***Helmet 2008*** vko 3 osa 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meillä on kyl neidin lelukorissa ihan tavispikkuautojakii...en mie oo ees miettiny et niistä jotaan irtois....kyllä se sit mulle tois jos niin kävis...juuh :kieh: :laugh:
Varastaa pojilta autot mitkä on pitkin lattioita ja tuo omaan koriinsa :xmas: :laugh:

Samma här, veikan autot ja lelut ylipäätänsä on ihan parhaita neidin mielestä. :D

Autoista toi on enempi kiinnostunu ku nukeista :laugh: :laugh:

Ei tytyssäkään nuket kyllä herätä niin minkäänlaisia intohimoja :xmas: vähän saattaa vilkasta ja sitten lähti nukke lentoon! :laugh: Nuo pikkuautot ja isoveljen duplot sen sijaan vetää puoleensa kuin magneetti! :D

Ai niin...mulla taitaa olla sammasta kielessä! :headwall: No, onneksi muksuilta on suut putsautuneet...oli niillä sit mitä oli... =)

...kai sitä on itsekin alettava huomenna syömään puolukkaa... :x

H. Y. ! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ai niin...mulla taitaa olla sammasta kielessä! :headwall: No, onneksi muksuilta on suut putsautuneet...oli niillä sit mitä oli... =)

...kai sitä on itsekin alettava huomenna syömään puolukkaa... :x

H. Y. ! :wave:

:wave: :wave:

Kaikille.

Plaston traktori ja peräkärry tuo kuva mikä oli laitettu niin meillä Poju sai just joulupukilta tuon ja se maksoi :whistle: 18,90,- muistaakseni...se on ollu tosi kovassa käytössä ja varsinkin ne renkaat on todella kiva juttu.

kävelee tukia pitkiä pitkiä matkoja jo meitin poitsu...sohva mennään nurkasta nurkkaan. :D

tein eilen netistä vaatelöydön...25 e ja siinä oli esim. tytölle uusi ihana ruskea toppatakki vaalealla karvareunalla hupussa, lassien hyvä haalari ens talvelle, 6 kengät, ja kaiken näköstä vaatetta...yht 3 kassillista tavaraa ja todella hyväkuntoisia. :attn:

PPlle kiitos kutsuvinkistä!

masis en tiiä mikä mul on ollu nyt muutaman päivän mutta tosi pa..a fiilis...jotenkin tuntuu et ukollekaan en osaa mitään sanoa muuta kun räpättää ja se kans mulle töksäyttää takas ja sit mä pahoitan mieleni ja mökötän lisää.. :ashamed: :/ |O
oonhan mä onnellinen kun saatiin aivan mahtavat uutiset Oulussa mutta....ja lapset saa aina onnelliseksi...mutta...vauvakuumettakin potee hän mutta...kaikki on vaan MUTTAA...

meillä on ens kuun 7 päivä häihin meno tuonne jkl:ään ja ollaan sit hotellissa yötä kahestaan. miehellä syndet 8 päivä niin samalla juhlitaan niitä. lapset jää mummujen hoiviin. poju jää ekaa kertaa yökylään ukon vanhemmille...tosin tehään tässä nyt harjoituskerta ennen sitä ...hiukan jännittää. mut ihanaa päästä hiukan rentoontuun kahestaan ukon kans...

jeps, nyt leikkimään...

Jepsu

Mitä ostaa pojalle 1v lahjaksi? Ku ei tiiä... =)

Pienillä miehillä ei oo koskaan liikaa AUTOJA :whistle: :wave:

Mistä autosta ei irtoo pyörät ym. puskurit??? |O

Ainaki Plastot on ollu meillä ton ikäsillä viel ihan kestäviä...saa sit kesällä viiä ulos...mahtuu taas sisälle uusia :saint: :laugh:

Briolla on puuautoja, joita ainakin meille jouluna rantautui ihan kaksin kappalein.

Niin ja musta tuntuu, että pienille miehille ja isoille pojille ei koskaan riitä niillä olevat autot. :laugh:

Olen jokseenki väsyny!! |O
Niih...normaalisti saan siis nukkua ihan ok, mut yksikii yl kun menee pyllylleen, ni... |O |O
Puolilta öin kampesin sänkyyn...just olin nukahtamassa, kun meidän ainoo poika jolla ei oo astmaa diaknosoitu saa mahtavan astmakohtauksen....no joskus 2 aikoissa sitte sain taas unta, heräsin vähä väliä, kun jannu rohis loppu yön sohvalla ja 5.40 soi ukolle kello...meinasin jo sillo noussa, mut väkisin kävin maate, että taas klo 7.00 sain nousta ylös patistaa esikkoo kouluun |O :headwall: :headwall: :headwall:
Oli kyl niin mahtava kohtaus, et jos toinen samanlainen tulee, ni lähtään päivystykseen hengittelee spiraa....jos sais sitte tolle omat lääkkeet... :whistle: No, ei näitä oo kun ehkä 2 kertaa vuodessa, mut silti... :/

No olipas yö Jahvetilla :hug:
Voimia ja iso pannullinen kahvia sulle!

