, aamun eka!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Vai tuli Hissukan typylle uhmiskiukkua eilen :/ Oisit pistäny sen meijän mukaan että oisitte saanu shoppailla rauhassa :D Meijän jätkä tais rakastua siihen ihan täysin :heart: Sanoinki illalla miehelle että tais jätkää kiinnostaa vähä vanhemmat tytöt :D
:D Hyvin nuo tuntuivat kyllä viihtyvän keskenään, koko joukko. =) :heart: Taitaa olla nuo meidän esikoiset samanlaisia tuli pepun alla -viipottajia. :D Tyttö taisi väsyttää itsensä siellä Piipoossa juoksennellessaan, väsyneenä tuolla heittää aina tavallista enemmän uhman ja riehumisen puolelle. Mutta mitäs siitä, kun hauskaa oli. :D Tiedänpähän seuraavan kerran että ei kannata yrittää poiketa ostoksilla leikkireissun jälkeen enää. :whistle:

Hyvältä kuulostaa teidän tarjoilut. :p Toivottavasti vaavi antaa teille nyt vielä juhlarauhan viikonlopun yli. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kiva siivota synttereille ja sit vieraat tulee tornaadon lailla...ja taas äippä siivoo.... :headwall:

*ei mikään synnynnäinen juhlienjärjestäjä :xmas: *
Mie oon joo aina ihmetelly, et miks pitää siivoo ENNEN juhlia...kun joka tapauksessa niiden jälkeen pitää :saint: :LOL:
Joo...mut teillä onkin tuo lähtötilannekin vähän eri kuin meillä... Meillä on kuin suossa kävelis... |O
Tutulta kuulostaa... :snotty: Täytyisi ottaa ryhtiliike ja tehdä oikein suursiivous. :kieh: Mistäs siihen löytyisi tekijä? :eek: Eilen juuri totesin siivotessani miehelle, että meillä on nykyisin siivouksen jälkeen suunnilleen samannäköistä kuin aikaisemmin ennen siivousta. :kieh:
 
Mä täällä taas pähkäilen tätä tavalliseen ruokaan siirtymistä. Miten mä voinkin kokea sen nyt niin hankalaks? :headwall: Tuntuu siltä, et meillä menee koko perheen ruokavalio uusiks, ku jotenkin noista mein normiruuista ei saa pikkumiehen ruokaa tekemälläkään :ashamed: Käytämme aika monessa ruuassa liha-,kasvis- tai kanaliemikuutioita, enkä oikein mielelläni niitä antais noin pienelle vielä. Samoin muutenkin on aika maustettuja mein ruuat. Oon nyt tehnyt joitakin ruokia ihan poikaa ajatellen, mut jotenkin tuntuu silti hankalalta. Kertokaapas nyt, et mitä teillä syödään? Ja teettekö ruuan kaks kertaa päivässä, siis onko joka aterialla eri ruokaa vai annatteko samaa kaks kertaa tai esim. seuraavana päivänä sitä, mitä on edellisenä päivänä jäänyt? Olipas sekavaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt olis sulla hyvää aikaa liitty FB:n :wave: :wave:
Aikaa ois, mut Jaffe mä oon ihan poikki. Tein tänään kuten neuvoit tuon huusholleeraamisen, joten takki on ihan tyhjä... :LOL: :wave:
Mäkin eilen päätin, etten tuu koneelle ennen kuin on pyykit viikattu kaappiin, tiskikone tyhjennetty ja täytetty ja paikat imuroitu. Ja kun siihen lisää ton vie mennessäs, tuo tullessas - mulla kun toi ympäri kämppää ravaaminen ja vieminen ja tuominen ei ihan heti lopu, kun alan viedä yhtä esinettä paikalleen.... :whistle:

Silmissä kiilsi vaan Jaffen siisti talo, jossa ei oo tiski- tai pyykkivuoria.

Niin, ja sitte kun vihdoin ehdin pariks minsaks koneelle, niin Jaffe kertoo, että pöydällä lojuu silittämättömiä vaatteita. :LOL:
 
Heips täältäkin!

Onnittelut kaikille synttärisankareille ja myöhästyneet onnentoivotukset myös jo aiemmin täyttäneille!

Ensi viikonloppuna juhlitaan vasta meillä, joten ens viikolla oisi sitten siivousta ja leivoskelua tiedossa. Tiistainahan tuo jo täyttää, mutta kunnon juhlat on vasta viikonloppuna. Tiistaina on myös neuvola ja olen lähes varma, että rokotteesta meille tulee kuitenkin oireilua, joten parempi pelata varman päälle :).
Ensimmäinen kuume iski edellisyönä tytölle myöskin ja nenä vuotaa, mutta tänään ei ole ainakaan vielä noussut kuumetta, joten peukut pystyssä, josko olisi noin vähällä selvitty.
Hampaita on myös tehty, nyt löytyy jo "ruhtinaalliset" neljä ja lisää on kiukun määrästä päätellen tulossa :D.

Valokuvauksenkin siirsin tuon sairastumisen takia, joten se olisi edessä sitten vasta juhlien jälkeen.

Annon poitsun meno kuulostaa kyllä hauskalta :D , vipinää ja vilskettä tuntuu riittävän :LOL: :heart:

Meilläkin uskaltaudutaan jo aika paljon kävellen liikkumaan, ihana seurata kun painelee kädet viuhtoen menemään...tosin vauhti ei vielä päätä huimaa :D :heart: .

Ruuista joku kyseli...meillä syödään osittain jo samaa ruokaa, riippuen vähän mitä on tarjolla. Kyllä mä olen silti laittanut esim. keittoihin liemikuution, vaikka tyttökin niitä syö. Suolaa ihan suolana en ole sitten mihinkään lisännyt enää erikseen. Tuntuu niin hankalalta muuten tuo ruuanlaitto, kun en mä ainakaan saa sitten ite syötyä, jos ei "maistu miltään". Joka päivä ei kyllä silti syö samaa kuin me. Kerran päivässä teen muutenkin vain ruokaa, kun mies syö aamupäivällä töissä ja ite en jaksa kahta kertaa syödä/tehdä. Tyttö syö siten joko eilisiä tai pakkasesta tai purkista. Pakkasta taitaa tällä hetkellä löytyä vielä jotain sosetta ja sitten jauheliha-kasviskiusausta ja kasvissosekeittoa.
Eli vähän sellanen siirtymävaihe on menoillaan. Maidon suhteen ollaan kuitenkin jo siirrytty kokonaan tavalliseen maitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Silmissä kiilsi vaan Jaffen siisti talo, jossa ei oo tiski- tai pyykkivuoria.

Niin, ja sitte kun vihdoin ehdin pariks minsaks koneelle, niin Jaffe kertoo, että pöydällä lojuu silittämättömiä vaatteita. :LOL:
:LOL: :LOL:
Nyt tuolla lojuu 2 narullista mitä pitäs korjaa kaappiin...mut oon niin poikki, et ei ne sieltä minneen karkaa vaikka laittasin vasta huomen illalla :p :D Huomenna oon kuitenki koko päivän pois, ni ei ne minua häiritte :whistle: Tai jos ukko olis ne korjannu =)
 

Yhteistyössä