Voi höh
Liinamari :hug: Toivotaan, ettei pojulla ainakaan kovin laajoja allergioita ois :/ Kaksi viikkoa on todella pitkä aika odottaa tuloksia, mut ikävä kyllä niin se vain on :kieh: Sitä odotellessa mä varmaan jo itse karsisin joitakin helpoimmin allergisoivia pienen ruokavaliosta
Valokuvia munkin pitäisi tilata ja koneellakin on vielä lajiteltavaa. Miksi se on aina niin vaikeeta saada niitä nopsaan tilattua?
Käytiin tänään tosiaan turvaistuimia katsomassa ja paria sovittamassakin autoon. Taidetaan tuon sikakalliin Britax Multi-techin puoleen kääntyä, se mahtui näistä "paremmista" istuimista parhaiten selkä menosuuntaan. Niin siis, että etupenkillä mahtuu edes jotenkuten istumaan :/ Isomman auton osto kun kuitenkin tulis kalliimmaksi
(Sekin on kyllä mielessä, kunhan mies tuosta valmistuu...)
Tänään on ollut mukava perhe-päivä =) Istuinkauppojen kiertelyn jälkeen tehtiin tortilloja miehen kanssa ja sitten mä leivoin sämpylöitä ja pullaa, mies leikki pojan kanssa ja niillä oli tosi hauskan kuuloista
Sitten käytiin vielä koko poppoo saunassakin =)
Mä oon pakastanut
banskua cantaloupemelonin ja päärynän kanssa soseutettuna ja samanlaista oli sulatettuna kuin sinne laittaessakin