Mekin haettiin sitten taas lääkekuuri korviin... :( :(
Kahdeksalta heräsin soittaan lääkäriin aikaa ja se saatiin jo 8.40. Aika vauhdilla herättelin pojan ja ilman puuroa kävästiin, tossa naapurissa tosin...

Mä vaan mietin sitä, että kun nyt on jo 3. tulehdus, niin taidan neljännestä mennä yksityiselle. Ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. Tämän päiväine lääkäri oli mua nuorempi ja sama kun mulla itsellä neuvolassa. Ja ei aina ole hirveen suurta luottamusta multa saanut :/

Voi vitsi Jaffe, mikä yö teillä. :hug:

Mä en tiedä, uskallanko mainita, mutta meillä on menny jo useampi yö ilman pulloa. Sunnuntaiaamuna annoin kyllä kuudelta pullon, mutta eihän toi edes nukahtanu siihen enää. No seiskalta nousin neidin kanssa aamupalalle. |O :headwall:

Vitsi taas meinaan jumittua tonne mitäs nytille, vaikka päätin, että en mustana lähde sinne harmaitten haukuttavaks. Mä siis luulin, että mulla on kova ja parkkiintunut palstanahka, mutta lauantaina illalla, kun ukkokin oli liesussa, aloin puolustamaan sitä, että jossain perheessä molemmilla voi olla omat rahat ja perheen kulut laitetaan puoliks. Mäin meillä siis tehdään ja nyt kun oon hoitovapaalla, niin mun säästöjä/ perintörahoja kytetään kyllä pitteihin ja liberoihin. Eikä mies palkkaansa laita viimeistä penniä myöten vaippoihin ja remuihin vaan kyllä sillä on ns. omaa rahaakin, jota se käyttää mm.radio-ohjattaviin autoihinsa, joita tuo harrastaa. Niin ja mun saadut ja tulevat perinnöt on kyllä isompia kuin ukon perinnöt. Itse asiassa meidn kesämökki on ukon perintö ja sit se on ostanut meille veneen perintörahoillaan. No anyway, tuolta sataa harmailta sellasta kakkaa niskaan, kuinka oon ukkoni palloteltavissa ja me ei voida rakastaa toisiamme ja lapsiamme, kun kaikki ei oon yhteistä. Ja mies pistää mut laittamaan omat perintöpennini perheen elatukseen samalla kun pihtaa omia rahojaa ja/tai humputtelee niillä. Niin ja joku päätteli, että koska ukolla on harrastuksia, niin kaikki kotiyyöt jää mulle. :ashamed: :headwall: Pahoitin kyllä mieleni ja lopulta poistin kaikki viestini.

Tuntuu, että mitäs nytin yleinen linja on, että mun pitäs vaatia ukkoa laittamaan koko palkkansa vaan ja ainoastaan mun ja lasten kuluihin ja pitää omat rahani visusti tallessa tililläni. :headwall: :headwall: Mä oon siis aina ihmetellyt, mistä sikiää niitä naisia (lapsettomia), jotka soittaa ukkonsa pomolle, että meidän Petterin palkkaa pitää nostaa, kun se ei riitä meidän kuluihin. Kannattaisko vaihtaa ukkoa tai vaatia itelleen parempaa palkkaa. :headwall: :headwall: Kai niitä tuolla mitäs nytillä kasvaa. :headwall:

Tulipa marmatus, ugh, muori on puhunut. :D

http://uutiset.msn.hs.fi/viihde/artikkeli/Kotiäiti%20Nina%20Mikkonen%20Lastentarhojen%20juuret%20ovat%20natsi-Saksassa/1135242843798?ref=msn

Nyt on Mikkonen päässy ihan uutisiin. :laugh: Onpa hieno perheidyllikuva. :headwall: :headwall: :D

Muori, mie harvoin jaksan noihin lähtä mukaan :kieh: Vaikka joskus tekis mieli :xmas: Ei sillä, että omaa tapaamme puolustelisin vaan sillä, et käytäntöjä on yhtä paljon kun on pariskuntia =)
Kyllä mie joskus ihmettelen niitä, joilla on visusti omat rahat (mm appi ja anoppi)...kun taas joku voi ihmetellä meidän tapaa...mutta ei se mulle kuulu kuinka toiset toimii ;) :D
Meillä on siis kaikki tasan tarkkaan yhteistä (omaisuus ja velat) ja kyllä kumpanenki saa käyttää ihan itteensäki sen, mitä tuntuu et on varaa =)
Yks aihe, mistä vois tapella hamaan loppuun asti :whistle:

Mulla meinas lähtee järki |O |O
Neiti on kiukunnu tasan siitä asti, kun aamulla silmänsä aukas |O Paiskasin sen äsken sänkyyn, kun huuti ja huuti jo puolta tuntia, siis huutaa, jos en pidä sylissä ja kävele :headwall: :headwall: :headwall: No joo, en nyt paiskannu sanan varsinaisessa merkityksessä :whistle: Mut laitoin ilman mitään lauluja yms normaaleja juttuja...tais nukahtaa :whistle: :snotty:
Nukkukoon sit 2 unet tänään....

