Jos jäi ylimääräistä raivoa mitä purkaa niin kirjoita mun puolesta samanlainen Canal Digitalille. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie pistin Biltemalle sellasen sähköpostin että oksat pois. Laitoin loppuun nimen ja sähkisosotteen vastausta varten, puhelinnumeron aattelin jättää pois...ihan aatellakseni niitä |O :xmas:
Okei, anna tulla vaan ni mie laitanAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Jos jäi ylimääräistä raivoa mitä purkaa niin kirjoita mun puolesta samanlainen Canal Digitalille. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie pistin Biltemalle sellasen sähköpostin että oksat pois. Laitoin loppuun nimen ja sähkisosotteen vastausta varten, puhelinnumeron aattelin jättää pois...ihan aatellakseni niitä |O :xmas:
...laitatko energiaa tulemaan??? Tääl iha takki tyhjä!!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...laitatko energiaa tulemaan??? Tääl iha takki tyhjä!!! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:
*muoks. Meitin vattenjahvenfall
*muoks. muoks. vai ootko mieluummin forjahventum
vai sielläkin tätä samaa liikkellä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo ei tääl kyl oo enää yhtää virtaa mitä laittas :kieh: Täs tuolissa on magneetti jonka vastakappale on varmaan mun perssiissä |O
Joskus vois muuten oikeesti huvikseen kurkata mitä siel oikeella on :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Käväisen takavasemmalla...
...tiedän jo...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joskus vois muuten oikeesti huvikseen kurkata mitä siel oikeella on :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Terveiset lääkäristä ja aamuinen positiivisuuslupaus horjuu pahasti
Kiitos päivystyksen taannoisista vääristä hoito-ohjeista poika sai nyt antibioottikuurin ja ventolinea 3 kertaa paivässä.Jos ei mene ohi mennään keuhkokuvaan ja aletaan tutkimaan myös astmaa.Ei se tähän loppunut |O lääkäri katsoi peppua ja totesi taitaapi olla ruoka-aineallergia,joten otettiin perustesti.Ikävä kyllä tulokset kestää 2 vk jos ei mitään löydy alkaa äiti ja poika tiukan dieetin eli syödään vain poroa,hirveä,pottua,bataattia,riisiä ja kesäkurpitsaa.Jos ei sekään tehoa tutkitaan laajemmin ja kiristetään dieettiä ja lähete allergiasairaalaan tai jotain.En muista edes kaikkea. Mullahan tota kärsivällisyyttä ei pahemmin ole,kun haluan tietää heti mikä on ja ettei poika kärsis.Niin ja saatiin peppuun Sibicorttia vai mikä se oli.Nyt ymmärrän paljon paremmin teitä muita allergisten lapsien mammoja.
Nyt on taas valitettu koko vuoden edestä,mutta tälläistä se elämä nyt tällä hetkellä on.
--tuttu juttu , meillä kans koirat on usein naksun äärellä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mun mielestä nuo maissinaksut on vähän liian kalliita koirille syötettäväks...Eikä tuo poika tajua, vaikka sanon sille