--älä muuta sano, just tänään tuumin että joskos neiti peris isänsä hampaat ja aineen vaihdunnan ja äitinsä helpon luonteenAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nipsuli nuo hammasjutut on niin persiistä |O kun ne pöpöt menee niin salakavalasti sinne paikatun hampaan alle.....
Taitaa se sieni pojalla olla ,kun tarkemmin ajattelen,mullahan on pehvassa kans jotain kutiavia läikkiä, kiva täs julkisesti ilmoitelle persauksensa tilan ja ranteissa kutiavaa ihottumaa.Voi elämä
Tänään tultiinAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Hippa tänään päivällä vankkurilenkillä ajattelinkin,et oottekos jo tulleet reissusta =)
Ihana kuulla, että muillakin on yhtä toimiva sisäinen suunnistaja kuin itellä Mä usein kanssa "ihan vaan oikaisen"Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:lenkki muuten venyi parin tunnin pituiseksi ,kun aattelin pariin otteeseen oikaista
Varasin suosiolla heti ajan Pikkujättiin korvalääkärille. Tässä asiassa en luota kauheesti arvauskeskukseen, vaikka mulla onkin periaate, että pitäis julkisesta terveydenhuollosta saada samat palvelut kuin yksityiseltä. Ihan en kyllä siihen luota ja siks on tolla neidillä toi vakuutus. Nyt on vähän sellainen fiilis, että kuinkakohan usein noi korvatulehdukset nyt alkaa uusiutua ja saako toi reppana niitä nyt veljensäkin edestä. Mitäs on äitee kovaan ääneen aian kehunu, että meijän muksulla ei oo korvatulehduksia ollu. :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Kävittekö Muori ihan tkssa vaiko korvalääkärillä :wave:
Sama homma. Ja tosiaan, toivottavasti tuo on vain yksittäinen tulehdus ja menee ohi pian.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Tässä asiassa en luota kauheesti arvauskeskukseen, vaikka mulla onkin periaate, että pitäis julkisesta terveydenhuollosta saada samat palvelut kuin yksityiseltä. Ihan en kyllä siihen luota
-daktacort, käytettävä vähintään kaksi viikkoa miellellään viisiAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Nipsuli[/b] minkäs nimistä voidetta saitte
Mä jo mietin, että joko sienitulehdus alkaa virtuaalisesti tarttua. :/Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Nyt hus pois sienet ja tulehdukset, huolet ja murheet, ei tahota meijän ketjuun semmossii :wave: . Lottovoittoja mieluusti ja hyvää vastustuskykyä, kiitos:attn:
Öitä :wave:
No, mitä oot mulle tullu tutuks, niin et todellakaan oo sellainen. Mutta ei sitä aina jaksa olla positiivinen. Saahan sitä valittaa jos valituttaa. Tuntuu sitte ilotkin aidommilta. :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiitos jälleen kerran sympatioista,pieniähän nuo mun murheet loppujenlopuksi on.Nyt laitan superpositiivisen ajattelun käyntiin,jos vaikka auttaisi =) mä en halua olla semmonen aina valittava ja määkivä mamma :ashamed:
Eipä löytynyt vastausta Pohjolan sivuilta, tai sitten en osannut etsiä oikeasta paikasta. Laitoin kysymystä menemään. Kerron sitten, mitä vastaavat.Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Samaa olen täälläkin pohtinut noista sairaskulukuiteista kuin Muorikin. Meillä on taas Tapiolassa.
Tosi hyvin jos Muorilla nukutaan aamuun asti ,vaikka on typykkä kipeä.Meillä vähän helpottanut nukkumaan menot,kop kop nyt koputan puuta,mutta yöllä palattu kahteen tissittelyyn :/ jospa on vain joku vaihe
TaikuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä kyllä söin aamulla vadelmajukurttia, mutta miten sitä oli neidin suuhun päätyny?