Eihä ny vielAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Eiks tänää oo sunnuntai ja vois laittaa jo vko nelosen
Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Ah soo....hyvä kun huomautitAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Nyt mie repesin Mää nään vaan kädettömän Jahven hosumassa legojesa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mie repesin Mää nään vaan kädettömän Jahven hosumassa legojesa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Ei sentää muuta tapahtunu ku piti pissille äkkiä kipittää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mie repesin Mää nään vaan kädettömän Jahven hosumassa legojesa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Kumpi tuli? :saint:
Nääh...mie jo innostuin, et saatiin eka palstavauvaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei sentää muuta tapahtunu ku piti pissille äkkiä kipittää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Nyt mie repesin Mää nään vaan kädettömän Jahven hosumassa legojesa kanssaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Eiks sul kaksi niitä roiku olkapäistä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:PP, ku mul ei oo leipälapioo..?? :ashamed:
Kumpi tuli? :saint:
Ei kannatusta täältä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Jos pitäis suihkuttoman tammikuun :snotty:
Sit vois olla hajullinen helmikuu.. :xAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.
Pienillä miehillä ei oo koskaan liikaa AUTOJA :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Mistä autosta ei irtoo pyörät ym. puskurit??? |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pienillä miehillä ei oo koskaan liikaa AUTOJA :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Mua haluttais ostaa sallainen nallepuh-auto, mutta kun meillä on jo se plasto. Poika ei vaan hirveen innoissaan ole siitä, vielä ja se on muuten vieläkin siellä anoppilassaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
Ainaki Plastot on ollu meillä ton ikäsillä viel ihan kestäviä...saa sit kesällä viiä ulos...mahtuu taas sisälle uusia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mistä autosta ei irtoo pyörät ym. puskurit??? |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Pienillä miehillä ei oo koskaan liikaa AUTOJA :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)
No, mutta enhän mä sinne asti haisisAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei kannatusta täältä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä kans just huomasin etten oo edes suihkussa käyny :/ Tylsää.