Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmikuussa oli vähän huono mennä ulkona....sillon ennen vanhaan ku oli luntakii :saint:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Meillä tuolla odottelee ihana retrokas miehen vanha liikennematto. namskis.![]()
Mahtavaa!!!! :flower: =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä EN pessy hiuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Helmikuussa oli vähän huono mennä ulkona....sillon ennen vanhaan ku oli luntakii :saint:![]()
![]()
Agrimarketissa näin tuollaisen poljettavan traktorin, jossa oli edessä lumiaura... Jäin hetkeksi sitä tuijottamaan ku mietin että aikamoiset treenatut jalkalihakset sais tuon kanssa kyllä olla... Yhdessä polkutraktorissa oli lumiketjutkin...:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:15-25e....luulisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:15-25e....luulisin![]()
...tää kiertää seuraavan kauppareissun leluhyllyn kautta... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää koittaa saada ahteria siirrettyä parimetriä takaoikeelle ja kellahdettuu sänkyyn.... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää koittaa saada ahteria siirrettyä parimetriä takaoikeelle ja kellahdettuu sänkyyn.... :wave:
samaa suunnittelen..
mulla on taas nälkä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Se on tosiaan hieno. On ollut alunperin miehen isoveljellä ja siinä on kaikkia kivoja paikkoja (kyltit ja paikat piirrettynä), kuten bensa-asema, pankki, posti, hotelli...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on kyl neidin lelukorissa ihan tavispikkuautojakii...en mie oo ees miettiny et niistä jotaan irtois....kyllä se sit mulle tois jos niin kävis...juuh :kieh:![]()
Varastaa pojilta autot mitkä on pitkin lattioita ja tuo omaan koriinsa :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Äkkiä nukkumaan, ni ei tarvi syyä:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on kyl neidin lelukorissa ihan tavispikkuautojakii...en mie oo ees miettiny et niistä jotaan irtois....kyllä se sit mulle tois jos niin kävis...juuh :kieh:![]()
Varastaa pojilta autot mitkä on pitkin lattioita ja tuo omaan koriinsa :xmas:![]()
Samma här, veikan autot ja lelut ylipäätänsä on ihan parhaita neidin mielestä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:ja järjestää ne kaikki 100 pikkuautoo riviin parkkitalon katolle, oli muutes tarkkaa hommaa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Se agrimarketin tais olla se mikä meillä on :ashamed:
siis eihän tuo nappula pysty sillä polkeen kun joskus parin vuoden päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tää koittaa saada ahteria siirrettyä parimetriä takaoikeelle ja kellahdettuu sänkyyn.... :wave:
samaa suunnittelen..
mulla on taas nälkä |O
Äkkiä nukkumaan, ni ei tarvi syyä:wave: