***Helmet 2008*** vko 5, osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall: :LOL: Oli turhan kiire lähtö aamulla :whistle: mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodin :eek:
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuista :LOL: Poika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...
:LOL: Kukahan se aina on :whistle: :D :LOL:
Myö oltiin n. 9h veke :LOL:
siis mä en käsitä, kun aina siivoan ennen kuin lähdetään ja minuutti sen jälkeen kun ollaan tultu takas niin tosiaan se maanjäristys iski taas

Varasin muuten kirppispöydän taas...pitäs alkaa noita vaatteita järkkäilee ja leluja yms..HUOH...lastentarvikekirppikselle siis... =)
Kuulostaa kivalta paikalta...onkohan täällä sellaista?
Sen jälkeen ku toi tuli tänne, ni en oo tavallisella kirppiksellä käyny =) Ja monasti oon myyny ja hyvin on tavara menny....mutta mulla on aina hinnatkii ollu suunilleen "ole hyvä ja ota" :D :LOL: Pääsee kätsysti eroon ;)

Vinja se kakku oli yllättävän iso :eek: Meil oli tarkotus tehdä lauantaille ja sunnuntaille eri kakut mutta mentiinki sitte samalla kakulla koko viikonloppu ja vieläkin sitä on jälellä. Siihen tuli 6:n munan pohja.

Juhlat oli kyllä onnistuneet :heart: Pikkusen poikaa kyllä ahdisti kun oli porukkaa ihan kamalasti :D Välillä karkas omaan huoneeseen leikkimään itekseen :D Vieläkään ei tykätä paketeista, saati sitten naruista. Tulee kyllä kattomaan mitä paketista tulee kun joku muu sen avaa :D Me saatiin ihan kamalasti leluja :eek:

*Plaston mopo
*Brion formula
*Brion muurahainen ja muna
*Brion paloauto
*Juna
*Puinen junanrata (koko setti :eek: )
*Perässävedettävä veturi
*Puinen palikkaloota
*Käsinukke
*Erilaisia kirjoja
*Duploja
*Vaatteita

Mitäköhän ite keksis tolle jätkälle kun ne synttärit oikeesti on :eek:

Varasin muuten kirppispöydän taas...pitäs alkaa noita vaatteita järkkäilee ja leluja yms..HUOH...lastentarvikekirppikselle siis... =)
Sen jälkeen ku toi tuli tänne, ni en oo tavallisella kirppiksellä käyny =) Ja monasti oon myyny ja hyvin on tavara menny....mutta mulla on aina hinnatkii ollu suunilleen "ole hyvä ja ota" :D :LOL: Pääsee kätsysti eroon ;)
mutta jäät kuitenkin omilles?

Täällä on ku maanjäristys käyny vaikkei olla taas tänäänkää oltu kotona ollenkaa :headwall: :headwall: :LOL: Oli turhan kiire lähtö aamulla :whistle: mie vielä naamaani maalasin ku muut istu autossa :saint:
Kuule, me oltiin 4 päivää pois ja joku oli sotkenu meidän kodin :eek:
Tosin kaverinikin totes kun kyläiltiin, että hänellä ei ookaan ikinä ollu näin sotkuista :LOL: Poika mm.levitteli lelut ja repi lehtiä...
:LOL: Kukahan se aina on :whistle: :D :LOL:
Myö oltiin n. 9h veke :LOL:
siis mä en käsitä, kun aina siivoan ennen kuin lähdetään ja minuutti sen jälkeen kun ollaan tultu takas niin tosiaan se maanjäristys iski taas
Meillä se on selkeesti se, kun se lähtö on aina yhtä hel..... :headwall: :headwall: :LOL:
Oikeesti siis...hiki virtaa ja kaikki menee aina siinä kiireessä pieleen ja AINA ollaan vähintää 10min myöhässä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Vinja se kakku oli yllättävän iso :eek: Meil oli tarkotus tehdä lauantaille ja sunnuntaille eri kakut mutta mentiinki sitte samalla kakulla koko viikonloppu ja vieläkin sitä on jälellä. Siihen tuli 6:n munan pohja.

Juhlat oli kyllä onnistuneet :heart: Pikkusen poikaa kyllä ahdisti kun oli porukkaa ihan kamalasti :D Välillä karkas omaan huoneeseen leikkimään itekseen :D Vieläkään ei tykätä paketeista, saati sitten naruista. Tulee kyllä kattomaan mitä paketista tulee kun joku muu sen avaa :D Me saatiin ihan kamalasti leluja :eek:

*Plaston mopo
*Brion formula
*Brion muurahainen ja muna
*Brion paloauto
*Juna
*Puinen junanrata (koko setti :eek: )
*Perässävedettävä veturi
*Puinen palikkaloota
*Käsinukke
*Erilaisia kirjoja
*Duploja
*Vaatteita

Mitäköhän ite keksis tolle jätkälle kun ne synttärit oikeesti on :eek:
Kivoja lahjoja :flower:

Anno Kymmenen vuoden päästä leluja onkin kertynyt tuolla menolla ihan mukavasti :D . Olipa meinaan aikamoinen lista. Hienoja leluja kuitenkin! :flower: =)

*muoks. tuli mieleeni että lelulaatikko olis varmaan pop =) ja voishan se olla sellainen personoitu eli nimikoitu tai muuten tehty mittatilaustyönä...joka sit jää muistoksi forever... :heart:

No viimeks tuli n. 180e käteen =)

No viimeks tuli n. 180e käteen =)
:flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Joo mua kauhistuttaa tää tavaramäärä mitä nyt on jo vuodessa kertyny :eek: Ja hei jatkossa meillä on kahen lapsen synttärit samalla kertaa :whistle: :kieh: Mutta kivoja lahjoja poika kyllä sai :heart:
Meillä on 2 kertaa vuodessa 2 synttärit kerralla :LOL: :headwall:
No, onneks alkaa jo isommilla painottua muuhunki kun leluihin tms :p

Ai niin siis mun piti vaan kertoa, että poika hoki koko illan, että äitiäitiäitiäiti...siis ihan selvästi sanoi äiti, mutta ei siis näköjään tajua mitä se tarkoittaa :'(

siis olihan tää mullistava uutinen :LOL:

Ai niin siis mun piti vaan kertoa, että poika hoki koko illan, että äitiäitiäitiäiti...siis ihan selvästi sanoin äiti, mutta ei siis näköjään tajua mitä se tarkoittaa :'(
Odota vuosi ni jo tajuaa... *sinkoilee kaiket päivät äitiäitiäiti pyyntöjen perässä* =)

:heart: Hienoa että sanoja alkaa tulemaan...meillä ei vielä mitään.

Tänään tosin otti nenäliinan sohvalta ja pyyhki mun suuta. Ajatteli että näin se äitikin pyyhkii minun suutani syömisen jälkeen... :heart:

Yhteistyössä