Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::xmas:
Sinäkin brutukseni :wave:
No mitä julius?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluisin lattialle sellaisen liikennematon, mutta mistä niitä saa...
*oon aina halunnut sellaisen*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Jos pitäis suihkuttoman tammikuun :snotty:
Ei kannatusta täältä:wave:
No, mutta enhän mä sinne asti haisis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Pienillä miehillä ei oo koskaan liikaa AUTOJA:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluisin lattialle sellaisen liikennematon, mutta mistä niitä saa...
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen::xmas:
No mitä julius?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Eikö sitä sanota että olis hyvä joskus pitää taukoa, ettei pese tukkaansa. Ei vissiin pitäisi sitten rasvoittua niin helposti, ku on rasvalettinä jonkun ajan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluisin lattialle sellaisen liikennematon, mutta mistä niitä saa...
Ikeassa on sellainen minkä mä AION ostaa kun poika saa oman huoneen, toivottavasti 3kk päästä
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluisin lattialle sellaisen liikennematon, mutta mistä niitä saa...
Ikeassa on sellainen minkä mä AION ostaa kun poika saa oman huoneen, toivottavasti 3kk päästä
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Kylläpä vaan voi, ainakin tuolla meidän kolmevuotiaalla...:kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Jotain plaston autoista ei ainakaan, siis eihän ne kyllä mitään PIKKUSII oo mut meillä oli ainakin silloin pojulle kova sana sellainen plaston traktori peräkärry tsydeemi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Eikö sitä sanota että olis hyvä joskus pitää taukoa, ettei pese tukkaansa. Ei vissiin pitäisi sitten rasvoittua niin helposti, ku on rasvalettinä jonkun ajan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Jotain plaston autoista ei ainakaan, siis eihän ne kyllä mitään PIKKUSII oo mut meillä oli ainakin silloin pojulle kova sana sellainen plaston traktori peräkärry tsydeemi![]()
Koko? Mäyräkoiran kokoinen vai metsähiiren? =)
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Jotain plaston autoista ei ainakaan, siis eihän ne kyllä mitään PIKKUSII oo mut meillä oli ainakin silloin pojulle kova sana sellainen plaston traktori peräkärry tsydeemi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
No mutta kokeile ihmeessä ja kerro sitten meille :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Kylläpä vaan voi, ainakin tuolla meidän kolmevuotiaalla...:kieh:
![]()
Myös pojan itsensä mielestä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä haluisin lattialle sellaisen liikennematon, mutta mistä niitä saa...
3kk:n?? Ootteks muuttamassa?? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Jotain plaston autoista ei ainakaan, siis eihän ne kyllä mitään PIKKUSII oo mut meillä oli ainakin silloin pojulle kova sana sellainen plaston traktori peräkärry tsydeemi![]()
Totas varmaan lähempänä mäykkyy, siis koiraa ei päkkii![]()