***Helmet 2008*** vko 3 osa 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Helmikuussa oli vähän huono mennä ulkona....sillon ennen vanhaan ku oli luntakii :saint: :laugh: :laugh:

Agrimarketissa näin tuollaisen poljettavan traktorin, jossa oli edessä lumiaura... Jäin hetkeksi sitä tuijottamaan ku mietin että aikamoiset treenatut jalkalihakset sais tuon kanssa kyllä olla... Yhdessä polkutraktorissa oli lumiketjutkin... :D :heart:

Meillä on kyl neidin lelukorissa ihan tavispikkuautojakii...en mie oo ees miettiny et niistä jotaan irtois....kyllä se sit mulle tois jos niin kävis...juuh :kieh: :laugh:
Varastaa pojilta autot mitkä on pitkin lattioita ja tuo omaan koriinsa :xmas: :laugh:

Meillä oli muuten se tanssimatto mukana eilen ja se oli käytössä koko illan :D
Hassua vaan, että kaks innokkainta pelaaja oli miehiä :laugh: Hitto kun ne ei meinannu päästää muita edes tanssimaan :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Helmikuussa oli vähän huono mennä ulkona....sillon ennen vanhaan ku oli luntakii :saint: :laugh: :laugh:

Agrimarketissa näin tuollaisen poljettavan traktorin, jossa oli edessä lumiaura... Jäin hetkeksi sitä tuijottamaan ku mietin että aikamoiset treenatut jalkalihakset sais tuon kanssa kyllä olla... Yhdessä polkutraktorissa oli lumiketjutkin... :D :heart:

Se agrimarketin tais olla se mikä meillä on :ashamed:
siis eihän tuo nappula pysty sillä polkeen kun joskus parin vuoden päästä...

Meillä on kyl neidin lelukorissa ihan tavispikkuautojakii...en mie oo ees miettiny et niistä jotaan irtois....kyllä se sit mulle tois jos niin kävis...juuh :kieh: :laugh:
Varastaa pojilta autot mitkä on pitkin lattioita ja tuo omaan koriinsa :xmas: :laugh:

Samma här, veikan autot ja lelut ylipäätänsä on ihan parhaita neidin mielestä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:

Samma här, veikan autot ja lelut ylipäätänsä on ihan parhaita neidin mielestä. :D

Autoista toi on enempi kiinnostunu ku nukeista :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
ja järjestää ne kaikki 100 pikkuautoo riviin parkkitalon katolle, oli muutes tarkkaa hommaa :headwall:

Meillä asuu myös tällänen pikkuinsinööri... :whistle: On kyllä enempi kuin tarkkaa hommaa autojen laittaminen riviin, on kuin viivottimella vedetty! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Tää koittaa saada ahteria siirrettyä parimetriä takaoikeelle ja kellahdettuu sänkyyn.... :wave:

samaa suunnittelen..
mulla on taas nälkä |O

Äkkiä nukkumaan, ni ei tarvi syyä :p :wave:

sitä mä ajattelin, mutta taas jumissa mitäsnytillä :ashamed:

Yhteistyössä