Pilvipouta Kokeile ruokasooda vedellä kurlutella, voipi auttaa :wave:
Meillevauvalle Iso :hug: , mahatauti on niin inhottava tauti, pikaista paranemista teille!!!
Jahvetilla Olikin rankka yö :hug: Meilläkin keskimmäinen poika pienenä joutunu muutaman kerran yöllä lähtee sairaalaan hengittelemään lääkehöyryjä, kun muu ei auttanut.

Helmis Varmaankin jos noin usein tulehdus uusi, niin ei ole kyllä ihan oikeanlainen kuuri ja ei kait niitä antibiootteja ole hyvä jatkuvasti syödä, kyllä se pitäisi lääkärinkin jo selvittää mistä kyse, kun uusii noin. Halaus teillekkin :hug:

Kurjaa taas kun niin moni sairastelee :/ Toivottavasti kevättä kohden kaikki sairastelut helpottaisi!!

Muori Jospa se tuosta nyt lähtee, että yöt nukutaan kokonaan, hieno juttu... saat sinäkin nukkua =)
Niin ja tosiaan tuosta mitäs nyttistä, niin siellä kyllä saa itelleen hyvin usein pahan mielen tai tappelun aikaseksi tai sitten tuntuu, että jotkut eivät siellä halua ymmärtääkkään yhtään mitään, ainoastaan se oma kanta on se ainoa oikea, eikä haluta ajatella, että asialla on monta puolta.

Mä meen jatkamaan miehen kanssa remontti suunnitelmia, kun mies sai pikku-ukkelin nukutettua :wave:

Mulla meinas lähtee järki |O |O
Neiti on kiukunnu tasan siitä asti, kun aamulla silmänsä aukas |O Paiskasin sen äsken sänkyyn, kun huuti ja huuti jo puolta tuntia, siis huutaa, jos en pidä sylissä ja kävele :headwall: :headwall: :headwall: No joo, en nyt paiskannu sanan varsinaisessa merkityksessä :whistle: Mut laitoin ilman mitään lauluja yms normaaleja juttuja...tais nukahtaa :whistle: :snotty:
Nukkukoon sit 2 unet tänään....

mää "paiskasin" jo 1 1/2 tuntia sitten samasta syystä...
Nyt jännityksellä odottelen, kuinka iloisena sitä heräillään.
Meillä ei muuten vielä pojalle riitä yhdet päikkärit. Lauantaina oli nukkunut kolmet :o Paitsi sehän oliki kipee, ja on. Mutta niinä päivinä kun olen yrittänyt pärjätä yksilllä niin poika on pitänyt viedä n. kuuden aikaan pikku torkuille (20-30min) että ollaan loppuilta pärjätty.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Toi Mikkonenhan on ihan skitso :whistle: *kuuntelee samalla tota Areenaa*

Mä ajattelin jättää väliin sen, kun turhaan vaan sitten raivostun...

Kato jos haluut nauraa :laugh: :laugh:

Siis mielipiteitähän saa olla joo, mut.... :whistle: :laugh:
Kotihoidonpuolesta minäkin puhun (oman itseni ja 2 lapsen kokemuksella), mut toi meni nyt vähän överiksi Mikkoselta :saint: :laugh: :laugh:

Tuli muuten mieleen, että kun ollaan nyt käyty terkkarissa ne kolme kertaa mitä on lääkärissä pitäny käyttää, niin kun kerran vakuutus on, niin olishan se järkevä käyttääkin sitä :ashamed:
Muutenhan me maksetaan sitä "turhaa"...

muoks siis jatkossa yksityiselle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Toi Mikkonenhan on ihan skitso :whistle: *kuuntelee samalla tota Areenaa*

Mä ajattelin jättää väliin sen, kun turhaan vaan sitten raivostun...

Kato jos haluut nauraa :laugh: :laugh:

Siis mielipiteitähän saa olla joo, mut.... :whistle: :laugh:
Kotihoidonpuolesta minäkin puhun (oman itseni ja 2 lapsen kokemuksella), mut toi meni nyt vähän överiksi Mikkoselta :saint: :laugh: :laugh:

Mä oon niin "tosikko" että raivostuisin vaan :ashamed:
Mä en kestä sellaisia jokotai-ihmisiä...

Yhteistyössä